Phallo informatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Citizen Erased »

Sander schreef: 17 aug 2020, 19:37 Van de chirurg kreeg ik deze link voor als je geen erectieprothese wilt. Ze heeft een aantal patiënten die hier prettige ervaringen mee hebben en haar hierop wezen.

Schijnt makkelijk en ook prettig voor de partner te zijn

https://www.stays-hard.com/
Deze ga ik binnenkort ook proberen :dance:
Heb inmiddels de ‘tweede fase’ (glans + implantaten) gehad, nu vier weken geleden.
Wat pittiger geworden dan verwacht, de graft heeft het helaas maar voor een klein deel gered. Dus voor het eerst in mijn professionele patïentenbestaan te maken met een grote, open wond. Begint nu gelukkig wel echt wat op te klaren, maar moet toch iedere dag spoelen en verbandwissel. Gedoe dus. Gelukkig heb ik er geen pijn aan (gehad).
Van m’n ballen heb ik alleen de eerste twee dagen wat last gehad bij het aanraken, maar daarna echt prima. Zijn ook nooit blauw geweest. Echt een hele vette nieuwe feature :mrgreen:

‘K hoop dat die Stays-Hard wat is. Dan is het tabee aan de steigers!
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Haha! Hoor graag of het wat is.

Was je scrotum al wat opgerekt met vet? De implantaten vallen me echt niet mee, had natuurlijk ook de colpectomie tegelijk.
Sprak na 2 weken een andere patiënt daar en ook hij liep nog kreupel en kon niet zitten.

Wat ging er mis met de glans?

Het viel me trouwens op dat mijn penis korter is dan ik had gevraagd en de chirurg had aangegeven na de operatie. Volgens de andere chirurg heeft dit met het helingsproces te maken en zou de boel later weer wat oprekken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Citizen Erased »

Sander schreef: Was je scrotum al wat opgerekt met vet? De implantaten vallen me echt niet mee, had natuurlijk ook de colpectomie tegelijk.
Sprak na 2 weken een andere patiënt daar en ook hij liep nog kreupel en kon niet zitten.
Denk dat het gebrek aan beweging er misschien wel voor zorgt dat het zo pijnlijk is. Is lastig voor zwelling om dan weg te trekken. En ik hoor van veel mannen dat ze de colpectomie het zwaarst vonden; dus niet zo gek dat het allemaal vrij pittig is!
Sander schreef: Wat ging er mis met de glans?
Lastig te zeggen. Achteraf gezien had het verband had er zeker 5 dagen om moeten blijven, en dan 1x pd verwisselen, maar mijn post-OP instructies zagen er helaas een tikkie anders uit. Doe je niks meer aan. De vorm is in ieder geval wel goed, het is alleen afwachten tot het geheeld is.
Sander schreef: Het viel me trouwens op dat mijn penis korter is dan ik had gevraagd en de chirurg had aangegeven na de operatie. Volgens de andere chirurg heeft dit met het helingsproces te maken en zou de boel later weer wat oprekken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
De mijne kwam er precies zo groot uit als 'ie afgetekend was, maar is inmiddels wel 1 cm langer.
Gebruikersavatar
Mike78
Berichten: 298
Lid geworden op: 21 feb 2014, 21:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Sint Willebrord

Re: Phallo informatie

Bericht door Mike78 »

Ben ook zeer benieuwd naar de stay hard. Lijkt me niet prettig voor de vrouw. Blijkbaar toch wel. 😊

Ik heb ook moeite gehad met zitten. Totdat m'n lichaam zelf een uitgang had gemaakt. Daar kwam niet normaal zoveel vuil uit. Ook gelijk van m'n blauwe plekken af. Dat was een verademing.
@Sander ik ben ook benieuwd naar het materiaal wat ze gebruikt hebben. Is de omgeving niet nog gezwollen en daarom hard? Kun je het niet masseren?
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Er zijn geen zichtbare zwellingen beneden ook geen verkleuring meer. Ik ben ook al een tijdje aan het masseren, maar dat lukt niet op alle plekken vanwege de hechtingen. Het trekt daar nog teveel. Pijnlijkste deel is bij het perineum nu. Ws drukken de implantaten daar enorm op tijdens het zitten en lijkt het daardoor alsof het de implantaten zijn.



Ik zal nog wel even aan de chirurg vragen welke implantaten ze gebruikt hebben.
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Het zijn siliconen implantaten van Polytech (Duits bedrijf)
Gebruikersavatar
Mike78
Berichten: 298
Lid geworden op: 21 feb 2014, 21:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Sint Willebrord

Re: Phallo informatie

Bericht door Mike78 »

@Sander ik herken het wel hoor. Het zakt natuurlijk ook allemaal daarheen. Bij mij is er in het begin al een hechting gesprongen en dus al een deel kwijt geraakt. En meer richting het scrotum heeft ook even geduurd. Met masseren en wandelen en toch gewoon zitten gaat het met de dag beter. Ik voel daar af en toe ook iets. Schijnt de opvulling te zijn in de holte waar de vagina zat. Weet alleen niet waar ze het mee hebben opgevuld. Voel ik vooral als ik m'n bekkenbodemspieren aanspan. Heb jij dit ook? Of iemand die deze operatie ook heeft gehad?
Gebruikersavatar
Mike78
Berichten: 298
Lid geworden op: 21 feb 2014, 21:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Sint Willebrord

Re: Phallo informatie

Bericht door Mike78 »

Implantaten zouden toch goed moeten zijn. Ik hoop dat het snel beter aan gaat voelen. Weer normaal kunnen zitten is toch wel erg fijn
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Phallo informatie

Bericht door Mr.X »

Sander schreef: 17 aug 2020, 20:44 Het viel me trouwens op dat mijn penis korter is dan ik had gevraagd en de chirurg had aangegeven na de operatie. Volgens de andere chirurg heeft dit met het helingsproces te maken en zou de boel later weer wat oprekken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Door de zwaartekracht rekt het in de loop der tijd ook wel een beetje op, ja. Maar het kan zijn dat hij uiteindelijk wel zo groot blijft als hij nu is, omdat er nu misschien nog wat zwelling in zit. Dus eerst wat kleiner, dan weer wat groter...kan op hetzelfde uitkomen. Maar soms kunnen ze ook niet aan de lengte voldoen. Dat hangt helemaal van de geschiktheid van je huid, en de doorbloeding hiervan af. Soms kunnen ze gewoon niet groter omdat anders het risico tot afsterven te groot is. Hopelijk vind je hem niet te klein zoals hij nu is?

Mike, lijkt me allemaal erg pijnlijk zo, met die implantaten. Maar dit komt dus omdat je net de colpec hebt gehad, toch? Ik ben benieuwd of ik ook zoveel pijn ga hebben binnenkort (met de balimplantaten en erectieprothese), maar verwacht het niet omdat ik de colpec al lange tijd geleden heb gehad.

Maar begrijp ik het nu goed dat ze de holte van de vagina hebben opvuld? Met wat? En waarom?
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Het zijn eigenlijk vooral de tegenstrijdige berichten van de hoofdchirurg en zijn assistent chirurg.
Eerst wilde de chirurg niet zoveel lengte, Zo denkt hij er standaard over. terwijl dit als gemiddelde range staat aangegeven op z’n website.
Na de operatie gaf hij aan wel de gevraagde lengte te hebben aangehouden.
Later aan de ass chirurg aangegeven dat ik twijfelde over de lengte. Ze gaf aan dat het 1 tot 1,5 cm minder is geworden.

Ik ben op zich niet ontevreden over de lengte, maar wel over de continue miscommunicatie en oneerlijkheid van de mensen daar. Als het idd iets minder is, omdat dat meer verantwoord bleek is dat natuurlijk helemaal goed, maar daar hebben ze niets over gezegd.

Het ziet er verder goed uit en de vorm is echt top.

Het is een topchirurg en ik sta nog steeds achter mijn keuze, maar de manier waarop alles gaat is niet oké