Phallo informatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Phallo informatie

Bericht door Vethrvolnir »

@Sander hoe gaat het nu?
:shock:
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Het lijkt (Heel langzaamaan) iets beter te gaan met de infectie. Ik heb nog geen uitslag van de kweek. Die komt misschien dinsdag, omdat het iets beter gaat hoef ik (nog) niet aan de antibiotica.

Vandaag wel wat oplosbare hechtingen laten verwijderen. Ze zaten er al 6 weken in en begonnen me nu teveel te irriteren. Bij mijn scrotum en in/tussen mijn clitoris zitten helaas ook nog veel oplosbare hechtingen waar ik last van heb. Helaas konden deze, op een enkeling na, niet verwijderd worden.

Ik merk dat ik me steeds iets makkelijker kan bewegen en dat ik nu rechtop kan zitten. Wel met pijn nog. Ik verbaas me erover dat de pijn beneden zo lang aan blijft houden. Het is 6 weken geleden.

Het voelt nog steeds alsof ik een paar dagen geleden bevallen ben
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3663
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Phallo informatie

Bericht door Irene_de_Vreede »

Fijn dat het beter gaat Sander, sterkte met het herstel.
Irene
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Phallo informatie

Bericht door Vethrvolnir »

Heftig dat het zo lang gevoelig blijft. Ook dat oplosbare hechtingen 6 weken post op nog moeten blijven zitten . dat is wel echt anders dan als bij de mastectomie.
Hoe is het met je bron locatie voor de graft?
:shock:
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

De lichte hechtingen lossen bij mij om eea reden nooit goed op.
Het lukte me wel om dichtbij perineum was hechtingen weg te halen. Bij mijn clitoris is het echt veel te gevoelig om ze eruit te halen helaas. Ze beginnen daar echter met de dag meer te irriteren, misschien dat het onder een roesje wel lukt.

Met mijn rug gaat het wel goed, weinig gevoel daar nog, maar ik merk dat het aan het helen is. Hoop dat het litteken op mijn been mooi wegtrekt in de loop der tijd. Vind het wel jammer dat ze de wond op mijn rug niet ineens dichtkregen
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Phallo informatie

Bericht door Vethrvolnir »

hallo @Sander Bedankt voor je reactie. Hoe gaat het nu?
:shock:
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

De hechtingen zitten nog steeds in mijn clitoris. Ga morgen aan mijn huisarts vragen of ze met verdoving of roesje verwijderd kunnen worden. Ben flink wat kilo’s aangekomen door het nietsdoen en snacken uit verveling. Hoop daarna te kunnen zwemmen.

Het gaat verder steeds iets beter. Alleen bukken en rechtop zitten is nog ongemakkelijk.

Het is me vandaag voor het gelukt om een bijna orgasme te krijgen zonder mijn clitoris aan te raken en wauw wat een een gevoel. Heel anders, alles tintelt. Heb er wel vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Heeft iemand ervaring met het (medisch) tatoeëren van zijn penis?

Ik ken geen voorbeelden. Mijn chirurg vertelde dat het handiger is om je te laten tatoeëren (als je dat wilt) voor het plaatsen van een erectieprothese.
Gebruikersavatar
Mike78
Berichten: 298
Lid geworden op: 21 feb 2014, 21:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Sint Willebrord

Re: Phallo informatie

Bericht door Mike78 »

@Sander wat een rare reactie joh van de arbo. Ik heb gelukkig een fijne baas. Ze kennen het totaal niet, maar krijg veel vrijheid om te kijken hoe het gaat. Ik begin maandag weer. Alleen ipv chauffeur rij ik nu mee als begeleiding.l

Hadden ze geen oplosbare gebruikt? Of komen er restjes? Wel vervelend dat je zo'n laat blijft houden

Wat wil je tatoeëren precies?
Misschien ook wel interesse☺

Nou ik hoop dat er snel vooruitgang.
Dit is niks natuurlijk!
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 mar 2019, 17:47
Gender: Genderqueer
Locatie: Gelderland

Re: Phallo informatie

Bericht door Hielke »

Sander schreef: 08 sep 2020, 04:04 Heeft iemand ervaring met het (medisch) tatoeëren van zijn penis?
Op Transbucket staat iemand die er aan begonnen is. Voorlopig resultaat nog niet erg zichtbaar.
Sep 2019 Start Testosteron
Juni 2020 Mastectomie
Juni 2022 Colpectomie, Hysterectomie, Ovariectomie