Afval topic!

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Plaats reactie
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Jer158 »

Ender schreef:En Jer, spieren wegen per oppervlak nu eenmaal meer dan vet, dus logisch dat je aankomt met trainen :D betekend toch niet dat je per definitie af moet vallen?
True, maar ik geloof er ook weer niks van dat het alleen maar spieren zijn. En ik was al nooit slank, dus het is voor de gezondheid allicht ook beter als er wat af gaat.
Hung her from the branches of a mango tree
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Ender »

Nate_0 schreef:Ik heb een gloedhekel aan afhankelijk zijn van andere mensen, zeker met betrekking tot de dingen die ik in principe zelf kan...
Gaat er niet om dat je afhankelijk bent van iemand, maar dat je een afspraak hebt staan.. dat bedoelde ik meer. Dat is iets wat voor mij in de 'core' het belangrijkst is: mijn afspraken nakomen. Al gaat het nog zo slecht, ik wil mijn afspraken nakomen. Dat helpt mij..
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Afval topic!

Bericht door Nate_0 »

En voor mij zou het alsnog voelen als afhankelijk zijn van ;)
meerdere zakken met zaagsel
Fran
Berichten: 356
Lid geworden op: 11 mei 2014, 17:13
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: Afval topic!

Bericht door Fran »

Zo, heb net op een laag tempo mijn hele rondje in 1 keer gelopen, zonder wandelen.
Met dit grafweer is wel fijn om tussen 2 buien door te lopen; er lopen weinig mensen in de weg 8-)
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
Minne
Berichten: 186
Lid geworden op: 04 aug 2012, 10:29
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Minne »

Ik zit momenteel voor een maand in China voor werk, en er word hier elke dag voor ons gekookt en dat is niet goed voor mijn gewichts ambities, haha! Ik heb geen weegschaal hier, maar ik geloof wel dat er wat aangekomen is. Ach, ik zit hier nog anderhalve week, ik ga er wat meer op letten de komende tijd en als ik thuis inderdaad aangekomen blijk krijg ik het er wel weer af. Maar pff, het eten is veel te lekker hier ;) En je wil ook alles uitproberen...
Fran
Berichten: 356
Lid geworden op: 11 mei 2014, 17:13
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: Afval topic!

Bericht door Fran »

Vanavond een afspraak op de sportschool voor een nieuw trainingsschema.
Behalve dat ik steeds meer tegen de sportschool op zie sinds ik uit de kast ben vraag ik me een beetje af of ik mijn situatie aan de instructeur zal uitleggen... Aan de ene kant hoeft hij niet wijzer te worden dan hij is, maar anderzijds kan hij dan misschien wel een goed (kracht)schema opstellen vooraflopend op mijn traject.
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
Noah1980
Berichten: 82
Lid geworden op: 21 mar 2017, 17:42
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Noah1980 »

Ik ben al 2,5 jaar bezig met name om af te vallen in eerste instantie. Ik woog, schrik niet 135 kg en nu inmiddels 79 kilo. Ik ben 1.76. Ik ben dus nu 55 kg kwijt. Ik ben er nog niet. Ik train 4 keer in de week op het moment. En dat is drie keer kracht en 1 per week alleen cardio. Ik ben inmiddels bezig met spieropbouw. Ik zit nog niet aan de hormonen, maar een goede basis heb ik nu al wel. Je begint het nu ook echt te zien. En vanaf volgende week krijg ik echt een gestructureerd voedingsschema. Mijn vetpercentage moet zeker nog 10 % zakken. Dus qua lichaam ben ik al 2,5 jaar bezig. Ben in april ook 3 jaar gestopt met roken. Dus echt timmeren aan de weg. Ik ben dus sowieso bewuster gaan leven. ;) Ik heb het mijn trainer wel verteld omdat ik nog steeds sport als ''vrouw''. Dat is sws heel anders. En ik kreeg echt veel begrip en ik ben niet de enige in de sportschool. Dus sta je op goede voet en kun je het een beetje inschatten wees er dan open over. Dat komt je training ten goede. En ik heb ook moeite met de sportschool, meer ook dat ik bang ben voor de reacties. En anderzijds, weten het er al ook al een hoop dat ik zo in elkaar zit. ;)
I exist as i am, that is enough.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Afval topic!

Bericht door Anon20180311 »

Ilona schreef:Ik ben al 2,5 jaar bezig met name om af te vallen in eerste instantie. Ik woog, schrik niet 135 kg en nu inmiddels 79 kilo. Ik ben 1.76. Ik ben dus nu 55 kg kwijt. Ik ben er nog niet. Ik train 4 keer in de week op het moment. En dat is drie keer kracht en 1 per week alleen cardio. Ik ben inmiddels bezig met spieropbouw. Ik zit nog niet aan de hormonen, maar een goede basis heb ik nu al wel. Je begint het nu ook echt te zien. En vanaf volgende week krijg ik echt een gestructureerd voedingsschema. Mijn vetpercentage moet zeker nog 10 % zakken. Dus qua lichaam ben ik al 2,5 jaar bezig. Ben in april ook 3 jaar gestopt met roken. Dus echt timmeren aan de weg. Ik ben dus sowieso bewuster gaan leven. ;) Ik heb het mijn trainer wel verteld omdat ik nog steeds sport als ''vrouw''. Dat is sws heel anders. En ik kreeg echt veel begrip en ik ben niet de enige in de sportschool. Dus sta je op goede voet en kun je het een beetje inschatten wees er dan open over. Dat komt je training ten goede. En ik heb ook moeite met de sportschool, meer ook dat ik bang ben voor de reacties. En anderzijds, weten het er al ook al een hoop dat ik zo in elkaar zit. ;)
Hoi Ilona,

Proficiat, :wship: 55kg afgevallen en 3J. gestopt met roken :handgestures-thumbupleft:

Grtz Nick :hug2:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Ender »

Petje af, Ilona!! Ooit hoop ik zo ver te komen als jij ;)
Mijn trainer (/PMT-er) weet het van mij al sinds juli vorig jaar en heeft voor mij wisselende schema's voor krachttraining. Ik was toen alleen een paar maanden misselijk waardoor ik niet effectief kon sporten :/ en als ik een off-week heb dan schiet ik zo weer 2-3 kg naar boven.
Maar goed, slow and steady wins the race.

PS ik zei gister tijdens het trainen dat het nu wel heel raar voelt om me om te kleden in de dameskleedkamer. Doodleuk antwoord: "gebruik je toch gewoon de herenkleedkamer?" Nou dat vind ik wel heel spannend hoor xD

Succes vanavond, Draakje!
Fran
Berichten: 356
Lid geworden op: 11 mei 2014, 17:13
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: Afval topic!

Bericht door Fran »

Ik denk dat ik me thuis al omkleed en dan naar de sportschool ga. Dan vermijd ik het hele kleedkamer issue.
Als ik me ergens misplaatst voel is het in een dameskleedkamer...
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
Plaats reactie