Nieuwe chat! Zie dit topic.

Bionische penis in ontwikkeling

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
Dean
Berichten: 184
Lid geworden op: 17 jun 2018, 20:24
Gender: Trans FtM

Re: Bionische penis in ontwikkeling

Bericht door Dean »

Jammer! Ik was erg nieuwsgierig naar deze ontwikkeling maar het valt me vooralsnog behoorlijk tegen. Het enige ‘nieuwe’ wat ik hierin zie is de methode om ‘m van slap naar stijf te maken. Als dat ook niet wat ‘eenvoudiger’ wordt is een rod misschien nog wel prettiger.

Ik vind de huidige stp methode ook nogal te wensen overlaten. Misschien zou een samenwerking met https://myspouti.com/ wat zijn. Lijkt me een stuk comfortabeler om de hele dag tussen je benen te hebben.

Ook vind ik de stimulatie van de drager slecht opgelost... een harde vibrator tegen je eigen onderdelen is verre van comfortabel en laat je ook niet perse ‘verbonden’ voelen met je ‘piemel’. Plus dat je evengoed de ‘activiteiten’ moet onderbreken om een vibrator uit je nachtkastje te vissen en erin te stoppen. Ik zou liever een soortgelijke oplossing als bij de hotrod zien (ook al vind ik dat er keuze in diameters moet zijn, de huidige ‘binnenmaat’ is veels te groot en gebaseerd op een eigen omvang van +/- 6cm.) Of wellicht een systeem wat je kan activeren die een ‘soort’ vacuum op je eigen piel maakt op het moment van, zodat eigen formaat wat minder belangrijk is en het ook gegarandeerd op z’n plek blijft.
Well, here I am! What are your other two wishes?
Bas123
Berichten: 129
Lid geworden op: 06 feb 2015, 11:07
Gender: Trans FtM

Re: Bionische penis in ontwikkeling

Bericht door Bas123 »

Persoonlijk word ik als man behoorlijk dysfories van een vibrator. En inderdaad dat gedoe altijd. Maar ja er moet wel iets in anders is de Bono onbruikbaar. Ik zou zo graag een alles in 1 willen, maar dan zo zacht als de Peecock en zo onverwoestbaar als de Bono.
JackWalker
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jul 2021, 17:14
Gender: Man

Re: Bionische penis in ontwikkeling

Bericht door JackWalker »

Hallo allemaal! Misschien heb je wat pillen nodig voor dit probleem
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Bionische penis in ontwikkeling

Bericht door Emma »

JackWalker schreef: 04 jul 2022, 10:04 Hallo allemaal! Misschien heb je wat pillen nodig voor dit probleem
Dit is wel heel erg off-topic. Weet je zeker dat je dit bedoelde? Dit topic gaat over penisprotheses voor transmannen, daar helpt geen pil tegen. Niet echt een onderwerp om bij transmannen grappig over te gaan doen of zo.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
JackWalker
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jul 2021, 17:14
Gender: Man

Re: Bionische penis in ontwikkeling

Bericht door JackWalker »

De penisprothese ziet er veelbelovend uit, maar ik vraag me af of een erectieprothese niet net zo makkelijk is. Het verschil is natuurlijk wel dat deze penisprothese stijf en zacht kan worden dus niet hard blijft, maar ik neem aan dat je hier ook flink voor betaald. Het is me ook onduidelijk of je de penisprothese zelf hard kunt maken of dat je hiervoor een middel voor moet gebruiken zoals van deze site. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit, ik ben redelijk bang voor complicaties en het is ook best een hoop geld wat je uit eigen portemonnee moet betalen.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Bionische penis in ontwikkeling

Bericht door Emma »

Dit is trollen en spammen tegelijk. Exit.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]