Nieuwe chat! Zie dit topic.

Advies/ervaring gevraagd

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Milan070
Berichten: 195
Lid geworden op: 18 jan 2015, 18:17
Gender: Trans FtM
Locatie: Den Haag

Advies/ervaring gevraagd

Bericht door Milan070 »

Hallo allemaal,

Even een paar vragen n.a.v. de mastectomie:
1. Hoelang hebben jullie het hesje dag en nacht gedragen?
2. Na hoeveel weken zijn jullie weer gaan sporten? En dan met name krachttraining.

Groetjes,
Milan

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Advies/ervaring gevraagd

Bericht door Mr.X »

Volgens mij heb ik het hesje 2 weken gedragen en mag je na 6 weken weer sporten.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Advies/ervaring gevraagd

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Milan,

Ik kan je jammer genoeg niet helpen. Ik kende zware complicaties bij deze operatie.
Met andere woorden: Alles verliep niet, zoals verwacht :( .

Ik droeg mijn "drukverband", zolang ik het persoonlijk zelf nodig achtte. Sporten, idem. Dat voel je, persoonlijk zelf wel ( wat al kan, en wat nog niet kan. Of beter nog wat kan wachten).

Mijn raad, geniet man :dance: ( zalig hé, die vrijheid eindelijk kennen). En laat alles rustig herstellen.


Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Milan070
Berichten: 195
Lid geworden op: 18 jan 2015, 18:17
Gender: Trans FtM
Locatie: Den Haag

Re: Advies/ervaring gevraagd

Bericht door Milan070 »

Dank voor jullie antwoorden.

Nick: ik geniet zeker! Elke dag wat meer. Ik doe het ook heel rustig aan. Nu vier weken na de operaties en ik til nog steeds geen zware dingen. Alleen nog korsten op de tepels, de rest is er al afgevallen. Ik heb bedacht om het hesje net zolang aan te houden tot alle korsten eraf zijn.

Groet,
Milan


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Advies/ervaring gevraagd

Bericht door Anon20180311 »

Milan070 schreef: 20 aug 2017, 23:05 Dank voor jullie antwoorden.

Nick: ik geniet zeker! Elke dag wat meer. Ik doe het ook heel rustig aan. Nu vier weken na de operaties en ik til nog steeds geen zware dingen. Alleen nog korsten op de tepels, de rest is er al afgevallen. Ik heb bedacht om het hesje net zolang aan te houden tot alle korsten eraf zijn.

Groet,
Milan


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Hoi Milan,

Groot gelijk. Rustig aan en je hesje ( korstjes rustig laten hellen = geen of veel minder kans op littekens en kleurverschil ) een weekje of twee eventueel langer dragen, is niets in vergelijking met de vele :D jaren die je nog zal kennen er zonder :dance: .

Grtz Nick :hug2:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Advies/ervaring gevraagd

Bericht door Anon20180311 »

Korte correctie,

Berichtje hierboven:
Korstjes rustig laten, helen, niet hellen ( sorry, las net even terug :fpalm: ).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .