Puur uit intresse

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Puur uit intresse

Bericht door Nate_0 »

Ik was onder de indruk dat je meer informatie wilde over de methodes waar jij niet bekend mee was, ongeacht waar die technieken worden toegepast?
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Puur uit intresse

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef: 13 sep 2017, 01:49 Ik was onder de indruk dat je meer informatie wilde over de methodes waar jij niet bekend mee was, ongeacht waar die technieken worden toegepast?
Hoi Nate,

Onder de indruk ? Wat bedoel je daar nu mee ? Wat wil je dat ik jullie vraag, ik ben transitie af. En als ik dan al iets vraag, let dan goed op hoe je het vraagt hé ? Hoe denk je dat ik me nu voel ? Teveel, bij ieder woord of vraagje. En ja mijn vragen zijn iets anders dan van iemand die nog moet beginnen of bezig is ( info zoekende). Mss; Is het beter dat ik het forum stilaan verlaat.

Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Puur uit intresse

Bericht door Anon20190501 »

Onder de indruk in NL: er wordt soms bedoeld " ik had de indruk dat"

Onder de indruk in BE: betekent altijd "het laat een diepe indruk na"

Ik heb zelf de spraakverwarring ook wel eens meegemaakt.

Nick, wellicht is het goed om er rekening mee te houden dat de overgrote meerderheid van de gebruikers van dit forum "noord Nederlands" spreken en geen "Belgisch Nederlands". Ik heb al vaker gemerkt in discussies waar jij aan deelneemt dat dit tot verwarring leidt.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Puur uit intresse

Bericht door Nate_0 »

Ik gebruik het inderdaad alleen als "ik had de indruk dat". Geen idee dat de betekenis in BE Nederlands anders was!
meerdere zakken met zaagsel
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Puur uit intresse

Bericht door Citizen Erased »

In Amsterdam is nu al een aantal keren gebruik gemaakt van de SCIP-flap, waarbij de phallo in z'n geheel uit de lies wordt gehaald. Je houdt dan enkel een oppervlakkig snijlitteken over van schaamstreek tot laag in de onderrug.
Voorwaarde is wel dat je vetpercentage niet te hoog is. Je kunt er hier wat meer over lezen, al weet ik niet of de techniek precies hetzelfde is zoals die hier in NL wordt toegepast:
http://themaercksinstitute.com/transgen ... lloplasty/

Ik vind het wel heel bemoedigend eigenlijk (en stiekem ook blij dat ik nog even de tijd heb om af te wachten of men er ook daadwerkelijk gevoel in krijgt :mrgreen: ).. qua dikte van je piel zou het tussen RFF en ALT in zitten - wat ook ideaal is.
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Puur uit intresse

Bericht door Nate_0 »

Heel herkenbaar, idd. Ik moet wel lachen om het feit dat er een "CIS-flap" is :')
meerdere zakken met zaagsel
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Puur uit intresse

Bericht door Anon20190501 »

Wanneer ik over snijwijzen lees - no matter in welke medische context, krijg ik vaak al fantoompijnen. Toch blijft het indrukwekkend dat men echt vooruitgang blijft boeken.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Puur uit intresse

Bericht door Anon20180311 »

Even ter kennis,

Ik ga straks met een vriend ( En lotgenoot) een lotgenoot gaan bezoeken, die na zijn meta-operatie, toch nog koos voor de fallo-operatie ( Meta-verlening in België).

Zijn fallo komt uit zijn bovenarm en zijn (fallo) plasbuisverlening uit zijn voorarm.
Het is de eerste keer, dat ik persoonlijk de fallo uit de bovenarm met plasbuisverlening uit de voorarm zal zien.

Grtz Nick ( Ps. Wacht nog op een linkje : Plasbuisverlening bij de fallo uit de mond).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Puur uit intresse

Bericht door Anon20180311 »

Nick schreef: 12 sep 2017, 23:34
Jer158 schreef: 12 sep 2017, 21:58 Dat geldt ook voor de binnenste schaamlippen (die ze o.a. daarom helemaal niet meer gebruiken ).
Hoi Jer,

Als korte bijlage,

Helemaal niet meer ! Volledig, om de urine weg naar boven ( Geen enkel ander weefsel is trouwens daarvoor nodig) . Zowel bij de meta- als fallo-operatie ( die eigenlijk niets meer is, dan een verlening van de meta-operatie.). Vandaar, dat je na de meta-operatie met urinebuis verlening nog steeds kan kiezen voor de fallo met urinebuis verlening.

Grtz Nick ;)
@ Jer,

Schaam lippen zijn zeer gevoelig. En gebruiken ze volledig, om naar boven te kunnen plassen tot aan het einde, kleine penis ( Clitoris) en voor je scrotum (Scrotum weefsel). Bij de verlening van de meta-operatie, dat is trouwens de fallo. Bij de fallo- operatie, is dat weefsel al volledig opgebruikt en moet men het ( Jammer genoeg) ergens anders vandaan halen. B.v. Buik-fallo met buikvlies verlening urinebuis, arm- fallo met armweefsel verlening urinebuis, been-fallo met meestal urinebuisverlening uit de voorarm, Enz,.......

Maar dit alles kan alleen, als je naar boven kunt plassen ( Meta -operatie) en dat gaat gelukkig in België via het bestaande, lokale vulva weefsels ( Deze ken ik, en geloof me, mijn scrotum is zeer gevoelig. En mijn urine voel ik, van begin tot einde neo-penis stromen. En met behoud van de vagina spier, verborgen vagina. Nada, gevoel verlies :dance: ). De meta-operatie, is operatief gelijk aan de fallo der naar boven kunnen plassen ( De Fallo, is een verleng stuk van de meta). De volledige meta-operatie ( Stap 2), is het losmaken, naar voor brengen, het bruikbaarder maken van de ( Clitoris) neo-penis ( Mits voldoende groei). De fallo-operatie, is ( Stap 2) deze verlengen.

Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Puur uit intresse

Bericht door Anon20180311 »

Nick schreef: 17 sep 2017, 11:09 Even ter kennis,

Ik ga straks met een vriend ( En lotgenoot) een lotgenoot gaan bezoeken, die na zijn meta-operatie, toch nog koos voor de fallo-operatie ( Meta-verlening in België).

Zijn fallo komt uit zijn bovenarm en zijn (fallo) plasbuisverlening uit zijn voorarm.
Het is de eerste keer, dat ik persoonlijk de fallo uit de bovenarm met plasbuisverlening uit de voorarm zal zien.

Grtz Nick ( Ps. Wacht nog op een linkje : Plasbuisverlening bij de fallo uit de mond).
Sorry, was deze een beetje uit het oog verloren.

Esthetisch, is het de mooiste fallo die ik tot op heden gezien heb. Kwa verhouding, lengte en volume :o .
Hij is in elk geval ( En terecht ), zeer tevreden.

Het staande plassen lukt hem al prima. Naar gevoel toe, gaat het elke dag een beetje meer de goeie kant op. Het litteken op zijn voorarm ( Plasbuis verlening), valt echt goed mee. Het litteken op zijn bovenarm ( Fallo), ziet er eerder als een ongeval litteken uit ( En kan hij, behoorlijk goed verstoppen onder een gewoon t-shirt). Maar het aller belangrijkste, alles verliep zo goed als complicatie vrij.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Plaats reactie