Nieuwe chat! Zie dit topic.

Androgel van de markt?!

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Androgel van de markt?!

Bericht door Jer158 »

Wat X zegt. Bovendien krijgen mensen in de tropen in temperaturen van 30+ graden Celsius ook gewoon gel voorgeschreven en die hoeven het ook niet in de koelkast te bewaren.
Hung her from the branches of a mango tree
Milan070
Berichten: 195
Lid geworden op: 18 jan 2015, 18:17
Gender: Trans FtM
Locatie: Den Haag

Re: Androgel van de markt?!

Bericht door Milan070 »

Hahahahahahaha helemaal waar

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Androgel van de markt?!

Bericht door Mr.X »

Die alcohol is zowieso zomaar verdampt. Daar heb je niet eens warmte voor nodig. Als zo'n pompje open genoeg zou zijn dat er lucht bijkomt, dan heb je binnen no time een leeg pompje :P

Dus ja, het valt mee.
Milan070
Berichten: 195
Lid geworden op: 18 jan 2015, 18:17
Gender: Trans FtM
Locatie: Den Haag

Re: Androgel van de markt?!

Bericht door Milan070 »

Net bij de endocrinoloog geweest. Er bestaat wat verwarring bij het VU over het verdwijnen van de zakjes Androgel. Ze krijgen namelijk tegenstrijdige berichten. Aangezien de 25mg zakjes al eerder uit de handel zijn gehaald gaan ze er vanuit dat de 50mg zakjes ook gaan verdwijnen.
Ik heb in ieder geval een nieuw recept mee gekregen voor de pomp variant.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Androgel van de markt?!

Bericht door Anon20180311 »

Jer158 schreef: 05 nov 2017, 22:08 Wat X zegt. Bovendien krijgen mensen in de tropen in temperaturen van 30+ graden Celsius ook gewoon gel voorgeschreven en die hoeven het ook niet in de koelkast te bewaren.
Hoi Jer,

Wie zegt dat ? Op iedere bijsluiter staat er "onder de 25°". Dat is beter, er niet boven dus maar eronder. Maar iedereen is daar, idd vrij in.
Bewaring en gebruik, doe iedere zoals ( De aanrading bijsluiter) of zoals hij of zij het zelf wil.

Maar, nogmaals die "oude bok, dus zegt het weer": Grote hoeveelheden of kleine. Hormonen bewaren in je frigo, kan zeker geen kwaad, maar integendeel.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Androgel van de markt?!

Bericht door Ender »

Nick schreef: 09 nov 2017, 10:26
Jer158 schreef: 05 nov 2017, 22:08 Wat X zegt. Bovendien krijgen mensen in de tropen in temperaturen van 30+ graden Celsius ook gewoon gel voorgeschreven en die hoeven het ook niet in de koelkast te bewaren.
Hoi Jer,

Wie zegt dat ? Op iedere bijsluiter staat er "onder de 25°". Dat is beter, er niet boven dus maar eronder. Maar iedereen is daar, idd vrij in.
Bewaring en gebruik, doe iedere zoals ( De aanrading bijsluiter) of zoals hij of zij het zelf wil.

Maar, nogmaals die "oude bok, dus zegt het weer": Grote hoeveelheden of kleine. Hormonen bewaren in je frigo, kan zeker geen kwaad, maar integendeel.

Grtz Nick ;)
Jij hebt het over testim gel, wij hebben het over androgel :) en daar staat het niet in de bijsluiter, integendeel ("Voor dit geneesmiddel zijn er geen speciale bewaarcondities. ") zoals ook al een paar keer aangegeven.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Androgel van de markt?!

Bericht door Anon20180311 »

Ender schreef: 09 nov 2017, 15:33
Nick schreef: 09 nov 2017, 10:26
Jer158 schreef: 05 nov 2017, 22:08 Wat X zegt. Bovendien krijgen mensen in de tropen in temperaturen van 30+ graden Celsius ook gewoon gel voorgeschreven en die hoeven het ook niet in de koelkast te bewaren.
Hoi Jer,

Wie zegt dat ? Op iedere bijsluiter staat er "onder de 25°". Dat is beter, er niet boven dus maar eronder. Maar iedereen is daar, idd vrij in.
Bewaring en gebruik, doe iedere zoals ( De aanrading bijsluiter) of zoals hij of zij het zelf wil.

Maar, nogmaals die "oude bok, dus zegt het weer": Grote hoeveelheden of kleine. Hormonen bewaren in je frigo, kan zeker geen kwaad, maar integendeel.

Grtz Nick ;)
Jij hebt het over testim gel, wij hebben het over androgel :) en daar staat het niet in de bijsluiter, integendeel ("Voor dit geneesmiddel zijn er geen speciale bewaarcondities. ") zoals ook al een paar keer aangegeven.
Sorry, Ender

En dat is nu pas het verschil tussen Nederland en België. Maar hormonen blijven hormonen toch!

Grtz Nick ( Zal verder zwijgen) ;) .
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .