Nieuwe chat! Zie dit topic.

Eerste gesprek VUmc

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Laurens
Berichten: 45
Lid geworden op: 05 feb 2017, 13:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Eerste gesprek VUmc

Bericht door Laurens »

Eigenlijk zou ik naar stepwork gaan, omdat dat in amersfoort is (waar ik woon), en er geen wachtlijsten waren, en ik dacht dat ze er veel persoonlijker zouden zijn. "helaas" kwam net voordat we een verwijsbrief voor stepwork aan zouden vragen, een brief van het VU. Of we op 17 januari op een intakegesprek zoude willen komen. Dus mijn ouders lieten stepwork meteen vallen, want dat was inmiddels toch niet het VU, en het Vu is heilig blijkbaar. Ik was hier niet heel blij mee, want voor mijn gevoel was dit een stap achteruit, omdat er naar mijn gevoel en mening niet gevraagd en geluisterd werd. Het zou nu nog minstens 2 maanden duren voor ik überhaupt een intake kon doen bij het VU, en het was ook nog helemaal in amsterdam.

Maar, gelukkig belde het VU op om te zeggen dat ze toch niet konden op 17 januari, en vroegen of het ook ergens in februari kon. Mijn moeder had ook wel door dat ik dat absoluut niet zou willen, dus ze vroeg of het ook eerder kon. En nu heb ik een afspraak op 14 December! Dat is minder dan 2 weken! Ook heb ik met mijn psycholoog/therapeut/"weet ik veel hoe dat heet" gepraat, en die gaat proberen om mijn ouders over te halen dat ik op school enzo uit de kast mag komen en dus eindelijk mezelf mag zijn!
easy peasy pumkpin peasy pumpkin pie motherfucker

- Gerard Way
Gebruikersavatar
Patricia
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 apr 2016, 08:06
Gender: Vrouw

Re: Eerste gesprek VUmc

Bericht door Patricia »

Wat fijn voor je. Nu duimen dat de rest ook goed loopt
:hbeat: Geef Alleen Wat Jezelf Wilt Ontvangen :hbeat: (Respect)
Gebruikersavatar
Aydin
Berichten: 69
Lid geworden op: 24 sep 2017, 13:20
Gender: Trans FtM

Re: Eerste gesprek VUmc

Bericht door Aydin »

Hé wat goed Laurens! Ik hoop dat je ouders om zijn, wat betreft jezelf mogen zijn!