Nieuwe chat! Zie dit topic.

wachttijden VU

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Jonas
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jan 2018, 15:04
Gender: Man

wachttijden VU

Bericht door Jonas »

beste allen,

Ik heb een beetje mijn zorgen over de wachttijden voor het eerste gesprek, zelf weet ik erg goed wat ik wil en weet ik ook echt zeker dat ik gewoon een man wil worden lichamelijk. Ik ben nu 17 en ik ben sinds september 2017 ingeschreven bij het VU, als het goed is word ik in April gecontacteerd over de eerste afspraak. Maar wat me is opgevallen dat de wachttijden bij het vu maar blijven groeien, niet alleen voor het eerste gesprek maar ook voor de diagnostiek en hormonen etc. Ik presenteer mezelf als jongen in het dagelijks leven en ik word ook aangesproken als jongen maar ik loop nu een beetje tegen een muur aan, want ik wil gewoon veder en fysiek ook verandering zien. Ik ga al drie keer per week naar de sportschool en probeer al alles wat ongeveer mogelijk is om te doen pre-hormonen/operaties. Heeft iemand tips ?

Alvast bedankt :)
Milan070
Berichten: 195
Lid geworden op: 18 jan 2015, 18:17
Gender: Trans FtM
Locatie: Den Haag

Re: wachttijden VU

Bericht door Milan070 »

Hi Jonas,

De enige tip die ik kan geven is geduld hebben en wachten op het intake gesprek. Dat de wachttijden groeien is logisch gezien het toenemende aantal aanmeldingen.

Groet!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
DylanKing1999
Berichten: 41
Lid geworden op: 07 nov 2017, 10:46
Gender: Trans FtM

Re: wachttijden VU

Bericht door DylanKing1999 »

Als je het VU te lang vind duren kun je Stepwork proberen. Daar zijn vrijwel geen wachttijden.