Nieuwe chat! Zie dit topic.

Chirurg voor buttonhole borstoperatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Chirurg voor buttonhole borstoperatie

Bericht door Jer158 »

Jochem schreef: 28 jun 2018, 07:21 Voor zover ik weet, doet Van Loenen alleen ongesteelde borstoperaties, waarbij de zenuw naar de tepel wordt doorgesneden en je dus het (erotisch) gevoel kwijt bent. Maar het zou kunnen zijn dat dit verouderde informatie is, en dat ze haar aanbod inmiddels uitgebreid heeft. Vraag het na bij haar!
Van Loenen doet ook operaties waarbij ze de tepelsteel intact houdt. Bron: Consult met haar in november 2017
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Jochem
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 jun 2018, 10:41
Gender: Anders

Re: Chirurg voor buttonhole borstoperatie

Bericht door Jochem »

O, wat goed! Dan heeft ze haar aanbod inmiddels uitgebreid! Dank voor deze aanvulling. :-)
Gebruikersavatar
DylanKing1999
Berichten: 41
Lid geworden op: 07 nov 2017, 10:46
Gender: Trans FtM

Re: Chirurg voor buttonhole borstoperatie

Bericht door DylanKing1999 »

XXXXXXXXXX is het juiste email voor van Loenen toch? Ik las dat ze vlug reageerden, maar het is inmiddels al ruim een week geleden dat ik gemaild heb en ik heb nog niets gehoord. Is dit normaal? Misschien paranoïde, maar ik ben bang dat ik iets verkeerd gezegd heb of zo iets. Ik heb in de mail kort omschreven wat ik wil en een aantal vragen gesteld of hun technieken, en gevraagd of (als ze ook zoiets kunnen doen) gelijk een consult ingepland kon worden.

[edit]
Wissel adressen - zéker van anderen! - uit per Persoonlijk Bericht alsjeblieft ;)
[/edit Eva]
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Chirurg voor buttonhole borstoperatie

Bericht door Citizen Erased »

DylanKing1999 schreef: 31 aug 2018, 01:34 Xxxxxxxxxx is het juiste email voor van Loenen toch? Ik las dat ze vlug reageerden, maar het is inmiddels al ruim een week geleden dat ik gemaild heb en ik heb nog niets gehoord. Is dit normaal? Misschien paranoïde, maar ik ben bang dat ik iets verkeerd gezegd heb of zo iets. Ik heb in de mail kort omschreven wat ik wil en een aantal vragen gesteld of hun technieken, en gevraagd of (als ze ook zoiets kunnen doen) gelijk een consult ingepland kon worden.
020-512 5143
"Doet van Loenen ook de buttonhole operatie?"
"Dat weet ik niet, dat zou ik moeten navrag.."
"Kunt u voor mij een consult inplannen?"
-
"Doet van Loenen ook de buttonhole operatie?"
"Ja."
"Kunt u voor mij een consult inplannen?"
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Chirurg voor buttonhole borstoperatie

Bericht door Jer158 »

Ze waren bij mij meestal vrij rap met reageren, maar idd bellen is sowieso sneller. Ze wilden trouwens ook dat ik belde voor een consult. Dat doen (deden vroig jaar iig) ze helemaal niet per mail.

En voor het vervolg: hoe korter en makkelijker af te handelen je mail is, des te groter is de kans dat je ook daadwerkelijk (snel) antwoord krijgt. De realiteit is nu eenmaal bij drukke instanties dat ingewikkeldere dingen met lage prioriteit er wat bij in kunnen schieten
Hung her from the branches of a mango tree