Maar wat kost het nu eigenlijk?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Maar wat kost het nu eigenlijk?

Bericht door Jannet V »

Tijdens mijn transitie heb ik de kleding die ik aan heb geschaft afgetrokken van de belasting, als zorgkosten bij 'Extra kleding en beddengoed'. Een paar jaar zelfs 750 euro omdat ik aan kon tonen dat ik voor meer dan 600 euro kleding had aangeschaft. De noodzakelijkheid voor het aanschaffen was een direct gevolg van mijn 'ziekte' (genderdysforie) en zou langer duren dan 1 jaar. Daarmee voldeed ik aan de voorwaarden. Trouwens ook een borstvergroting heb ik afgetrokken.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Jennifer84
Berichten: 156
Lid geworden op: 17 jul 2017, 00:21
Gender: Trans MtF
Locatie: provincie Utrecht

Re: Maar wat kost het nu eigenlijk?

Bericht door Jennifer84 »

Jannet V schreef: 04 okt 2018, 16:19 Tijdens mijn transitie heb ik de kleding die ik aan heb geschaft afgetrokken van de belasting, als zorgkosten bij 'Extra kleding en beddengoed'. Een paar jaar zelfs 750 euro omdat ik aan kon tonen dat ik voor meer dan 600 euro kleding had aangeschaft. De noodzakelijkheid voor het aanschaffen was een direct gevolg van mijn 'ziekte' (genderdysforie) en zou langer duren dan 1 jaar. Daarmee voldeed ik aan de voorwaarden. Trouwens ook een borstvergroting heb ik afgetrokken.

Ik ben nogal een shopaholic geworden en als ik dat dan ook nog kan aftrekken bij de belasting dienst :dance: :dance: :wship:
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
Milan070
Berichten: 195
Lid geworden op: 18 jan 2015, 18:17
Gender: Trans FtM
Locatie: Den Haag

Re: Maar wat kost het nu eigenlijk?

Bericht door Milan070 »

Jannet V schreef: 04 okt 2018, 16:19 Tijdens mijn transitie heb ik de kleding die ik aan heb geschaft afgetrokken van de belasting, als zorgkosten bij 'Extra kleding en beddengoed'. Een paar jaar zelfs 750 euro omdat ik aan kon tonen dat ik voor meer dan 600 euro kleding had aangeschaft. De noodzakelijkheid voor het aanschaffen was een direct gevolg van mijn 'ziekte' (genderdysforie) en zou langer duren dan 1 jaar. Daarmee voldeed ik aan de voorwaarden. Trouwens ook een borstvergroting heb ik afgetrokken.
Briljant Jannet!
Plaats reactie