Faillisement Slotervaart + mastectomie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Milan070
Berichten: 195
Lid geworden op: 18 jan 2015, 18:17
Gender: Trans FtM
Locatie: Den Haag

Re: Faillisement Slotervaart + mastectomie

Bericht door Milan070 »

Mierenneuken? Serieus?
Jouw gegevens zullen maar op straat komen te liggen. Eens kijken of het dan nog steeds mierenneuken is.
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Faillisement Slotervaart + mastectomie

Bericht door Citizen Erased »

Milan070 schreef: 30 okt 2018, 12:49 Mierenneuken? Serieus?
Jouw gegevens zullen maar op straat komen te liggen. Eens kijken of het dan nog steeds mierenneuken is.
Ja. Ook dan.
Nood breekt wetten. Strakke actie van Dr. van Loenen.. lekker pittig, beetje recalcitrant: ik mag dat wel.
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Faillisement Slotervaart + mastectomie

Bericht door Emma »

Milan070 schreef: 30 okt 2018, 12:49 Mierenneuken? Serieus?
Jouw gegevens zullen maar op straat komen te liggen. Eens kijken of het dan nog steeds mierenneuken is.
Als ik het artikel op de website waar Alice naar verwijst lees, is de behandelaar de verantwoordelijke voor je dossier, niet het ziekenhuis. Dus eigenlijk had Van Loenen niet eens keus. Van een groter risico voor ‘op straat liggen’ van je gegevens is in het geheel geen sprake.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Milan070
Berichten: 195
Lid geworden op: 18 jan 2015, 18:17
Gender: Trans FtM
Locatie: Den Haag

Re: Faillisement Slotervaart + mastectomie

Bericht door Milan070 »

Het artikel is uit 2012. Er is daarna wel het één en ander veranderd. Van Loenen werkt voor het ziekenhuis. Ze is geen ZZPer. Een arts is verantwoordelijk voor de volledigheid van het dossier: ja. Is het eigendom van de arts? Nee.
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Faillisement Slotervaart + mastectomie

Bericht door Nate_0 »

Iemand is kwaad, zie ik 😞. Kijk, als jouw gegevens bij van Loenen liggen mag je dat natuurlijk best gaan aanvechten maar persoonlijk heb ik liever dit. Misschien zou dat voor jou ook gelden als jij anders volgende maand geopereerd zou worden, maar nu nog langer moest wachten. Want dat is het he? Iedereen staat op een lange wachtlijst, naar een ander ziekenhuis gaan zou opnieuw een wachtlijst door betekenen die zo weer een half jaar tot jaar in beslag zou nemen en ik denk dat je zelf ook wel na kunt gaan dat de psychische belasting voor e meeste van haar patiënten dusdanig groot wordt dit deze situatie dat een dergelijke actie preferentiebeleid is. Wat betreft het medische gegevens die op straat zouden komen te liggen? Ik ga er allereerst van uit dat van Loenen daar integer mee om gaat maar persoonlijk heb ik (om eerlijk te zijn) daar verder ook niet zoveel boodschap aan. Ik zou niet weten wat iemand met die specifieke gegevens zou moeten?

Wederom, als je op deze actie van van Loenen wilt zeiken mag dat best, hier op het forum ook, maar start dan alsjeblieft een nieuw draadje en zoek contact met iemand die rechten heeft gestudeerd of het fijne van de zaak weet. Maar de situatie voor de mensen die bij van Loenen op de lijst stonden/staan is kut genoeg zonder hier ook nog mee in aanraking te moeten komen. Vandaar ook dit topic :zodat betrokkenen elkaar op de hoogte kunnen houden van nieuwe ontwikkelingen op 1 centrale plaats.
meerdere zakken met zaagsel
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Faillisement Slotervaart + mastectomie

Bericht door Emma »

Milan070 schreef: 30 okt 2018, 16:09 Het artikel is uit 2012. Er is daarna wel het één en ander veranderd. Van Loenen werkt voor het ziekenhuis. Ze is geen ZZPer. Een arts is verantwoordelijk voor de volledigheid van het dossier: ja. Is het eigendom van de arts? Nee.
Heb je de uitspraak gelezen? Zijn er ondertussen reparatiewetten ingevoerd die het eigenaarschap van de dossers niet meer bij de behandelend arts leggen maar bij het ziekenhuis? En al is het in het kader van de uitspraak van de Hoge Raad niet zozeer relevant, maar je begint er zelf over: weten we of Van Loenen in loondienst van het ziekenhuis was of werkte ze in een maatschap voor het ziekenhuis?

Ik heb de antwoorden niet. Jij?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Faillisement Slotervaart + mastectomie

Bericht door Anon20190209 »

Nate_0 schreef: 30 okt 2018, 17:34 Iemand is kwaad, zie ik 😞. Kijk, als jouw gegevens bij van Loenen liggen mag je dat natuurlijk best gaan aanvechten maar persoonlijk heb ik liever dit. Misschien zou dat voor jou ook gelden als jij anders volgende maand geopereerd zou worden, maar nu nog langer moest wachten. Want dat is het he? Iedereen staat op een lange wachtlijst, naar een ander ziekenhuis gaan zou opnieuw een wachtlijst door betekenen die zo weer een half jaar tot jaar in beslag zou nemen en ik denk dat je zelf ook wel na kunt gaan dat de psychische belasting voor e meeste van haar patiënten dusdanig groot wordt dit deze situatie dat een dergelijke actie preferentiebeleid is. Wat betreft het medische gegevens die op straat zouden komen te liggen? Ik ga er allereerst van uit dat van Loenen daar integer mee om gaat maar persoonlijk heb ik (om eerlijk te zijn) daar verder ook niet zoveel boodschap aan. Ik zou niet weten wat iemand met die specifieke gegevens zou moeten?

Wederom, als je op deze actie van van Loenen wilt zeiken mag dat best, hier op het forum ook, maar start dan alsjeblieft een nieuw draadje en zoek contact met iemand die rechten heeft gestudeerd of het fijne van de zaak weet. Maar de situatie voor de mensen die bij van Loenen op de lijst stonden/staan is kut genoeg zonder hier ook nog mee in aanraking te moeten komen. Vandaar ook dit topic :zodat betrokkenen elkaar op de hoogte kunnen houden van nieuwe ontwikkelingen op 1 centrale plaats.
Als er iemand kwaad is ben jij het wel zo te lezen..... :roll: :roll:
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen
Contacteer:

Re: Faillisement Slotervaart + mastectomie

Bericht door MichelleB »

Dit is allemaal niet van toepassing op mij, maar ik vind het kut voor diegenen die het aangaat.
Natuurlijk zijn mensen boos, maar ruzie maken schiet je niets mee op.
-Life is a work in progress-
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Faillisement Slotervaart + mastectomie

Bericht door Emma »

Laten we niet vervallen in simpelweg afkatten maar bij de feiten blijven.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
kwax
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 okt 2018, 13:04
Gender: Trans FtM

Re: Faillisement Slotervaart + mastectomie

Bericht door kwax »

Nate_0 schreef: 30 okt 2018, 12:05 Overigens, vraagje: voor de mensen die post-consult op de wachtlijst stonden, heeft van Loenen (/secretaresse of dergelijke) inmiddels contact gezocht met jullie?

Ik heb namelijk nog niks gehoord...
Hi Nate_0, nog geen bericht van drs. van Loenen (of dergelijke).
Plaats reactie