Nieuwe chat! Zie dit topic.

SCIP phalloplastiek

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Milan070
Berichten: 195
Lid geworden op: 18 jan 2015, 18:17
Gender: Trans FtM
Locatie: Den Haag

Re: SCIP phalloplastiek

Bericht door Milan070 »

Jeetje man wat een verhaal! Sterkte de komende tijd en ik hoop van harte dat de huidflap gaat doen wat hij moet doen.
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: SCIP phalloplastiek

Bericht door Jer158 »

Sterkte, Nathan
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: SCIP phalloplastiek

Bericht door Mr.X »

Oei, heftig man. Nu moet je 2x een best wel lang heel proces door. Hopelijk blijft je skinflap gezond, en kan het gebruikt worden over een aantal weken. Fingers crossed!
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: SCIP phalloplastiek

Bericht door Sander »

Sterkte man!
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: SCIP phalloplastiek

Bericht door KeepzD »

Heftig verhaal, sterkte! Hoop dat de huidflap het "overleeft".
Forever myself
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: SCIP phalloplastiek

Bericht door Nathan90 »

Dank allen :)

Huidflap ziet er momenteel nog hetzelfde uit en is warm, da's positief.

Gisterochtend op de bedrand zitten was te zwaar, gisteravond heel even uit bed geweest dat ging goed. Net heel koppig zelf naar de wc gestrompeld. Sinds zondag niet meer geweest dus fijn even wat te kunnen lozen haha.

Ik heb twee drains in m'n zij, een van de eerste operatie en een van de tweede. Die worden straks allebei weggehaald.
Er zit ook nog een drain achter de balzak, weet niet hoe lang die blijft. Daar heb ik niks over gehoord.

Als het bed rondlopen vandaag goed gaat mag ik morgen naar huis. Eindelijk weer even normaal kunnen slapen zal fijn zijn.
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: SCIP phalloplastiek

Bericht door Anon20200101 »

Heel veel sterkte gewenst met je revalidatie ❤️
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: SCIP phalloplastiek

Bericht door Nathan90 »

Dank je:)


Nog even waard te benoemen. Chirurgen hebben dinsdag direct gevraagd aan de psycholoog om bij mij langs te komen. (Psych die ik had voor phallo motivatie, niet diagnostiek) En straks komt hij weer even langs. Nu is het voor mij niet zozeer nodig maar wel goede actie vind ik. :)
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: SCIP phalloplastiek

Bericht door AJpoekie »

Sterkte man! Hoop dat je vandaag naar huis mag, dat herstelt toch een stuk prettiger dan in zo'n ziekenhuisbed ;-)
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: SCIP phalloplastiek

Bericht door Nathan90 »

Update, vanop bij dr Botman geweest.

Het ziet er momenteel naar uit dat ik een keuze moet gaan maken en een lijn trekken, en dat Botman daar tijdens de operatie een afweging in maakt en naar handeld.

Het is bijna onmogelijk om te zeggen hoe goed de huidflap echt bruikbaar is voor de operatie. Betreffende flap zelf maar vooral betreft welke lengte haalbaar is. Ook in combinatie met hoeveel lengte plasbuis er over is.

Waarschijnlijk moet ik kiezen tussen mogelijkheid van deze huidflap en misschien maar 6-8cm lengte. Of de andere zijde een nieuwe scip flap nemen en opnieuw beginnen. Zo half is de voornaamste eis qua lengte kunnen plassen zonder in m'n broek te plassen. Maar als dat 6cm is had ik bijna gewoon een meta kunnen doen. 8-10cm had ik denk ik zo voor gegaan. De kans op 6 cm word ik denk ik niet gelukkig van.

Ik heb 'gelukkig' nog 4,5 week tot de operatie. Want hier ben ik nog niet zo snel uit..