Ik wil echt een man zijn

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
kevin1989
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:31
Gender: Trans FtM

Ik wil echt een man zijn

Bericht door kevin1989 »

Hi Boys,

Ik baal een beetje. Ik heb in het buitenland een operatie gehad, maar zoals ik dacht dat het zou zijn is het niet geworden. ik verlang zo enorm naar een echte man zijn maar mijn geslachtsapparaat is gewoon niet hetzelfde als een man. ik droom van echte ballen een een penis die hard kan worden. Ik heb nu stuk tussen mn benen hangen maar kan er niks mee. Ik baal zo! Weet een van jullie of de medische wetenschap inmiddels wat verder is? Wat lijkt het me fijn om me echt klaar te voelen!
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Ik wil echt een man zijn

Bericht door Vethrvolnir »

... zou geweldig zijn ... idd...
Ik weet de gebruikelijke dingen ...inflatable inserts...semi rigid bendable inserts...
Meta.... dat is het volgens mij ...
iemand?
:shock:
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Ik wil echt een man zijn

Bericht door Citizen Erased »

kevin1989 schreef: 08 jun 2019, 18:55 Ik droom van echte ballen een een penis die hard kan worden.
Niet om 't een of ander: dat zal altijd wel bij een droom blijven.
Afgaande op je postgeschiedenis denk ik dat je nog niet heel lang geleden geopereerd bent? Het proces van zenuwgroei kan 1-2 jaar in beslag nemen, dus wellicht gaat je situatie nog verbeteren. Je weet ongetwijfeld van protheses, sleeves ed.
'Echt' gaat het nooit worden. Ik denk in die zin dat je meer te winnen hebt op het psychologische vlak dan op het medische.
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Ik wil echt een man zijn

Bericht door Jer158 »

Balen dat de operatie niet gebracht heeft wat je hoopte. Wat is er anders dan je verwachtte?

Er zijn trouwens ook genoeg cis mannen met "erectile dysfunction" die geen stijve kunnen krijgen, cis mannen die niet kunnen ejaculeren, die geen ballen (of geen lul) hebben. Een "echte man" zijn zit niet tussen je benen, of je moet geloven dat al die cis mannen met medische problemen ook geen echte mannen zijn.
Hung her from the branches of a mango tree
kevin1989
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:31
Gender: Trans FtM

Re: Ik wil echt een man zijn

Bericht door kevin1989 »

Citizen Erased schreef: 08 jun 2019, 22:41
kevin1989 schreef: 08 jun 2019, 18:55 Ik droom van echte ballen een een penis die hard kan worden.
Niet om 't een of ander: dat zal altijd wel bij een droom blijven.
Afgaande op je postgeschiedenis denk ik dat je nog niet heel lang geleden geopereerd bent? Het proces van zenuwgroei kan 1-2 jaar in beslag nemen, dus wellicht gaat je situatie nog verbeteren. Je weet ongetwijfeld van protheses, sleeves ed.
'Echt' gaat het nooit worden. Ik denk in die zin dat je meer te winnen hebt op het psychologische vlak dan op het medische.
Half jaartje terug, maar ik WIL dit gewoon. Ik ben pas af als ik dit allemaal heb. Dat een ejaculatie niet mogelijk is neem ik voor lief maar ik wil hetzelfde voelen als een biologische man
kevin1989
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:31
Gender: Trans FtM

Re: Ik wil echt een man zijn

Bericht door kevin1989 »

Vethrvolnir schreef: 08 jun 2019, 20:55 ... zou geweldig zijn ... idd...
Ik weet de gebruikelijke dingen ...inflatable inserts...semi rigid bendable inserts...
Meta.... dat is het volgens mij ...
iemand?
Ik ben dit al mn hele leven en misschien zijn sommige mannen op dit forum 90-99% zeker maar ik ben 1000% zeker van dit. Ik voel en ben een echte man en zit ECHT opgesloten in dit vrouwenlijf.
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Ik wil echt een man zijn

Bericht door Benjamin »

kevin1989 schreef: 09 jun 2019, 12:13 maar ik wil hetzelfde voelen als een biologische man
Helaas is dat gewoon (nog) niet mogelijk.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: Ik wil echt een man zijn

Bericht door AJpoekie »

kevin1989 schreef: 09 jun 2019, 12:20
Ik ben dit al mn hele leven en misschien zijn sommige mannen op dit forum 90-99% zeker maar ik ben 1000% zeker van dit. Ik voel en ben een echte man en zit ECHT opgesloten in dit vrouwenlijf.
Vreemde aanname om te zeggen dat sommige mannen op dit forum 90-99% zeker weten dat ze man zijn.
Je bent heus niet de enige die dit 1000% zeker weet, zo laat je het nu wel klinken.. :think:
Ik merk dat ik me daar een beetje geïrriteerd over voel.

Ik denk namelijk dat de meeste transgenders (zowel mannen als vrouwen) het zo ervaren, dat ze opgesloten zitten in hun lijf.
En dat voelt kut, maar als je fysiek gedaan hebt wat mogelijk is, dan valt er alleen te werken aan het psychische aspect, wat Jer ook al aangeeft.
Het is balen voor je dat je verwachtingen niet zijn uitgekomen, maar het enige waar jij dan nu nog invloed op kan uitoefenen zijn jouw gedachten.
En door proberen op een andere manier te denken, kan je weer jouw gevoelens beïnvloeden.
Wie weet dat je je dan minder opgesloten voelt.

Je zou daarvoor hulp kunnen zoeken bij een psycholoog, die kan cognitieve gedragstherapie met je doen (als je zou willen uiteraard).

Wanneer zal jij je echt klaar voelen?
Vervolgvraag: hoe realistisch is dat?

(Ik hoop dat je deze twee vragen voor jezelf kan beantwoorden, dit zou kunnen helpen om te voorkomen dat het je weer overkomt dat je verwachtingen niet uitkomen).
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Ik wil echt een man zijn

Bericht door Citizen Erased »

In hoeverre draagt het klagen over wat je in je broek hebt bij aan die 1000%? Ik denk 0. Lijden is ook een kunst.
kevin1989
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:31
Gender: Trans FtM

Re: Ik wil echt een man zijn

Bericht door kevin1989 »

Citizen Erased schreef: 09 jun 2019, 15:04 In hoeverre draagt het klagen over wat je in je broek hebt bij aan die 1000%? Ik denk 0. Lijden is ook een kunst.
Hou je bek man!!! Als je niks zinnigs heb te zeggen reageer dan gewoon niet. Ik ben en wiln een man zijn