Robotoperatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Plaats reactie
myself77
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 okt 2019, 19:08
Gender: Trans FtM

Robotoperatie

Bericht door myself77 »

Hello,
I have a question - does anyone in here had a robot surgery in VUMC? I had it a week ago.
I'm quite nervous about everything, doctors says it's fine from what I'm telling them, but I think it's little bit strange that the first control is after 6 weeks and during that period you're left just by yourself.
I'm bleeding more then one full pad per day but not like one full pad per hour. But anyway quite a lot I guess.
And another thing - that horrible burning pain during peeing ( under the shower while peeing and splashing water on the crotch - what a wonderful relief). Anyone has it? Sometimes I just want to smash my head on the wall because of that feeling.
If someone could tell me their stories and experiences I would be thankful.
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Robotoperatie

Bericht door Jer158 »

Hey, welke operatie heb je gehad? De hysto? Balen dat je nog last hebt!

Heeft je chirurg je niet verteld wat je kon verwachten? Mijn chirurg was vrij expliciet in wat wel normaal was en wat niet. Volgens hem was normaal: buikpijn en 2 maandverbandjes bloedverlies per dag. Niet normaal is meer bloedverlies of 39 graden koorts. Heb je dat wel dan moet je aan de bel trekken (is mij verteld).

Ik had zelf niet bijzonder veel last met plassen, maar ik kan me goed voorstellen dat e.e.a. geirriteerd is door de katheter. Mocht die pijn nou aanhouden (en ik vind een week post-op al vrij lang) dan zou ik ook aan de bel trekken. Dat zou zomaar een blaasontsteking kunnen zijn. Komt ook regelmatig voor post-op.
Hung her from the branches of a mango tree
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Robotoperatie

Bericht door Sander »

Ik heb geen robotchirurgie gehad, maar wel een aantal geleden een hysto laten uitvoeren.
Ik had daarna de eerste week 2 maandverbanden bloedverlies per dag en een hele pijnlijke blaasontsteking.
Ik zou even langs de huisarts gaan als ik jou was
Plaats reactie