Phallo met behoud van alles

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Phallo met behoud van alles

Bericht door Vethrvolnir »

Laatst gewijzigd door Vethrvolnir op 24 jun 2020, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
:shock:
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Phallo met behoud van alles

Bericht door Vethrvolnir »

:shock:
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 mar 2019, 17:47
Gender: Genderqueer
Locatie: Gelderland

Re: Phallo met behoud van alles

Bericht door Hielke »

Maar heb je al een antwoord op de (op één na) belangrijkste vraag? (of je partner dit ziet zitten)
Sep 2019 Start Testosteron
Juni 2020 Mastectomie
Juni 2022 Colpectomie, Hysterectomie, Ovariectomie
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Phallo met behoud van alles

Bericht door Vethrvolnir »

Hielke schreef: 24 jun 2020, 16:15 Maar heb je al een antwoord op de (op één na) belangrijkste vraag? (of je partner dit ziet zitten)
nee
:shock:
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Phallo met behoud van alles

Bericht door Vethrvolnir »

Citizen Erased schreef: 08 jun 2020, 17:36
Vethrvolnir schreef: 08 jun 2020, 16:54 ik zou een plaatsing meer aan de bovenrand van het schaambeen natuurlijker vinden ogen. zou de t-penis ergens achter fallo en op de voorkant/bovenkant scrotum zitten. met een scrotum dat niet ver naar achter doorloopt.
Bij de SCIP-phalloplastiek zoals ik die in het VUmc gehad heb is dit het geval. De clitoris zit (hoog) in het scrotum verstopt, mijn lul uiteraard daarboven. Scrotum zit dus ook gewoon waar het hoort te zitten.
De labia zijn juist uitstekend voor het maken van een scrotum, daar de kleur en structuur van de huid perfect gelijkend zijn.. ik zie zo 1-2-3 niet iets anders daarvoor in de plaats.
En dan zul je zien dat je daar weer ontevreden mee bent. Zo kun je je blijven laveren aan het luchtkasteel dat transitie heet..
hoi. ben je niet tevreden over het resultaat?
:shock:
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Phallo met behoud van alles

Bericht door Citizen Erased »

Vethrvolnir schreef: 30 jun 2020, 12:02
Citizen Erased schreef: 08 jun 2020, 17:36
Vethrvolnir schreef: 08 jun 2020, 16:54 ik zou een plaatsing meer aan de bovenrand van het schaambeen natuurlijker vinden ogen. zou de t-penis ergens achter fallo en op de voorkant/bovenkant scrotum zitten. met een scrotum dat niet ver naar achter doorloopt.
Bij de SCIP-phalloplastiek zoals ik die in het VUmc gehad heb is dit het geval. De clitoris zit (hoog) in het scrotum verstopt, mijn lul uiteraard daarboven. Scrotum zit dus ook gewoon waar het hoort te zitten.
De labia zijn juist uitstekend voor het maken van een scrotum, daar de kleur en structuur van de huid perfect gelijkend zijn.. ik zie zo 1-2-3 niet iets anders daarvoor in de plaats.
En dan zul je zien dat je daar weer ontevreden mee bent. Zo kun je je blijven laveren aan het luchtkasteel dat transitie heet..
hoi. ben je niet tevreden over het resultaat?
Hi. Ik ben zeker tevreden (in de breedste zin van het woord) met het 'resultaat'.
Gevoel begint door te sijpelen, ik kan me voorstellen dat het prettig is om 'm ergens in te steken. Binnenkort fase twee: koppie erop, balletjes erin. Dikke prima. Waar je rekening mee moet houden is dat het geen geslachtsdeel wordt zoals die in beginsel bedoeld zijn. Een 10 zal het nooit worden, ik verwacht rond een 8 uit te komen. Da's helemaal niet verkeerd wanneer je gevoelsmatig van een 2 afkomt.

Het luchtkasteel transitie waar ik naar refereerde heeft meer te maken met de opdracht waar je werkelijk voor staat. Die is m.i. met name in het reine zien te komen met jezelf, en dat zit echt niet per see bij hormonen en operaties inbegrepen. Dat zijn uiteindelijk hulpmiddelen.