Mastectomie VU

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
nickisniks
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 mei 2020, 12:24
Gender: Trans FtM

Mastectomie VU

Bericht door nickisniks »

Ik ben op het moment op zoek naar ervaringen (en als het kan ook resultaten haha) van mastectomie bij het VU. Eigenlijk had ik daar aanvankelijk geen interesse in en wist ik vrijwel zeker dat ik door Van Loenen geopereerd wilde worden, maar deze week stuitte ik (op Reddit) op een resultaat van het VU en dat vond ik erg goed. Ik weet niet wie het heeft gedaan, daar wacht ik nog een antwoord op af. Dus zijn er mensen die in het VU geopereerd zijn en wil je je ervaringen delen (als je het goed vindt en als het mag ook je resultaten) ?
Gebruikersavatar
Steppenwolf
Berichten: 56
Lid geworden op: 30 mar 2018, 20:15
Gender: Trans FtM

Re: Mastectomie VU

Bericht door Steppenwolf »

Ik sta op het moment op de wachtlijst bij het VU. Helaas nog geen resultaten om te laten zien haha.
Ik ben er nu werk van aan het maken om bij een kliniek geholpen te worden. Onder andere Van Loenen of Gender clinic, nog eventjes kijken met de verzekering. Ik weet wel dat er veel chirurgen over en weer gaan, dus die in het VU opereren, opereren ook op andere locaties. Groot voorbeeld: Dr. Bouman.
Less is more
eew
Berichten: 227
Lid geworden op: 16 jun 2020, 11:35
Gender: Trans FtM

Re: Mastectomie VU

Bericht door eew »

Zijn er ergens resultaten van Bouman te vinden?
Gebruikersavatar
Steppenwolf
Berichten: 56
Lid geworden op: 30 mar 2018, 20:15
Gender: Trans FtM

Re: Mastectomie VU

Bericht door Steppenwolf »

Vast wel ergens, maar ik kan geen foto's online vinden. Foto's en video's van geopereerde borstkassen wel, maar weinig melden
ook de naam van de chirurg.
Less is more
Minne
Berichten: 186
Lid geworden op: 04 aug 2012, 10:29
Gender: Trans FtM

Re: Mastectomie VU

Bericht door Minne »

Hey, ik ben anderhalf jaar geleden geopereerd in het VU door Bouman, en ik ben tevreden over het resultaat en de opname zelf ook, als je me een pm stuurt wil ik wel wat foto's voor je maken, maar het is prima geworden, goed symmetrisch, tepels zijn behouden en hebben ook nog gevoel en het herstel ging ook snel en de pijn viel reuze mee. Er zijn natuurlijk wel littekens, maar nu anderhalf jaar verder is het niet heel opvallend meer allemaal, en zolang het allemaal maar goed symmetrisch is en er natuurlijk uit ziet maken die littekens me ook niet zo veel uit. Laat ik het zo zeggen, het resultaat is goed genoeg dat ik er niet meer over nadenk om m'n shirt uit te trekken, en dat is uiteindelijk toch wat je wil ;)
Oll
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 jul 2015, 10:23
Gender: Transgender

Re: Mastectomie VU

Bericht door Oll »

Minne schreef: 20 jun 2020, 18:33 Hey, ik ben anderhalf jaar geleden geopereerd in het VU door Bouman, en ik ben tevreden over het resultaat en de opname zelf ook, als je me een pm stuurt wil ik wel wat foto's voor je maken, maar het is prima geworden, goed symmetrisch, tepels zijn behouden en hebben ook nog gevoel en het herstel ging ook snel en de pijn viel reuze mee. Er zijn natuurlijk wel littekens, maar nu anderhalf jaar verder is het niet heel opvallend meer allemaal, en zolang het allemaal maar goed symmetrisch is en er natuurlijk uit ziet maken die littekens me ook niet zo veel uit. Laat ik het zo zeggen, het resultaat is goed genoeg dat ik er niet meer over nadenk om m'n shirt uit te trekken, en dat is uiteindelijk toch wat je wil ;)
Hoi Minne

Ik heb je een pm verstuurd :D