Androgel frankrijk

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
DeSprinkhaan
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2017, 15:03
Gender: Trans FtM

Androgel frankrijk

Bericht door DeSprinkhaan »

Hai hoi,

Ik kom met een beetje apparte vraag, en weet niet echt of het in het goede topic zit.
Ik ben Nederlander, wonende in Frankrijk, transguy obviously en zit al drie jaar aan de testosteron. Verder heb ik sinds twee jaar mijn geslachtverandering en recentelijk eindelijk na veel sparen mijn borstoperatie gehad...
Maar nu begin ik problemen te krijgen met injecties: zowel hormoonschommelingen, zwaar depri vlak voor mijn volgende injectie, spier te stijf om in te injecteren. Het is twee jaar lang goed gegaan, en daarna begon het gezeik... en onderhand komen de injecties me totaal de neus uit.

Ik ben dus overgestapt naar Androgel 16,2 (pomp), en dat gaat stukken beter, maar... dat word niet vergoed in Frankrijk (hier worden Androtardyl (soort Sustanon) wel 100% vergoed, maar gel helemaal niet), en het kost ongeveer 70€/pomp. En met de corona-crisis ben ik werkloos en kan het gewoon niet meer betalen.

Dus tja hier mijn vraag, is er hier iemand die androgel over heeft, en eventueel mij kan helpen? -ik betaal uiteraard verzendkosten en een tientje voor de moeite. Én stuur je een copie van mijn paspoort en mijn prescriptie.

Voilà, hardstikke bedankt (kom gelijk mp),

Vriendelijke groeten,

Samaël
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Androgel frankrijk

Bericht door Eva »

Dit kan dus niet.

We krijgen hier geheid gedonder mee, dus - hoeveel begrip we ook voor Samaëls problemen hebben - deze oproep gaat naar het archief. Op korte termijn.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
DeSprinkhaan
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2017, 15:03
Gender: Trans FtM

Re: Androgel frankrijk

Bericht door DeSprinkhaan »

Sorry, dat wist ik niet. Alsnog bedankt !