Binden

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Binden

Bericht door Vethrvolnir »

met sporttape zou ik erg oppassen.
ivm te strak binden risico en huidbeschadiging risico vooral bij je tepels. er staan tutorials op youtube
:shock:
Gebruikersavatar
sammy
Berichten: 144
Lid geworden op: 29 okt 2020, 13:48
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: hij/die

Re: Binden

Bericht door sammy »

met wat voor tape kan ik dan beter binden?
~~~~~~~~~~~
Sammy hij/die
dimi
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jun 2017, 16:17
Gender: ———

Re: Binden

Bericht door dimi »

hey
ja het zal wel werken, maar volgens mij herinner k dat die van de action vervelende lijm had (voor mij dan, kheb echt veel geprobeerd en etos huismerk was m'n #1 (action plakte te veel&irriteerde, hansaplant en kt plakte niet goed genoeg))
tepels moet je afdekken met bv een stukje stof (k knipte altijd rondjes uit een oud shirt oid) & voordat je plakt dus ff alles dun inpoederen met talkpoeder
dan plak je de eerste paar centimeter van je strookje ongerekt iets voorbij de afgedekte tepel zodat dat op zn plek zit, vervolgens duw je je chesticle naar de zijkant en plak je het grootste deel van de tape gerekt en dan de laatste 2 cm weer ongerekt plakken (en het liefst zonder luchtbubbels, die gaan irriteren na een tijdje)

ben nog een halve rol tegengekomen die mag je hebben als je wilt om te testen!
Gebruikersavatar
sammy
Berichten: 144
Lid geworden op: 29 okt 2020, 13:48
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: hij/die

Re: Binden

Bericht door sammy »

dimi schreef: 20 apr 2021, 21:09 voordat je plakt dus ff alles dun inpoederen met talkpoeder
Plakt het nog wel als je het inpoedert?
dimi schreef: 20 apr 2021, 21:09 ben nog een halve rol tegengekomen die mag je hebben als je wilt om te testen!
oeh nice! dat zou opzich wel fijn zijn
~~~~~~~~~~~
Sammy hij/die
dimi
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jun 2017, 16:17
Gender: ———

Re: Binden

Bericht door dimi »

yeh, hets ff de juiste balans vinden want teveel poeder dan plakt het idd niet zo heel goed meer & te weinig kan de huid beschadigen als je het dan te lang draagt/teveel beweegt&zweet