Nieuwe chat! Zie dit topic.

Mastectomie MK velsen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Stijn
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 apr 2020, 12:51
Gender: Trans FtM

Mastectomie MK velsen

Bericht door Stijn »

Hallo allemaal,

Ik sta op de lijst voor de mastectomie bij MK velsen en de chirurg stelde bij mij geen dubbele incisie voor, maar een andere soort. Hij wil mijn tepels wat bijsnijden en ze wat verplaatsen en hij heeft daarvoor alleen een litteken rond de tepel nodig en een klein littekentje van de tepel recht naar beneden naar de borstspier. Ik ben erg benieuwd of iemand anders dit ook gehad heeft en met mij ervaringen wil delen :)
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Mastectomie MK velsen

Bericht door Nate_0 »

Ik heb 'm niet gehad want teveel huid, helaas, maar je kunt elders online een hoop meer info vinden als je op keyhole top surgery of keyhole mastectomy zoekt!
meerdere zakken met zaagsel
eew
Berichten: 227
Lid geworden op: 16 jun 2020, 11:35
Gender: Trans FtM

Re: Mastectomie MK velsen

Bericht door eew »

Heeft MK velsen een chirurg die mastectomieën doet nu? Of doet Kanhai dat ook zelf?
Stijn
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 apr 2020, 12:51
Gender: Trans FtM

Re: Mastectomie MK velsen

Bericht door Stijn »

eew schreef: 23 feb 2021, 11:39 Heeft MK velsen een chirurg die mastectomieën doet nu? Of doet Kanhai dat ook zelf?
Dat doet Kanhai ook zelf
eew
Berichten: 227
Lid geworden op: 16 jun 2020, 11:35
Gender: Trans FtM

Re: Mastectomie MK velsen

Bericht door eew »

Intressant, toen hij een aantal jaar geleden bij de mannengroep van Transvisie was zei hij dat hij dat het niet zijn specialiteit is en dat hij zich wil focussen op het genitale gebied. Ik ben benieuwd waarom hij daar nu anders over is gaan denken dan.