Wanneer eerste kleine veranderingen androgel?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
MarshMall0w
Berichten: 48
Lid geworden op: 28 aug 2020, 11:04
Gender: Non-binair

Wanneer eerste kleine veranderingen androgel?

Bericht door MarshMall0w »

Hey!

Ik vraag me af wanneer jullie voor het eerst iets merkte na het beginnen met androgel?

Grtz
Mees
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 dec 2020, 20:36
Gender: Man

Re: Wanneer eerste kleine veranderingen androgel?

Bericht door Mees »

Hey!

Ik ben nu bijna 7 maanden aan de androgel. Bij mij kwamen de veranderingen vrij snel, maar daar had ik wel echt geluk mee zijn mijn arts. Dus vooral heel veel geduld hebben helaas 😅.
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Wanneer eerste kleine veranderingen androgel?

Bericht door Mr.X »

Voor mij binnen een paar dagen: in de nachten zweet partijen (want de testo gooit je hele hormoonhuishouding overhoop) en ook gevoeligheid daar beneden (en groei binnen een week). Het kan dus snel gaan.
MarshMall0w
Berichten: 48
Lid geworden op: 28 aug 2020, 11:04
Gender: Non-binair

Re: Wanneer eerste kleine veranderingen androgel?

Bericht door MarshMall0w »

Mees schreef: 11 jul 2021, 17:40 Hey!

Ik ben nu bijna 7 maanden aan de androgel. Bij mij kwamen de veranderingen vrij snel, maar daar had ik wel echt geluk mee zijn mijn arts. Dus vooral heel veel geduld hebben helaas 😅.
Ah okay! Wat begon je te merken als eerst?
MarshMall0w
Berichten: 48
Lid geworden op: 28 aug 2020, 11:04
Gender: Non-binair

Re: Wanneer eerste kleine veranderingen androgel?

Bericht door MarshMall0w »

Mr.X schreef: 11 jul 2021, 22:17 Voor mij binnen een paar dagen: in de nachten zweet partijen (want de testo gooit je hele hormoonhuishouding overhoop) en ook gevoeligheid daar beneden (en groei binnen een week). Het kan dus snel gaan.

Haha dag heb ik ook, en m’n libido is echt op het toppunt
Mees
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 dec 2020, 20:36
Gender: Man

Re: Wanneer eerste kleine veranderingen androgel?

Bericht door Mees »

MarshMall0w schreef: 12 jul 2021, 20:39
Mees schreef: 11 jul 2021, 17:40 Hey!

Ik ben nu bijna 7 maanden aan de androgel. Bij mij kwamen de veranderingen vrij snel, maar daar had ik wel echt geluk mee zijn mijn arts. Dus vooral heel veel geduld hebben helaas 😅.
Ah okay! Wat begon je te merken als eerst?
Na 1 maand merkte ik dat mijn stem veranderde en ik kreeg meer puistjes. Verder merkte ik mentaal wel veel veranderingen: ik was zelfverzekerder en minder emotioneel, maar was wel wat sneller geïrriteerd 😅. Andere dingen die ik merkte was dat ik meer honger en een hoger libido had.
Jayce
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 jul 2021, 16:04
Gender: Trans FtM

Re: Wanneer eerste kleine veranderingen androgel?

Bericht door Jayce »

@Mees Dat meer honger heb ik dus niet wat je vaak hoort 😅. Eerder het tegenovergestelde het is al wonder als 2 boterhammen weg krijg 😅. En fatsoenlijk bord avond eten😅
tartangirl
Berichten: 176
Lid geworden op: 02 feb 2016, 10:52
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: zeeland

Re: Wanneer eerste kleine veranderingen androgel?

Bericht door tartangirl »

Ik ben mijn transitie begonnen in 1999, en toen was alles nog in pilvorm.
Veranderingen die mij opvielen waren de emoties die een loopje met me namen en ik voelde tijdens mijn eerste borstgroei dat dat erg gevoelig werd.
verder kreeg mijn libido wel een opdoffer want het werd erg moeilijk om toen na mijn operatie om fatsoenlijk een orgasme te krijgen, en dat lag zeker niet aan mijn vriendin destijds!!!.
Toen ik eenmaal overging naar de estrogel was dat wel een openbaring en was het vele malen makkelijker om een fantastisch orgasme te krijgen.
fantastisch middel....!!
tartangirl
Berichten: 176
Lid geworden op: 02 feb 2016, 10:52
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: zeeland

Re: Wanneer eerste kleine veranderingen androgel?

Bericht door tartangirl »

zo F$%%$#*ing grappig....zit ik ff in het verkeerde forum te owehoeren...sjo sorry guys.....