Post-op binder

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
eew
Berichten: 227
Lid geworden op: 16 jun 2020, 11:35
Gender: Trans FtM

Post-op binder

Bericht door eew »

Ik wordt eind september geopereerd door van Loenen, en ik vind het niet helemaal duidelijk wat ik als post-op binder moet gaan gebruiken. Mijn huidige binders zijn allemaal oud en versleten, en ik heb het idee dat daar een rits in zetten niet voldoende gaat werken. Ook is door toename aan spiermassa door T eigenlijk mijn hele voorraad GC2B M binders te klein, en ik heb maar een L.

Omdat ik mijn lichaam een beetje ken en weet dat zwelling bij mij waarschijnlijk een behoorlijk probleem gaat zijn wil ik zeker weten dat ik iets goeds heb, maar alle speciaal daarvoor gemaakte compressievesten zijn helaas nogal duur.

Wat hebben jullie gebruikt?
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Post-op binder

Bericht door KeepzD »

Ik had de post op binders van Danae. Inderdaad duur, maar uiteindelijk wel heel erg de moeite geweest.
Heb ze nog liggen, maar denk dat jij ze helaas niet past (voor evt overname voor een leukere prijs).
Forever myself
Milan070
Berichten: 195
Lid geworden op: 18 jan 2015, 18:17
Gender: Trans FtM
Locatie: Den Haag

Re: Post-op binder

Bericht door Milan070 »

Zeker hier niet op gaan bezuinigen! Je hebt maar 1 kans om te herstellen.
Marena compressie hemd is een must have.
eew
Berichten: 227
Lid geworden op: 16 jun 2020, 11:35
Gender: Trans FtM

Re: Post-op binder

Bericht door eew »

DennisH schreef:Ik had de post op binders van Danae. Inderdaad duur, maar uiteindelijk wel heel erg de moeite geweest.
Heb ze nog liggen, maar denk dat jij ze helaas niet past (voor evt overname voor een leukere prijs).
Welke maat is het? Dan kan ik even meten.
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Post-op binder

Bericht door KeepzD »

eew schreef: 28 aug 2021, 21:46
DennisH schreef:Ik had de post op binders van Danae. Inderdaad duur, maar uiteindelijk wel heel erg de moeite geweest.
Heb ze nog liggen, maar denk dat jij ze helaas niet past (voor evt overname voor een leukere prijs).
Welke maat is het? Dan kan ik even meten.
Xxl dacht ik. Heb een zwarte en een beige. Bij mij gingen ze tot halverwege dicht en konden nog strakker evt, ik heb een omvang van ongeveer 95-100 cm.
Het is de basic binder klittenband, bij het kopje “na de operatie”.
Forever myself