Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

de eerste les (dag 8)

Ook vandaag weer kwamen de dames pas ruim na de lunch. Ik had er dus al een hele ochtend opzitten met weer lekker eten, pillen, beetje bankhangen, bedhangen en wat rondbanjeren door het appartement.

Ze kwamen weer luidkeels binnen (wat ik van de Thaise bevolking niet gewend ben) grapjes maken en vrolijk doen tegen mijn moeder. Ik was op dat moment net Katy de katheter aan het legen in het toilet. De dames druk doen alsof ze me aan het zoeken waren. De stemming zat er gelijk in. Hard lachen zou de hoofdtooi voeren vandaag.

De les begon met eerst een schoonmaakbeurt van Sri. Dit is een razendsnelle routine waarbij ze alle hechtingen langsloopt met een wattenstaafje en je ff flink te grazen neemt door er denk ik mee tussen mijn schaamlippen te klieren. Zo voelt het in iedergeval wel. Doet zeker geen zeer, maar de boel is er zo gevoelig dat ik bijna tegen het plafond zit van dat gevoel. Heel intens.

Daarna nr 0 erbij. Ze deed de verdovende gel op mijn vagina. Gewone gel aan vier zijdes van de dilator, van de tip naar beneden. Daarna een toefje verdovende gel op de tip en ik mocht hem zelf inbrengen nadat mijn handjes waren gereinigd met een babywipe. Het eerste stukje vind ik zelf nog erg onaangenaam, maar dat komt vooral door Katy die daar nog zonodig in de weg moet zitten. Eenmaal langs het slangetje gaat het er soepeltjes tot aan 4 inch, 5 in mijn geval, want ik was wat enthousiast en het ging erg soepeltjes. Dan je beentjes plat, en rustig door naar de 6 inch. Het allerlaatste stukje druk zetten was heel even onaangenaam. Wederom geen pijn, maar echt een fijn gevoel was het ook niet. Tiar zag dit direct aan mijn gezicht en zei dat dat nare gevoel vooral in het begin nog even is. Dat zal met een paar weken tot een maand ofwat niet meer zo aan moeten voelen.
De timer werd gezet, ik kreeg de instructie lichte druk uitte oefenen en zo nu en dan met mijn spiegeltje even in de gaten te houden of ik nog diep genoeg zat.
Met veel bravoer verlieten de dames me weer om in de tussentijd de Koreaanse dame aan de overzijde van de hal te bezoeken.

Dertig minuten later waren ze weer terug. Ik mocht de dilator er met een draaiende beweging weer voorzichtig uithalen.
Schoonmaken met wat tissues en daarna werd mijn vaginaholte nog even met een wattenstaafje gekriebeld door Sri. Dat is echt een gevoel waar ik van twijfel of ik daar ooit aan zal wennen. :shifty:

Ik had nu ff tijd om wat vragen aan ze te stellen. Alles werd netjes beantwoord en ze grapte dat ik ook wat vragen voor de dokter moest bewaren, anders had die niks te doen. We hebben toen nog het een en ander bijbesteld waaronder een tweede dilatorset. Scheelt me weer slepen tussen de twee adressen waar ik straks thuis dilateer.
De dames lieten me weer een stuk wijzer en zelfverzekerder achter en verlieten met wederom veel gelach weer ons appartementje.

Hierna heerlijk gedouched en alle gel weer weggewassen en daarna het lummelen keihard hervat.

Morgen les nr 2.
Ben benieuwd in hoeverre ze het me nu allemaal zelf laten doen...


Dikke knuffel,
Vera :romance-heartsfade:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Linda Klaver
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 mar 2018, 21:52
Gender: Vrouw

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Linda Klaver »

Hoi Vera, ik ken je wel niet persoonlijk maar wat een prachtig verslag! Ik geniet met je mee en vind het tevens zeer leerzaam.
Het geeft mij een goede indruk over wat mij ook straks te wachten staat😃.
Hartelijk dank voor je openheid!
Liefs, Linda Elsa
I don’t need more feelings, I just need more shoes :hbeat:
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

Hey lieve allemaal. Allemaal onwijs bedankt voor jullie super lieve berichtjes en belangstelling.
Had tot op heden nog niet even netjes op jullie gereageerd, mijn nederige excuses daarvoor. :roll:

Vanavond weer tijd voor een verslagje. Verwacht de dames eigenlijk elk moment.
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Josette
Berichten: 76
Lid geworden op: 13 sep 2016, 16:25
Gender: Trans MtF

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Josette »

We zien je verslagje wel, Vera
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

dilateren met zijwieltjes (dag 9)

Vandaag was weer een lekker lummeldagje in het hotel met alle gebruikelijke pillen momenten en de housekeeping die ff langs kwam.

Het was echter ook de tweede dag dat bij mij het verband eraf is en dus dilateerles nummer twee.
Ik had de dames Tiar an Sri dan ook wel weer verwacht zo tussen 13:00 en 14:30. Het tijdsraam waartussen ze tot nu toe elke dag zijn langs geweest.
Het was echter pas na 15:15 dat Sri voor de deur stond. Ze was vandaag dus alleen.
Ik vermoede al dat ze een beetje haast had (wetende dat zij bij elke operatie van start tot eind bij is, en die meestal rond 16:00 aanvangen) dus ik was al onderweg naar mijn bed. Ik had daar alles al geprept liggen. Dit viel bij haar duidelijk in goede aarde. Vandaag liet ze mij eigenlijk al redelijk mijn eigen gang gaan nadat ze de boel had schoongemaakt, op het aanbrengen van de verdovende gel na. Dit deed ze duidelijk voor terwijl ik met mijn spiegeltje mee keek.
Dus dilator en handjes schoon met babywipes, gel op de dilator, knietjes ophoog en beetjes uit elkaar. Dilator er in onder de katheterslang. Dan erin tot 4 inch en dan de beentjes plat. Plat op een kussen dan wel te verstaan. Nu ging ze me dan toch een beetje bijsturen.
Ik moest mijn knieën wat meer naar binnen draaien en benen wat dichter tegen elkaar aan leggen. Het ging ook meteen wat makkelijker. En door naar de 6 inch. Hij kwam voor mijn gevoel iets minder diep dan gisteren, maar Sri was er content mee en zette de timer en ging weg.

Na 40 minuten kwam ze terug. We praten nog wat tot haar telefoon ging rinkelen. De procedure voor eruit deed ik ook grotendeels zelf. Ze hielp alleen even met het opvangen van het glijmiddel was eruit liep langs mijn billen.
Ze gaf aan dat morgen een andere zuster langs zou komen, deze zou mogelijkerwijs nog wat later zijn dan vandaag.
Ze riep vrolijk als altijd: “see you monday” en vertrok.

Mijn moeder ging de deur uit voor een warme hap en ik kroop lekker onder een warme douche. Dit keer de boel beneden (volgens de instructies) wassen met Babyzeep.
Het voelde fijn om nu met zelfvertrouwen weer gewoon voor mijn eigen lijfje te kunnen zorgen.
Elke dag je vragen en onzekerheden ff kwijtkunnen is toch wel heel erg fijn.

Na een heerlijke rijstmaaltijd genuttigd te hebben (och wat had ik normaal voedsel toch gemist de afgelopen dagen) nog heerlijk verder gelummeld. Bank en bed afwisselen met af en toe een rondje door de kamer.

Nu tijd voor bed. Benieuwd wie er morgen langskomt.

Dikke knuffel,
Vera :romance-heartsfade:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Mr.X »

Vera, mag ik zeggen dat ik dit als FtM met morbide fascinatie zit te lezen? Want al die dingen waar jij zo blij van wordt, en waar je zo in detail over schrijft, geven mij echt de rillingen! Wat een horror voor mij, en wat een bevrijding voor jou. Ik vind dat verschil echt heel interessant.
En dan zijn er ook heel veel overeenkomsten. Zoals de reveal van het resultaat, en de zorgen over het douchen en de katether. Heel herkenbaar.
Het ga je goed!
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

Mr.X schreef: 15 dec 2018, 20:35 Vera, mag ik zeggen dat ik dit als FtM met morbide fascinatie zit te lezen? Want al die dingen waar jij zo blij van wordt, en waar je zo in detail over schrijft, geven mij echt de rillingen! Wat een horror voor mij, en wat een bevrijding voor jou. Ik vind dat verschil echt heel interessant.
En dan zijn er ook heel veel overeenkomsten. Zoals de reveal van het resultaat, en de zorgen over het douchen en de katether. Heel herkenbaar.
Het ga je goed!
Hey mr.x, wat je schrijft is heel herkenbaar. Ik krijg zelf een knoop in mijn buik als ik bij jullie over Mastectomie of het verwijderen van eierstokken of baarmoeder lees. Toch herken ik in ook die verhalen wel een deel van het gevoel, het gevoel dat er iets niet klopt en kloppend gemaakt moet worden voor ons geluk.
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

The Fuckening (dag 10)

Het ging de afgelopen dagen zo verschrikkelijk lekker. Ik was daar uiteraard erg blij mee dat het zo goed ging, tegelijk realiseerde ik me dat dat wel eens te goed kon gaan. Dan krijg je dat gevoel dat er een moment gaat komen waarop alles tegelijk ff behoorlijk minder gaat. Dat moment was dus vandaag, The Fuckening.
Het begon al vroeg in de morgen vlak na mijn ontbijt. Mijn moeder was naar beneden om zelf een hapje te eten en ik moest plots naar de wc.
Een pijn dat dat deed. Ik ben al 1,5 jaar aan het rommelen met een fisuur daar... en vandaag was geen beste dag voor het fisuurtje. Na 10,5 dag niet hebben hoeven poepen, was het een leuke poging van Sri om de boel soepel te maken met laxeermiddel. Maar die eerste prop was alles behalve soepel. Hierdoor was de rest van het toiletbezoek ook erg pijnlijk. Dus dames, geeft optijd aan dat je wat stoelgang problemen hebt en wacht niet zo lang als deze muts.

Later op de ochtend nog een tweede toiletbezoek gehad. De boel was nu goed op gang. Ik voelde me ook de gehele ochtend goed misselijk en had behoorlijk buikpijn.
Nog een tip... blijf aub van al het lekkere scherp gekruide eten af die eerste tijd. Ik vind het heerlijk, maar had vandaag echt super spijt.

Naast de buikpijn in de morgen had ik vandaag ook behoorlijk pijn in mijn voetjes. Ze waren ook dik en opgezwollen en hielden duidelijk vocht vast. Om dat alles nog eens ff lekker af te toppen deed ook mijn vagina vandaag wat zeer. Al met al dus tijd om er maar eens wat paracetamol in te proppen. De tramadol zie ik echt als een laatste redmiddel als ik verga van de pijn. Zolang ik nog niets lig je janken van de pijn blijf ik van die ellende af.

Net na de lunch werd er geklopt. Het was Tiar. Ik was vandaag de eerste van haar ronde (zondags ronde zijn slechts een paar patiënten) en het was tijd om te dilateren. Ik vertelde haar van mijn voetjes en ze keek er ff naar. Ik moest ze zo veel mogelijk omhoog houden en veel bewegen.
Ze liet me na de boel schoongemaakt te hebben eigenlijk al alles zelf doen. Ik kwam tot bijna 6inch, toen was het allemaal wat gevoelig met mijn onrustige buikje. Tiar wilde echter toch echt naar die 6 toe en hielp het laatste stukje ff. Toen hij eenmaaal op die diepte zat was het wel weer snel prima vol te houden. De timer ging aan... ze vroeg: “can you get it out by yourself?” Ik gaf aan dat te redden. Ze nam de stappen ervoor nog even met me door en vertrok.
Zelfstandig afronden ging prima. Heb het nu bijna van begin tot het einde onder de knie.

De rest van de dag even extra rustig aan gedaan. Beetje bijtanken en mezelf ontzien van de pijntjes.

Ik zet in op morgen een betere dag als vandaag. We gaan er voor!

Dikke knuffel,
Vera :romance-heartsfade:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Tijgertje
Berichten: 399
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:57
Gender: Anders

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Tijgertje »

Hoi Vera. Ik vind je verhaal geweldig interessant en leef met je mee. Als het ff tegenzit kan ik me voorstellen dat je jezelf wel eens afvraagt of je dit allemaal vrijwillig ondergaat. Sterkte en een mooie toekomst toegewenst.
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

Laatste dagje zijwieltjes (dag 11)

Vanochtend echt een portie beroerd wakker geworden. Buikpijn, hoofdpijn een flinke snotneus, nog steeds pijn in mijn voeten en ook een lichtelijk beurse vagina. Ik dacht gelijk: the Fuckening gaat nog even door...
Gelukkig na het nemen van een paracetamol, een bord eten en veel water ging het tegen de middag wel weer okay. De doos tissues was wel aardig uitgedund en ik had nog steeds last van mijn voetjes, maar het ging wel weer met Vera.

Sri kwam langs vlak na de lunch en ik mocht vandaag alles zelf doen. Alles behalve dus het enige wat ik nog steeds niet gedaan heb, glijmiddel aanbrengen en inbrengen in de vagina holte. Ze deed het vandaag weer razendsnel met een wattenstaafje. Ik wilde het zelf doen, maar het was al te laat. Nu moest ik van haar dilateren, gel zat al goed...
Hier had ik normaal niet voor mezelf zo’n punt van gemaakt, maar morgen moet ik het dus wel allemaal zelf doen... alleen.

Het dilateren zelf ging gewoon goed, dat heb ik wel onder de knie.
Na het dilateren ff lekker douchen is een mooie beloning voor dat saaie stilliggen. Na het douchen, wat ik tegenwoordig ook allemaal zelf kan zonder enige hulp (al moet je wel goed voorbereiden en alles klaarleggen), ff lekker over de 5de verdieping gelopen. Ik wilde even de kamer uit en wat anders zien dan die drukke weg en bouwput voor de deur. Daarnaast moet ik van mezelf meer meters gaan maken op een dag. Misschien dat dan die pijn in mijn voetjes ook afneemt.

Verder was het gewoon weer een lummeldagje, bankhangen, ijsberen door de kamer en liggen op bed.

Morgen dus voor het eerst echt helemaal zelf dilateren. De dames komen wat later op de dag om mij en Katy te scheiden. :roll:

Dikke knuffel,
Vera :romance-heartsfade:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Plaats reactie