Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Sander »

Ik heb echt veel respect voor je
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Anon20200101 »

Met unicorn gaat het prima, die heeft een nieuwe travel buddy, Gizli; zie foto onder in de post - die rechtse is nu van mij; een goede vriendin maakt alle Gizli's thuis in haar atelier met de hand. (shameless plug) :P

Met mij is het prima, maar ik heb vannacht eigenlijk niet geslapen. Omdat ik tampons in m'n neus heb moet ik door m'n neus ademen, maar ik slaap eigenlijk altijd met mond dicht, dus als ik net wegzak, net mond dicht, gaan de belletjes rinkelen en schrik ik wakker met "mond open want je moet ademen".
Vandaag voel ik me nogal beurs; en wil de mond niet echt ver open; een lepel zou net gaan, en m'n hoofd in m'n nek om lekker uit een glas te drinken gaat ook niet, er staat vrij veel spanning op m'n hele nek. Slikken is ook niet zo fijn.
Qua pijn/last/ongemak is dit gevoelsmatig zwaarder dan m'n SRS in Thailand. Daar was m'n pijn/ongemak continu zo'n beetje 3-4/10, dit is 4-6/10.
Ik blijf nog steeds bij m'n uitspraak "vrij zware tandartsbehandeling met verdoving terwijl je heel zware neusverkoudheid hebt." Hoofd voelt wollig en vol, neus is uitgeschakeld, ademen moet door mond, en de keel is rauw dus is slikken niet fijn.

M'n adamsappel is bijna helemaal verdwenen; ik had een flinke scheepsboeg, daar is nu niets meer van te voelen.
Als ik probeer te voelen waar onder de pleister de hechting zit, dan is dat precies in de hoek waar kaak in keel overgaat, dus dat gaat mooi verborgen blijven.
Jukbeenderen zijn nu extra zichtbaar omdat het allemaal flink gezwollen is, dus kan daar nog niet veel over zeggen, maar Dr. Meijer was zeer tevreden.
Neus is nu verborgen onder een kapje, dus kan daar helemaal niets zien, maar ik bwn hoopvol dat ik succesvol van neushoorn naar unicorn ben getransitioneerd :P
Afbeelding
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Anon20200101 »

Vreemdste gewaarwording. Vanwege het vocht bij m'n linkerslaap, en vocht geleidt geluid heel goed, hoor ik m'n haar knisperen als ik het aanraak. :think:
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Anon20190508 »

Wat een scheetjes, waar kan ik zo'n Gizli voor mezelf halen? 👀
En het haar knisperen ken ik, dat heb ik soms als ik uit de douche kom en er zit nog water in mijn oor!
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Anon20200101 »

Ik weet niet of commercial content geplaatst mag worden op dit forum; ik stuur je even een PB
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Anon20190516 »

Idd cute zo’n Gizli. Overigens ... ik had dezelfde ervaring na het eerste deel van mijn ffs(deel twee wacht ik nog steeds op...het wachten duurt nu wel erg lang btw😒)ik vind ffs ook veel
Zwaarder dan de srs... bovendien is zo’n ingreep niet verborgen te houden voor de buitenwereld...de srs ziet verder niemand.
Offline
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Anon20200101 »

Het is voor mij vooral het "neus en keel en mind gebruik ik voor alles, dus nu het allemaal gezwollen en beurs is, is het veel meer "last".

Waarom 'verborgen hiuden'? Ik ben er juist trots op
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Anon20200101 »

LauraHeleneN schreef: 27 mar 2019, 06:35 Het is voor mij vooral het "neus en keel en mind gebruik ik voor alles, dus nu het allemaal gezwollen en beurs is, is het veel meer "last".

Waarom 'verborgen hiuden'? Ik ben er juist trots op
mind = mond
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Anon20190516 »

LauraHeleneN schreef: 27 mar 2019, 15:45
LauraHeleneN schreef: 27 mar 2019, 06:35 Het is voor mij vooral het "neus en keel en mind gebruik ik voor alles, dus nu het allemaal gezwollen en beurs is, is het veel meer "last".

Waarom 'verborgen hiuden'? Ik ben er juist trots op
mind = mond
Ik bedoel,in het begin ziet het er natuurlijk met alle zwellingen en blauwe plekken niet zo fraai uit
Offline
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Anon20200101 »

Ach, ik zie daar - voor mezelf in ieder geval - doorheen. En wat anderen eventueel zien, denken, zeggen, dat is aan hen.
Dat denken ze ook wel zonder dat m'n gezicht beurs is, met een kapje op de neus.
Volgende week dinsdag ga ik naar het VUmc om daar het kapje te laten verwijderen; tenzij ik me bedenk, ga ik dat gewoon met het OV doen.
Dat ik er dan nog steeds als een pandabeer uit kan zien, met opgezwollen wangen, daar stoor ik me in ieder geval niet zo aan. Als anderen dat wel stoort hoeven ze niet mijn kant op te kijken. ;)