Orgidectomie (Verwijderen van de ballen)

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
mystory.nicky
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 mei 2020, 23:05
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Orgidectomie (Verwijderen van de ballen)

Bericht door mystory.nicky »

AnneCeleste schreef: 10 jul 2020, 15:03 Fijn! Hoe gaat het herstel? Leef je ondertussen al weer een beetje?

Ik ben inmiddels ook officieel doorverwezen naar dr Kanhai, dus hopelijk gaat dat net zo rap als bij jou :)

Trouwens, ik wil ook met hem praten over een borstvergroting, weet iemand of hij daar een beetje goed in is? Kennelijk kan hij dat ook even tegelijk doen met de orchidectomie, maar daar is het denk ik nog te vroeg voor. Ik zit net twee jaar aan de hormonen en pas twee maanden op een redelijke dosis dus ik hoop nog op wat natuurlijke vulling, maar toch zou fijn zijn om die optie te hebben ;)
Jaaaah het gaat top, zoals je ziet in me vlog, had ik veel energie en weinig pijn, ben heeel blij.
Na 3 dagen was de wond bij de balzak volledig dicht.
Nu nog het herstel van mijn voorhuid.

Bespreek het gelijk met hem, ik heb vele goede reacties gehoord en ik ga ook bij hem de borst vergroting doen:)
Wees niet bang voor veranderingen, alles gebeurt om een reden.
De gebeurtenissen van vandaag banen de weg naar een betere toekomst. Blijf positief! :hbeat:

P.s. volg je me al op insta: https://www.instagram.com/nicky_dejong
AnneCeleste
Berichten: 336
Lid geworden op: 16 okt 2017, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Orgidectomie (Verwijderen van de ballen)

Bericht door AnneCeleste »

Haha, soms heb je meerdere lijntjes uit staan en hebben ze allemaal beet. Ik ben net gebeld door AUMC: ik kan geopereerd worden op 31 augustus door dr van Hout :D
Laatst gewijzigd door AnneCeleste op 10 jul 2020, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
mystory.nicky
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 mei 2020, 23:05
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Orgidectomie (Verwijderen van de ballen)

Bericht door mystory.nicky »

AnneCeleste schreef: 10 jul 2020, 15:53 Haha, soms heb je meerdere lijntjes uit staan en hebben ze allemaal beet. Ik ben net gebeld door AUMC, ik kan geopereerd worden op 31 augustus door dr van Hout :D
Yeeey wat fijn!
Nu kan je nog kiezen door welke arts je het liefst geopereerd wil worden haha:)
Wees niet bang voor veranderingen, alles gebeurt om een reden.
De gebeurtenissen van vandaag banen de weg naar een betere toekomst. Blijf positief! :hbeat:

P.s. volg je me al op insta: https://www.instagram.com/nicky_dejong
AnneCeleste
Berichten: 336
Lid geworden op: 16 okt 2017, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Orgidectomie (Verwijderen van de ballen)

Bericht door AnneCeleste »

Ja precies, ik ga alsnog even praten met dr Kanhai natuurlijk :)
Collette
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 sep 2018, 18:22
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Orgidectomie (Verwijderen van de ballen)

Bericht door Collette »

AnneCeleste schreef: 10 jul 2020, 15:03
Ik ben inmiddels ook officieel doorverwezen naar dr Kanhai, dus hopelijk gaat dat net zo rap als bij jou :)

Trouwens, ik wil ook met hem praten over een borstvergroting, weet iemand of hij daar een beetje goed in is?
Hoi AnneCeleste, die vraag kan ik voor je beantwoorden.
Ja, naar mijn mening is hij daar erg goed in. Hij heeft op 9 maart mijn vaginaplastiek en borstvergroting tegelijk gedaan en ik ben daar uitermate tevreden over! Het ziet er nu na inmiddels 4 maanden erg mooi en natuurlijk uit en zo voelt het ook. Daarnaast heb ik er weinig pijn aan gehad en herstelde het snel. Ook de nazorg daar vind ik echt fantastisch, zeer persoonlijke aanpak en er wordt goed naar je geluisterd en met je meegedacht. Mocht je meer willen weten, mag je mij uiteraard een pb sturen ;)
When you're happy, you enjoy the music. But when you're sad, you understand the lyrics.
mystory.nicky
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 mei 2020, 23:05
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Orgidectomie (Verwijderen van de ballen)

Bericht door mystory.nicky »

Collette schreef: 11 jul 2020, 08:32
AnneCeleste schreef: 10 jul 2020, 15:03
Ik ben inmiddels ook officieel doorverwezen naar dr Kanhai, dus hopelijk gaat dat net zo rap als bij jou :)

Trouwens, ik wil ook met hem praten over een borstvergroting, weet iemand of hij daar een beetje goed in is?
Hoi AnneCeleste, die vraag kan ik voor je beantwoorden.
Ja, naar mijn mening is hij daar erg goed in. Hij heeft op 9 maart mijn vaginaplastiek en borstvergroting tegelijk gedaan en ik ben daar uitermate tevreden over! Het ziet er nu na inmiddels 4 maanden erg mooi en natuurlijk uit en zo voelt het ook. Daarnaast heb ik er weinig pijn aan gehad en herstelde het snel. Ook de nazorg daar vind ik echt fantastisch, zeer persoonlijke aanpak en er wordt goed naar je geluisterd en met je meegedacht. Mocht je meer willen weten, mag je mij uiteraard een pb sturen ;)
Wat fijn om te horen, weer een geweldige reactie over dr. Kanhai.
Heb eigenlijk alleen maar positieve dingen gehoord:)
Prachtig resultaat, hele moooie wond genezing.
Wees niet bang voor veranderingen, alles gebeurt om een reden.
De gebeurtenissen van vandaag banen de weg naar een betere toekomst. Blijf positief! :hbeat:

P.s. volg je me al op insta: https://www.instagram.com/nicky_dejong
AnneCeleste
Berichten: 336
Lid geworden op: 16 okt 2017, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Orgidectomie (Verwijderen van de ballen)

Bericht door AnneCeleste »

Ik ben net gebeld door dr. van Hout van AUMC, en zij vertelde mij dat ze dus niet aan speciale wensen doen zoals het extra vel weghalen van de zak na een orchidectomie. Dus dat is klote... Als argument gebruikte ze "Ja waar leg je dan de lijn, wat als iemand hoorntjes op hun hoofd wil?!", echt wat een kut opmerking. Ik wil gewoon niet met een lege zak rondlopen, zo gek is dat toch niet?

Nou goed, ik ga het ook wel aan dr. Kanhai voorleggen; die zal er vast niet zo moeilijk over doen. Vooralsnog laat ik voor de zekerheid de operatiedatum van 31 augustus maar staan.
SB95
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 feb 2020, 10:13
Gender: Trans MtF

Re: Orgidectomie (Verwijderen van de ballen)

Bericht door SB95 »

AnneCeleste schreef: 15 jul 2020, 16:23 Ik ben net gebeld door dr. van Hout van AUMC, en zij vertelde mij dat ze dus niet aan speciale wensen doen zoals het extra vel weghalen van de zak na een orchidectomie. Dus dat is klote... Als argument gebruikte ze "Ja waar leg je dan de lijn, wat als iemand hoorntjes op hun hoofd wil?!", echt wat een kut opmerking. Ik wil gewoon niet met een lege zak rondlopen, zo gek is dat toch niet?

Nou goed, ik ga het ook wel aan dr. Kanhai voorleggen; die zal er vast niet zo moeilijk over doen. Vooralsnog laat ik voor de zekerheid de operatiedatum van 31 augustus maar staan.
Huh wat een bizar argument.. Ik had het enigszins begrepen als ze had gezegd dat ze bang is dat je later spijt krijgt, en dan nog is het je eigen keuze lijkt me
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Orgidectomie (Verwijderen van de ballen)

Bericht door Anon20210626 »

Wil jij ook nog een SRS in de toekomst?
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
AnneCeleste
Berichten: 336
Lid geworden op: 16 okt 2017, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Orgidectomie (Verwijderen van de ballen)

Bericht door AnneCeleste »

Nee, dank je! 🍆
Plaats reactie