Nieuwe chat! Zie dit topic.

Ervaringen FFS

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Mermaid85
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 sep 2020, 13:09
Gender: Vrouw

Re: Ervaringen FFS

Bericht door Mermaid85 »

Gisteren mijn ffs gehad van dr meijer🥳🥳🥳🥳
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Ervaringen FFS

Bericht door Anon20230219 »

Mermaid85 schreef: 07 mar 2021, 15:42 Gisteren mijn ffs gehad van dr meijer🥳🥳🥳🥳
Dat is heel mooi, hoop dat je snel en zonder al teveel pijn herstellen zal :hbeat:
Mermaid85
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 sep 2020, 13:09
Gender: Vrouw

Re: Ervaringen FFS

Bericht door Mermaid85 »

Dankje geen pijn gelukkig 😍
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: Ervaringen FFS

Bericht door Janice »

Had je operatie zoveel vertraging door de corona?
Gebruikersavatar
mystory.nicky
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 mei 2020, 23:05
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Noord-Holland

Re: Ervaringen FFS

Bericht door mystory.nicky »

Mermaid85 schreef: 07 mar 2021, 15:42 Gisteren mijn ffs gehad van dr meijer🥳🥳🥳🥳
Gefeliciteerd! Heel veel beterschap met je herstel! :hbeat:
Wees niet bang voor veranderingen, alles gebeurt om een reden.
De gebeurtenissen van vandaag banen de weg naar een betere toekomst. Blijf positief! :hbeat:

P.s. volg je me al op insta: https://www.instagram.com/nicky_dejong
Mermaid85
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 sep 2020, 13:09
Gender: Vrouw

Re: Ervaringen FFS

Bericht door Mermaid85 »

Janice schreef: 08 mar 2021, 21:09 Had je operatie zoveel vertraging door de corona?
Klopt ik had dec corona test gehad kreeg ik als uitslwg niet interprteerbaar waarde dys kon ze voor de zekerheid niet opereren ze vond het ook vervelend. De viroloog had me gebeld

En dinsdag 2 maart werd ik gebeld door brigitte dat ik weer de test mag gaan doen want vrijdag 5 maart geopereerd was. Dus test negatief . Heb neus en voor hoofd gedaan weinig amper pijn en weinig zwelling maar best ongenak pfff . Voorhoofd voelt ene keer tinteling aan en warm . Ogen voelen zwaar. Was onder devogen best blauw. Vandaag dag 6 nog vervepend met de oog . En morgen mag de neuskapje eraf en hopelijk wat levender haha
Mermaid85
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 sep 2020, 13:09
Gender: Vrouw

Re: Ervaringen FFS

Bericht door Mermaid85 »

Zo ver te zien best te vreden met het resultaat
Mermaid85
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 sep 2020, 13:09
Gender: Vrouw

Re: Ervaringen FFS

Bericht door Mermaid85 »

Ben nu 22 dagen na me voorhoofd en neus ! Gaat nog beter en slaap echt veel beter nu ! Zo blij ! Ben erg blij bij Brigitte ! ❤❤❤❤❤❤❤❤

Ik weet niet hoe ik het moet zeggen er gaan verhalen over de 2pass kliniek in belgie dat tal doden zijn gevallen i😥😥 1 uit nederland dat 5 jAr geleden nog overleed . Een jonge mooie dame die aan haar lot is gelaten ! 24 maart heeft de zus van Emily uiteindelijk in belgie de vonnis gewonnen .
Mermaid85
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 sep 2020, 13:09
Gender: Vrouw

Re: Ervaringen FFS

Bericht door Mermaid85 »

https://www.doneeractie.nl/gerechtighei ... M0DgXphXA8


Graag hier lezen gaat om haar dat 5 a 6 jaar is overleden bij 2 pass kliniek toen die tijd heet het anders ! Daarvan heeft de zus 24 maart 2021 eindelijk gewonnen was veel strijden
Gebruikersavatar
mystory.nicky
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 mei 2020, 23:05
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Noord-Holland

Re: Ervaringen FFS

Bericht door mystory.nicky »

Mermaid85 schreef: 27 mar 2021, 00:47 https://www.doneeractie.nl/gerechtighei ... M0DgXphXA8


Graag hier lezen gaat om haar dat 5 a 6 jaar is overleden bij 2 pass kliniek toen die tijd heet het anders ! Daarvan heeft de zus 24 maart 2021 eindelijk gewonnen was veel strijden
Ik heb het eens nagevraagd want er gaan veel fake verhalen in het rond.
Maar dit is waar gebeurt en de anesthesist is volledig in de fout gegaan. Een deel van het verhaal is een beetje anders maar de anesthesist hoort serieus gestraft te worden. Er zijn nu zeer goede anasthesisten die veilig werken volgens de regels en protocollen.

Ik wil jullie wel waarschuwen dat er verder veel verhalen dus rond gaan die niet kloppen, pas dus op met conclusies trekken voordat je je daarin verder verdiept hebt. Ik ben zelf ontzettend blij met het resultaat en de behandeling bij de 2pass clinic. Dr. Bart van de Ven is een zeer kundige chirurg. En heb meerdere meiden gesproken die ontzettend blij met hem zijn.
Wees niet bang voor veranderingen, alles gebeurt om een reden.
De gebeurtenissen van vandaag banen de weg naar een betere toekomst. Blijf positief! :hbeat:

P.s. volg je me al op insta: https://www.instagram.com/nicky_dejong