Progesteron studie
-
Danielle
Re: Progesteron studie
Je bent gewaarschuwd voor een specifieke bijwerking en om een middel om die reden op een bepaald moment in te nemen. Dat advies sla je in de wind om vervolgens te komen klagen dat je last hebt van precies die bijwerking waarvoor je gewaarschuwd bent?
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Fay Ola di jee
- Voornaamwoorden: Zij
Mischien moet je eens wat langer nadenken voordat je iets schrijftDanielle schreef: 09 jun 2026, 16:16 Je bent gewaarschuwd voor een specifieke bijwerking en om een middel om die reden op een bepaald moment in te nemen. Dat advies sla je in de wind om vervolgens te komen klagen dat je last hebt van precies die bijwerking waarvoor je gewaarschuwd bent?
Ik heb door schade en schande wijs geworden, redenen uiterst voorzichtig te zijn met medicijnen die ik voorgeschreven krijg, oa ivm overbelaste nieren
Daarbij ben ik allergisch voor soja, een bestandeel van progesteron
Dus ja, ik nam het bij bewustzijn, een rationele keuze
Vooalsnog neem ik nu ook maar 1 pil, om te kijken wat het met me doet, ipv de voorgeschreven 2,
Dat zijn weloverwogen keuzes, beter voorzichtig dan negatieve gevolgen
Zo schreef men bij het vu ooit androcur voor in hoge dosissen, gingen een hoop transen van onderuit, ik idem, zware depressie
Later bleek ook dat je hersentumoren kunt ontwikkelen bij langdurig gebruik, men schrijft anno 2026 androcur liever niet meer voor , hetzij in lage dosissen
Ook bij het vu blijven transen / mensen proefkonijnen, en jij ,blijft verantwoordelijk voor je lichaam, wat men ook aan je voorschrijft
Fay
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
-
Fay Ola di jee
- Voornaamwoorden: Zij
De eerste zin is aanvallend, als reactie op een veroordelende reactie
De rest is imo een verdedigende reactie
Ik heb ruim een week nagedacht hoe ik hier op wil reageren, de emotie laten zakken,dit is het geworden
De rest is imo een verdedigende reactie
Ik heb ruim een week nagedacht hoe ik hier op wil reageren, de emotie laten zakken,dit is het geworden