Ervaringen Lenzetto spray

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Sterk_Buizerd_Strand
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: Ervaringen Lenzetto spray

Bericht door Sterk_Buizerd_Strand »

Hoi hoi. Ik ben nu een ruime week geleden ook over gestapt op de spray inplaats van pleisters. Ik had 150 mg pleister en moet nu 3 sprays per dag. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hier mee en overstap.

Zelf heb ik nu ineens veel last van opvliegers. Dat had ik bij de pleisters niet. Daarnaast heb in het idee dat ik te weinig oestrogeen binnen krijg nu want mijn borsten zijn ineens minder gevoelig.

Ik gebruik ook pamorelin als testosteron blokker. Ik heb 16 juni mijn eerste injectie voor 3 maanden gehad maar heb het idee dat deze ook al redelijk uitgewerkt is. Heeft iemand daar ervaring mee?

Rosan
Sluw_Otter_Polder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Sluw_Otter_Polder »

Sterk_Buizerd_Strand schreef: 22 aug 2026, 05:42 Hoi hoi. Ik ben nu een ruime week geleden ook over gestapt op de spray inplaats van pleisters. Ik had 150 mg pleister en moet nu 3 sprays per dag. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hier mee en overstap.

Zelf heb ik nu ineens veel last van opvliegers. Dat had ik bij de pleisters niet. Daarnaast heb in het idee dat ik te weinig oestrogeen binnen krijg nu want mijn borsten zijn ineens minder gevoelig.

Ik gebruik ook pamorelin als testosteron blokker. Ik heb 16 juni mijn eerste injectie voor 3 maanden gehad maar heb het idee dat deze ook al redelijk uitgewerkt is. Heeft iemand daar ervaring mee?

Rosan
Een pleister van 100 komt globaal overeen met 3-4 sprays.

🍀🌸
Machtig_Libel_Spreeuw
Moderator

Bericht door Machtig_Libel_Spreeuw »

Ik heb geen ervaring met overstappen, want ik ben begonnen met Lenzetto en daar altijd tot volle tevredenheid bij gebleven.
Trots_Spreeuw_Moeras
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Bericht door Trots_Spreeuw_Moeras »

Nog geen ervaring mee, maar dat je meteen de blokker voor 3 maanden heb gekregen? Ik heb nog steeds de lucrin voor 4 weken en ga volgende maand pas naar de 3 maanden spuit.
En bij twijfel over je waardes stuur je endo een bericht.
Sterk_Buizerd_Strand

Bericht door Sterk_Buizerd_Strand »

Ik kreeg niet gelijk de blokker voor 3 maand. Eerst paar keer van 1 maand. Mijn endocrinoloog is zeer slecht te bereiken. Waardeloos bij Maasstad. Nu ook aan wachten tot ik bericht hoor van gender clinics want daar ga ik naar over