FFS bij dr. Olivier Beckers - ervaringen?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Rap_Libel_Bunzing
Voornaamwoorden: Zij/haar

FFS bij dr. Olivier Beckers - ervaringen?

Bericht door Rap_Libel_Bunzing »

Ik wil graag een FFS traject ingaan.

Ik ben op consult geweest bij dr. Olivier Beckers in Hasselt, belgie. Hij stelt voor om bij mij voor een 2-fase traject te gaan:

Fase 1 - Skeletale harmonisatie
- Bimaxillaire osteotomie (boven- en onderkaakoperatie): de bovenkaak wordt ingekort, naar voren geplaatst en geroteerd om de tandvleeslach en lipincompetentie te corrigeren. De onderkaak volgt hierbij de nieuwe positie van de bovenkaak.
- Kinchirurgie: repositionering van de kinpunt naar voren en licht naar onderen.
- Voorbereiding: hiervoor is coördinatie met uw eigen orthodontist nodig. Er dient tijdelijk een vaste beugel met surgical hooks geplaatst te worden, ongeveer 6 weken vóór de chirurgische registratie. De totale duur van de orthodontische behandeling wordt geschat op 6 tot 12 maanden.
- Opname: de operatie vindt plaats in het algemeen ziekenhuis (ZOL Genk) en vereist doorgaans een opname van 1 tot 2 nachten.

En fase 2 - bovenkant gezicht:
- Voorhoofd recontouring
- Orbita recontouring
- Wenkbrauwlift
- Neuscorrectie
- Lipofilling adamsappel

Ik heb de FFS niet nodig voor passabiliteit, maar wil het wel heel graag om me confortabeler te voelen en makkelijker naar mezelf in de spiegel en op foto's te kunnen kijken, vooral vanuit zijaanzicht. Ik betaal het uit eigen zak.

De intake bij dr Beckers was heel fijn, en persoonlijk gericht. Zijn er mensen die ervaringen hebben bij dr Beckers? Ik kon niks vinden op het forum over hem.