SRS breedte

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: SRS breedte

Bericht door Anon20180501 »

Ik moest er even over nadenken Diederique maar ik kan me geen terugval herinneren, maar dat wil niet zeggen dat er geen vernauwing van de bekkenbodumspieren heeft plaatsgevonden, waar ik overigens nu pas voor het eerst van hoor.

Zoals ik onlangs nog heb aangegeven op het forum heb ik de diepte en wijdte geleidelijk aan opgebouwd en zit ik, natuurlijk afhankelijk van de dikte en met een beetje pijn en moeite, momenteel op een diepte van ca 18 cm, en wat dikte betreft ca 4 cm. Het gaat mij overigens niet om wie het verst, bla bla bla... maar ik doe dit juist om meer plezier te hebben van de gemiddelde afmetingen, waar de meeste mannen toch mee behept zijn... :)
Madeleine
Berichten: 539
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:06

Re: SRS breedte

Bericht door Madeleine »

Suikerklontje schreef:
Madeleine schreef:
Suikerklontje schreef:Errr wut. Bedoel de grootste dilator is bijna 4cm breed en hij is zeker 4.5cm breed. Ik heb mijn grootste dilator naast hem gehouden en die was wel wat kleiner :/.
Er zit best wel verschil tussen 4,5cm flexibel en 4cm hard plastic....
Bij mijn Rubberen Robby in ieder geval wel ;)

Maar maak je alsjeblieft nog niet te druk (daar gaat het dilateren alleen maar slechter door), het duurt gewoon even voordat het allemaal flexibel is.
Rubberen Robby xD? Maar 4.5cm zou jou wel lukken?
Ik vermoed van wel, maar 100% zeker weten doe ik dat niet...
Puur vergeleken tussen de dilators en mijn speelgoed gaat het toch een stuk soepeler ;) (en comfortabeler)

https://www.mailfemale.com/marc-dorcel- ... rator.html
https://www.mailfemale.com/fun-factory- ... 17088.html
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen:
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: SRS breedte

Bericht door Cait »

Jammer dat er geen breedte en lengte bij staat , vind ik wel handig . Iig ik heb het niet gevonden
finesse
Berichten: 180
Lid geworden op: 02 jun 2012, 08:01
Gender: Transgender

Re: SRS breedte

Bericht door finesse »

ik wissel het een beetje af..zit nu na bijna 2 maanden op een heel soepel gaande 3 en een nummer 4 die steeds beter gaat. dilateren is best wel leuk. en daarnaast natuurlijk de battery boy
Suikerklontje
Berichten: 161
Lid geworden op: 10 mar 2016, 19:57
Gender: Vrouw

Re: SRS breedte

Bericht door Suikerklontje »

Battery boy o.o?

Afgelopen week eenmaal de 4 geprobeerd. Hij ging er bijna helemaal in met enorm veel moeite. Dus de komende tijd eerst maar even de 3.

Wat ik mij wel afvraag is dat ik met de 3 de volledige diepte niet haal. Het voelt ook zo. Maar waarschijnlijk is de breedte wel een stuk verminderd en moeilijker om weet op te rekken? Nu heb ik een langere dilator besteld met dezelfde breedte als de 3. Kan ik dat dan langzaam aan wel weer verder rekken.. of hoe werkt dat o.o?
doll89
Berichten: 148
Lid geworden op: 30 jul 2014, 14:39
Gender: Vrouw

Re: SRS breedte

Bericht door doll89 »

diederique schreef:Om te voorkomen dat 4,5 ooit de norm wordt; ik blijf steken op 3,2/3,5 (ongeveer nr 3) en dat alleen nog na een aantal minuten oprekken met 2,8. Circa 1x per week; en het duurt telkens beslist even voor het oprekken went; het is geen feestje, dat wekelijkse "gymnastiek" halfuurtje.
misschien helpt het als je 2x per week doet in plaats van 1x per week?
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: SRS breedte

Bericht door diederique »

doll89 schreef:misschien helpt het als je 2x per week doet in plaats van 1x per week?
Heb ik de afgelopen 6 maanden regelmatig gedaan, even terug schakelen naar 2x per week en daarna weer geleidelijk opbouwen. Heeft helaas niet geleid tot soepeler dilateren. Ik heb me erbij neergelegd dat, gegeven mijn dagelijkse activiteiten eenmaal in de 6-8 dagen voorlopig mijn norm is.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Plaats reactie