Geslachtsoperatie Krefeld?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
laura2016
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 dec 2015, 07:13
Gender: Transgender
Locatie: Vaals

Geslachtsoperatie Krefeld?

Bericht door laura2016 »

Daniéla schreef:Hoi Veerle

Uit financieel oogpunt hoop ik dat je het op een of andere manier nog voor elkaar krijgt dat je in Nederland geopereerd kan worden, maar mocht dat niet lukken en je bent aangewezen op het buitenland zou je ook eens kunnen informeren of Krefeld een optie is. Naar mijn weten stellen ze daar de eis niet maar dat weet ik niet zeker omdat ik in eerste instantie eigenlijk in België geopereerd zou worden (en daarvoor al met de epilatie was begonnen) maar dat ging uiteindelijk niet door (lang verhaal) waarna ik in Krefeld terechtkwam. Ik was voordat ik me daar aanmeldde al bijna helemaal klaar met de epilatie maar ik heb het er toen wel nog even zijdelings over gehad met mijn chirurge en ik meen dat die zei dat het niet nodig was. Maar daar ben ik dus niet helemaal zeker van..

Hier alvast een linkje naar Thailand Maar als je Thailand als zoekterm gebruikt kom je vast nog meer tegen.

Veel sterkte en succes...
grts Daniéla
Hoe zit het met vergoedingen in Krefeld . Ik ben nog niet begonnen met hormonen. Wordt alles net zo vergoed als in Amsterdam ?
Is er in Krefeld dan ook een Genderteam ?
groetjes,
Laura
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Geslachtsoperatie Krefeld?

Bericht door Arike »

Ik heb het topic maar even gesplitst om te voorkomen dat het helemaal off-topic gaat
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Geen geslachtsoperatie Krefeld

Bericht door Eva »

Er wordt in Krefeld geen GaOP (=SRS) meer uitgevoerd en er is daar geen genderteam. Frau Dr Krege werkt inmiddels in Essen, naast Dr Hess, ieder op een eigen ziekenhuislocatie. Vergoeding na goedkeuring door de zorgverzekeraar.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)