Bloeduitslagen: wat betekent dit allemaal?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Marina1993
Berichten: 242
Lid geworden op: 26 mar 2012, 13:33
Gender: Intersekse vrouw

Re: Bloeduitslagen: wat betekent dit allemaal?

Bericht door Marina1993 »

Annet schreef: 14 mar 2018, 16:07 Ik gebruik pillen maar alles heeft veel invloed op mij.
Het is bijna wel zeker dat ik ook intersexe ben
Wanneer heb je de laatste pil ingenomen voor het onderzoek? Die kunnen namelijk ook erg hoge waardes geven als je ze niet lang vantevoren in hebt genomen.

Hoe is het bijna zeker dat je intersekse bent?
Annet
Berichten: 422
Lid geworden op: 18 apr 2017, 10:04
Gender: Vrouw

Re: Bloeduitslagen: wat betekent dit allemaal?

Bericht door Annet »

Nou ik heb borsten en benden is het ook niet normaal allemaal aan de kleine klant. Ik had de pil ongeveer 4/5uur voor het prikken in genomen.
Marina1993
Berichten: 242
Lid geworden op: 26 mar 2012, 13:33
Gender: Intersekse vrouw

Re: Bloeduitslagen: wat betekent dit allemaal?

Bericht door Marina1993 »

Annet schreef: 14 mar 2018, 17:04 Nou ik heb borsten en benden is het ook niet normaal allemaal aan de kleine klant. Ik had de pil ongeveer 4/5uur voor het prikken in genomen.
4/5 uur vantevoren dan is het idd niet echt een piek.

(gynaecomastie) Borstvorming en dan bedoel je waarschijnlijk voor hrt zegt eigenlijk vrij weinig over of je intersekse bent of niet. Er zijn best veel cismannen(jongens) die gynaecomastie hebben.
Dat het '' aan de kleine kant'' is daar beneden zegt ook vrij weinig.(Een micropenis (onder de 5cm) kan dan wel weer een teken van intersekse zijn).

Intersekse condities worden meestal of bij de geboorte of tijdens/net na de puberteit vastgesteld. Omdat de genitaliën er anders uitzien, de ontwikkeling anders is of de puberteit verlaat/onvoltooid/uitblijft.

Er zijn bijvoorbeeld mannen met XX chromosomen die er vaak pas achterkomen als er bijvoorbeeld fertiliteitsonderzoek wordt gedaan. Maar dit is zeldzaam. In de meeste gevallen kun je dus duidelijk zien dat er iets anders is aan genitaliën en/of ontwikkeling. Ze zullen dus niet zomaar onderzoek doen als je een normale puberteit hebt gehad, je hormoonwaarden normaal waren en je geslachtsdeel er verder (ondanks misschien aan de kleine kant) er verder niet ''anders'' uitziet.
Annet
Berichten: 422
Lid geworden op: 18 apr 2017, 10:04
Gender: Vrouw

Re: Bloeduitslagen: wat betekent dit allemaal?

Bericht door Annet »

Ze zijn bij mijn pubertijd ook al vast gesteld alleen de huisarts wou er geen drukte van zei mij moeder en is er niks mee gedaan.
ik had toen meer borsten dan vrouwen en ja ik heb een micro pennis is nog geen 2cm en borsten heb ik alrijd gehad bont ze in
Annet
Berichten: 422
Lid geworden op: 18 apr 2017, 10:04
Gender: Vrouw

Re: Bloeduitslagen: wat betekent dit allemaal?

Bericht door Annet »

En dit mijn pennis zit tussen twee soort en met schhaam lippen in. Ik ben nog maar kort achter dit nieuws gekomen door mujn transitie daar door kon mij moeder het niet meer stil houden
Marina1993
Berichten: 242
Lid geworden op: 26 mar 2012, 13:33
Gender: Intersekse vrouw

Re: Bloeduitslagen: wat betekent dit allemaal?

Bericht door Marina1993 »

Hoe en wat hebben ze vastgesteld bij je puberteit? Hebben ze Chromosomen/Genen/Hormonen testen gedaan?

Wat je bedoeld met ''Mijn penis zit tussen twee soort en met schaamlippen in'' is mij een raadsel.
Annet
Berichten: 422
Lid geworden op: 18 apr 2017, 10:04
Gender: Vrouw

Re: Bloeduitslagen: wat betekent dit allemaal?

Bericht door Annet »

En ook dit sinds ik aan de hrt ben nu kleine twee maand heb ik cub maat 90 b vol
Annet
Berichten: 422
Lid geworden op: 18 apr 2017, 10:04
Gender: Vrouw

Re: Bloeduitslagen: wat betekent dit allemaal?

Bericht door Annet »

Marina1993 schreef: 14 mar 2018, 17:56 Hoe en wat hebben ze vastgesteld bij je puberteit? Hebben ze Chromosomen/Genen/Hormonen testen gedaan?

Wat je bedoeld met ''Mijn penis zit tussen twee soort en met schaamlippen in'' is mij een raadsel.
Ik wil best hier verder over hebben maar niet hier te in tiem
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Bloeduitslagen: wat betekent dit allemaal?

Bericht door janine2363 »

Marina1993 schreef: 14 mar 2018, 17:19 4/5 uur vantevoren dan is het idd niet echt een piek.
Bij progynova merk ik minder een piek dan met Gel, maar bij mij is het piekje dat er is wel na 4 uur ...

Janine
Marina1993
Berichten: 242
Lid geworden op: 26 mar 2012, 13:33
Gender: Intersekse vrouw

Re: Bloeduitslagen: wat betekent dit allemaal?

Bericht door Marina1993 »

janine2363 schreef: 14 mar 2018, 21:34
Marina1993 schreef: 14 mar 2018, 17:19 4/5 uur vantevoren dan is het idd niet echt een piek.
Bij progynova merk ik minder een piek dan met Gel, maar bij mij is het piekje dat er is wel na 4 uur ...

Janine
Ja er is wel een piekje, maar als je progynova bijvoorbeeld een uur voor het bloedprikken inneemt krijg je echt een hoge piek als uitslag.
Plaats reactie