Eindelijk officieel Utrogestan (progesteron) gekregen.

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8018
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Eindelijk officieel Utrogestan (progesteron) gekregen.

Bericht door Emma »

Zelfs de bekende internetapotheek heeft al een tijdje de mededeling staan dat Progynon Depot uit de handel is.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Eindelijk officieel Utrogestan (progesteron) gekregen.

Bericht door Jeste »

Toch was het AUMC (VUmc) hier wel mee bezig. Zie dit topic over een onderzoek naar borstgroei: viewtopic.php?f=28&t=6090
Echter niets meer van gehoord.... :(
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Eindelijk officieel Utrogestan (progesteron) gekregen.

Bericht door intrans »

jennfann schreef: 20 okt 2019, 10:11
intrans schreef: 11 dec 2016, 15:06 Dan blijft er altijd nog zwarte markt hoe slecht dit ook klinkt topasel/perlutan en progynon depot kocht ik gwn zelf online of van andere transen.
Heei, ik vroeg me af waar je de injecties kocht? Zou je me misschien een linkje kunnen sturen?
Google inhouse pharmacy dan zie je een transgender categorie op de site.
Lokien
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 aug 2019, 16:10
Gender: Vrouw

Re: Eindelijk officieel Utrogestan (progesteron) gekregen.

Bericht door Lokien »

Ah, dank je wel voor de "link". Ik vind dit wel interessant, ik ben echt heel tevreden met mijn hele lijf, alleen vind ik het wel jammer dat mijn borsten na een half jaar hormonen al lijken gestopt met groeien. Tenminste, ik zie de laatste 2 jaar eigenlijk geen groei meer. Met een pushup bh ziet het er echt mooi uit, maar helaas weet ik dat het allemaal een stuk minder gevuld is dan het lijkt.....
Volgens mij moet ik over een paar maanden weer langs de endo, ik ga het hier toch eens over hebben. Ik wil geen borstvergroting, alleen als ik het op een meer of minder natuurlijke manier kan krijgen. Ik overweeg dit echt serieus te gaan proberen.
The wisest men follow their own direction