Start medisch traject SRS

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Start medisch traject SRS

Bericht door Marijn »

Jill schreef: 08 dec 2017, 00:33 tijdens de december maanden hier nog verblijven.
Is er meer dan een december maand in het jaar? ;)
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Gebruikersavatar
Jill
Berichten: 130
Lid geworden op: 16 jun 2017, 13:33
Gender: Trans MtF

Re: Start medisch traject SRS

Bericht door Jill »

Marijn schreef: 08 dec 2017, 10:08
Jill schreef: 08 dec 2017, 00:33 tijdens de december maanden hier nog verblijven.
Is er meer dan een december maand in het jaar? ;)
Waar een Jill is,... is een weg, denk ik

(Ik spotte het zelf ook maar was te lui om te editen) Wijsneus ;P
Gebruikersavatar
Jill
Berichten: 130
Lid geworden op: 16 jun 2017, 13:33
Gender: Trans MtF

Re: Start medisch traject SRS

Bericht door Jill »

Ongewone vraag, maar weet iemand wat er gebeurd met het restant dat niet terug op of in de neo vagina gaat? Bijv de teelballen? Worden die medisch vernietigd?

Mocht je willen weten waarom ik daar opeens aan moet denken: http://www.ze.nl/artikel/231184-bizarre ... ngredinten

Nummertje 4 en 1
TessB
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 okt 2015, 15:55
Gender: Trans MtF
Locatie: Nijmegen

Re: Start medisch traject SRS

Bericht door TessB »

Jill schreef:Ongewone vraag, maar weet iemand wat er gebeurd met het restant dat niet terug op of in de neo vagina gaat? Bijv de teelballen? Worden die medisch vernietigd?

Mocht je willen weten waarom ik daar opeens aan moet denken: http://www.ze.nl/artikel/231184-bizarre ... ngredinten

Nummertje 4 en 1
Dr. Chettawut gebruikt de voorhuid ;). Alleen de teelballen en een deel van erectieweefsel gaan geloof ik weg (medisch afval). De rest wordt gerecycled in je neovagina.
Gebruikersavatar
Jill
Berichten: 130
Lid geworden op: 16 jun 2017, 13:33
Gender: Trans MtF

Re: Start medisch traject SRS

Bericht door Jill »

TessB schreef: 08 dec 2017, 12:16
Jill schreef:Ongewone vraag, maar weet iemand wat er gebeurd met het restant dat niet terug op of in de neo vagina gaat? Bijv de teelballen? Worden die medisch vernietigd?

Mocht je willen weten waarom ik daar opeens aan moet denken: http://www.ze.nl/artikel/231184-bizarre ... ngredinten

Nummertje 4 en 1
Dr. Chettawut gebruikt de voorhuid ;). Alleen de teelballen en een deel van erectieweefsel gaan geloof ik weg (medisch afval). De rest wordt gerecycled in je neovagina.
Daar ben ik me van bewust, echter wel zeer verbazingwekkend wat men hergebruikt in spul dat weer op je huid wordt gepropt. Maar medisch afval it is then. Weet jij dit omdat je er naar gevraagt heb? Ik dorst het eigenlijk niet.
TessB
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 okt 2015, 15:55
Gender: Trans MtF
Locatie: Nijmegen

Re: Start medisch traject SRS

Bericht door TessB »

Jill schreef:
TessB schreef: 08 dec 2017, 12:16
Jill schreef:Ongewone vraag, maar weet iemand wat er gebeurd met het restant dat niet terug op of in de neo vagina gaat? Bijv de teelballen? Worden die medisch vernietigd?

Mocht je willen weten waarom ik daar opeens aan moet denken: http://www.ze.nl/artikel/231184-bizarre ... ngredinten

Nummertje 4 en 1
Dr. Chettawut gebruikt de voorhuid ;). Alleen de teelballen en een deel van erectieweefsel gaan geloof ik weg (medisch afval). De rest wordt gerecycled in je neovagina.
Daar ben ik me van bewust, echter wel zeer verbazingwekkend wat men hergebruikt in spul dat weer op je huid wordt gepropt. Maar medisch afval it is then. Weet jij dit omdat je er naar gevraagt heb? Ik dorst het eigenlijk niet.
Staat ergens op zijn website dat hij bijna alles hergebruikt en is ook een redelijk bekend gegeven. Ik heb het niet gevraagd, maar ik weet van medisch afval dat ze het doorgaans vernietigen. Lijkt me overigens sterk dat ze het in huidproducten gebruiken. Beetje een broodje aap verhaal. Je moet niet alles wat ze op internet zetten geloven ;).
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Start medisch traject SRS

Bericht door Marijn »

Jill schreef: 08 dec 2017, 11:35Wijsneus ;P
Hihi, ik ben niet iemand die iedere fout corrigeert, maar als die iets leuks oplevert wil ik er nog wel eens een grapje van maken. Ik ben ook wel van de taalgrapjes.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Start medisch traject SRS

Bericht door Anon20190122 »

VU gebruikte in de jaren 90 de restanten voor onderzoek naar bijvoorbeeld impotentie.
Eerlijk gezegd zag ik het als afval en wat mijn part hadden ze het in het hondenvoer gedraaid het kon mij niks schelen.
Gebruikersavatar
Jill
Berichten: 130
Lid geworden op: 16 jun 2017, 13:33
Gender: Trans MtF

Re: Start medisch traject SRS

Bericht door Jill »

Mijn srs blog is af getrapt, linkje hier. <3
viewtopic.php?f=28&t=5460