SRS in Groningen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Aukjew83
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jul 2017, 22:53
Gender: Vrouw

SRS in Groningen

Bericht door Aukjew83 »

Hoi allemaal, het ziet er naar uit dat ik volgend jaar (of misschien het jaar erop) mijn aanpassende geslachtsoperatie in Groningen zal hebben bij het UMCG. Ik wil graag weten wat de meningen zijn over de resultaten daar, ik zoek al geruime tijd naar informatie hierover maar ik kan het zeer moeilijk vinden. Ik had eerst voor ogen om bij dr. Kanai of in het buitenland de behandeling te ondergaan maar die opties heb ik zoals het er nu uitziet niet meer. Kan iemand mij helpen? Thx :)
Gebruikersavatar
Ylse
Berichten: 758
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: SRS in Groningen

Bericht door Ylse »

Aukjew83 schreef: 10 okt 2017, 18:08 Hoi allemaal, het ziet er naar uit dat ik volgend jaar (of misschien het jaar erop) mijn aanpassende geslachtsoperatie in Groningen zal hebben bij het UMCG. Ik wil graag weten wat de meningen zijn over de resultaten daar, ik zoek al geruime tijd naar informatie hierover maar ik kan het zeer moeilijk vinden. Ik had eerst voor ogen om bij dr. Kanai of in het buitenland de behandeling te ondergaan maar die opties heb ik zoals het er nu uitziet niet meer. Kan iemand mij helpen? Thx :)
Komend weekend hebben ze volgens mij in het genderhome in Groningen een aantal presentaties over de operaties en zijn er ook chirurgen aanwezig. Wellicht een idee om daar informatie te verkrijgen.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Aukjew83
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jul 2017, 22:53
Gender: Vrouw

Re: SRS in Groningen

Bericht door Aukjew83 »

Hey bedankt voor de tip! Had ik zelf nog niet gezien, ik ga er heen hoor :)
doll89
Berichten: 148
Lid geworden op: 30 jul 2014, 14:39
Gender: Vrouw

Re: SRS in Groningen

Bericht door doll89 »

Ben zeer tevreden over dr middelberg
Aukjew83
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jul 2017, 22:53
Gender: Vrouw

Re: SRS in Groningen

Bericht door Aukjew83 »

doll89 schreef: 10 okt 2017, 21:52 Ben zeer tevreden over dr middelberg
Hey , heb jij gewoon sensatie behouden zeg maar ? En ben je tevreden cosmetisch gezien ?
doll89
Berichten: 148
Lid geworden op: 30 jul 2014, 14:39
Gender: Vrouw

Re: SRS in Groningen

Bericht door doll89 »

Jazeker! heb 1 correctie gehad er was teveel zwellichaam achter gebleven en dat is goed opgelost.

en de sensatie kwam vanzelf na een paar maanden toen ik me er zelf weer goed bij voelde en er weer aan toe was :)
Annet
Berichten: 422
Lid geworden op: 18 apr 2017, 10:04
Gender: Vrouw

Re: SRS in Groningen

Bericht door Annet »

Leuk om dit te lezen waar schijnlijk ook volgend jaar of het jaar daar op ook voor srs in Groningen en ja weinig over te vinden.

Jammerlijk kan ik zondag er niet heen ben dan jarig huis vol visite basl ik nu wel van.
Groetjes Annet
Aukjew83
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jul 2017, 22:53
Gender: Vrouw

Re: SRS in Groningen

Bericht door Aukjew83 »

doll89 schreef: 12 okt 2017, 21:21 Jazeker! heb 1 correctie gehad er was teveel zwellichaam achter gebleven en dat is goed opgelost.

en de sensatie kwam vanzelf na een paar maanden toen ik me er zelf weer goed bij voelde en er weer aan toe was :)
Okee top :) Ik denk wel dat ik dan ook in Groningen mijn SRS zal laten doen als alles goed gaat. Moest je trouwens van te voren haar laten verwijderen? En zo ja waar heb je dat laten doen? Als ik vragen mag natuurlijk :)
Gebruikersavatar
robin1963
Berichten: 70
Lid geworden op: 17 jan 2019, 10:29
Gender: Vrouw
Locatie: Drenthe

Re: SRS in Groningen

Bericht door robin1963 »

Hallo Aukje,

gewoon even nieuwsgierig hoor...
Ben je inmiddels geopereerd?, in Groningen?