Nieuwe chat! Zie dit topic.

BEL - ervaring(en) FFS bij dr. Noorman van der Dussen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Mirthe_s
Berichten: 400
Lid geworden op: 21 jan 2016, 18:37
Gender: Trans MtF

Re: BEL - ervaring(en) FFS bij dr. Noorman van der Dussen

Bericht door Mirthe_s »

Om het nu meteen kaping te noemen. .NL forum. En de titel lees je wel eens overheen. Beetje lief blijven naar elkaar??
jessi3
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 dec 2017, 02:51
Gender: Trans MtF
Locatie: Friesland

Re: BEL - ervaring(en) FFS bij dr. Noorman van der Dussen

Bericht door jessi3 »

Ik ben altijd lief ;) vergoedingsfetishist¨ gaat mij te ver.
Gebruikersavatar
Emma1981
Berichten: 105
Lid geworden op: 09 nov 2016, 23:41
Gender: Trans MtF

Re: BEL - ervaring(en) FFS bij dr. Noorman van der Dussen

Bericht door Emma1981 »

Daphne_be schreef: 30 dec 2017, 00:24
Reneee schreef: 27 dec 2017, 20:55 Ik heb ook even gezocht op Noorman van der Dussen en kwam dit tegen: http://www.zwartelijstartsen.nl/zwartel ... ussen-m-f/
Is dat dezelfde van der Dussen?
....

Je zal me heus niet horen zeggen dat ik alles weet, ik wil altijd goed voorbereid zijn vooraleer ik mijn keuzes maak, maar ik kan met deze pagina gewoon geen rekening houden wegens te vaag, niet-Belgisch en niet controleerbaar.
Je kunt je er uiteraard tegen afzetten, maar lijkt mij persoonlijk alleen maar fijn om even mee te krijgen over een persoon die toch aan je gezicht gaat zitten? En dat de informatie vaag is, tsja, mijn psycholoog kreeg een paar maanden geleden een vergelijkbare straf opgelegd, met zo'n zelfde vage omschrijving. Dat is gewoon het beginpunt van een gesprekje om na te gaan hoe dat dan precies zit. Uiteindelijk gaat het toch om of je vertrouwen in zo'n persoon hebt of niet.
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: BEL - ervaring(en) FFS bij dr. Noorman van der Dussen

Bericht door Alice »

NvdD,

(2) Maatregelen opgelegd door een tuchtcollege voor de gezondheidszorg, door het College van Medisch Toezicht of door een rechter in het buitenland.
https://zoeken.bigregister.nl/bignummer ... 9023015101
Inderdaad jammer dat er alleen een, standaard, algemene uitspraak is gedaan door het tuchtcollege zonder motivatie hoe men tot deze uitspraak is gekomen.

"Want wie is de auteur ervan? Waar haalt hij/zij de informatie? Is die gecheckt? etc.."
Mr Sophie Hankes,
https://www.bigregister.nl , Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (NL), vergelijkbaar met FOD Volksgezondheid, Veiligheid van de Voedselketen en Leefmilieu (B)
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: BEL - ervaring(en) FFS bij dr. Noorman van der Dussen

Bericht door Anon20190501 »

jessi3 schreef: 30 dec 2017, 10:09
En ¨vergoedingsfetish¨ mag je wel achterwege laten hoor. Dat jij priviliged bent dat je wel het geld hebt om dit zelf voor te schieten of iemand anders die dit voor je doet, maakt jou dan weer kapitalismefetishist.
Ik vind het erg jammer dat je ongeinformeerd tot voorbarige conclusies over mij meent te kunnen komen.

Waarom geen apart topic geopend mbt je vergoedingsvragen die allesbehalve relevant zijn voor de topicstartster? Zo blijft het forum ook een stukje overzichtelijker.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
jessi3
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 dec 2017, 02:51
Gender: Trans MtF
Locatie: Friesland

Re: BEL - ervaring(en) FFS bij dr. Noorman van der Dussen

Bericht door jessi3 »

Ik vat nog steeds niet waarom je het nodig vindt om het woord ¨vergoedingsfetish¨ naar mijn hoofd te gooien

Vervolgens ga je mij erop aanspreken dat ik aannames doe over jou.

Rare state of mind

En ja, apart topic was een goed idee geweest ja, achteraf

Denk jij eerst 10 uur na over alles voordat je iets zegt/doet? Blijbaar ook niet he
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: BEL - ervaring(en) FFS bij dr. Noorman van der Dussen

Bericht door Charlotte_C »

Jessi al die vijandigheid. Zo jammer. Geniet toch van het leven en laat het los. Peace & love.

Even on topic lijkt het me beter om even terug te gaan naar de oorspronkelijke intentie van de topic starter. Zijn hier nog liefhebbers voor?

Groetjes
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: BEL - ervaring(en) FFS bij dr. Noorman van der Dussen

Bericht door Anon20190501 »

Charlotte_C schreef: 30 dec 2017, 19:50
Even on topic lijkt het me beter om even terug te gaan naar de oorspronkelijke intentie van de topic starter. Zijn hier nog liefhebbers voor?

Groetjes
Count me in!
Overigens meen ik ooit eens ergens een soort vergelijking te hebben gelezen tussen de modi operandi van verschillende FFS-chirurgen waaronder Vdv en Nvdd. Ik vind het echter niet meer terug. Wellicht was het op het forum van de VGK, dat helaas al een tijd offline is.

Eveneens overigens was mijn uiting van ergernis niet gericht op één specifieke persoon. Het spijt me als dat zo overkwam.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Heleen Vrukalakos
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 jul 2016, 19:41
Gender: Trans MtF
Locatie: Achterhoek

Re: BEL - ervaring(en) FFS bij dr. Noorman van der Dussen

Bericht door Heleen Vrukalakos »

Geen idee of het wat meer info geeft maar ik kwam laatst deze site tegen waar een hoop doctoren worden beoordeeld door klanten vaak staat het bedrag er ook bij wat ze betaalden.

https://www.realself.com/sitesearch?gsc.q=ffs

Registreren is gratis
Links boven op de site staat een zoek balk
Noorman van der Dussen staat er ook bij.
Wat wel op valt is dat er veel tegenoverstellingen zijn bij Bart van de Venn, sommige zijn tevreden en sommige vervloeken deze arts, mocht het echt waar zijn wat deze mensen die niet positief zijn schrijven over hem dan ga ik liever niet naar deze arts heen.
Gebruikersavatar
Mirthe_s
Berichten: 400
Lid geworden op: 21 jan 2016, 18:37
Gender: Trans MtF

Re: BEL - ervaring(en) FFS bij dr. Noorman van der Dussen

Bericht door Mirthe_s »

Heleen Vrukalakos schreef: 02 jan 2018, 11:30 Geen idee of het wat meer info geeft maar ik kwam laatst deze site tegen waar een hoop doctoren worden beoordeeld door klanten vaak staat het bedrag er ook bij wat ze betaalden.

https://www.realself.com/sitesearch?gsc.q=ffs

Registreren is gratis
Links boven op de site staat een zoek balk
Noorman van der Dussen staat er ook bij.
Wat wel op valt is dat er veel tegenoverstellingen zijn bij Bart van de Venn, sommige zijn tevreden en sommige vervloeken deze arts, mocht het echt waar zijn wat deze mensen die niet positief zijn schrijven over hem dan ga ik liever niet naar deze arts heen.
Hier maak ik mij ook zorgen om. Ik heb vorige week een intake gedaan bij Bart van de Ven, een mooie photoshop en een dikke offerte mee naar huis gekregen. Dat geld is een losse discussie. Die reviews maken mij wel ongemakkelijk. Op reddit was er ook al een discussie over of de positieve reviews wel geheel onafhankelijk zijn geschreven.

Toch zegt Bart dat hij al 1440 FFS operaties heeft gedaan. Ik ben dan ook hard opzoek naar eerlijke ervaringen, want ik weet nu werkelijk niet meer wat ik moet doen. Brigitte of Bart. :fpalm: