Nieuwe chat! Zie dit topic.

Waar een Jill is, is een weg! - Mijn srs avontuur in Thailand

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
TessB
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 okt 2015, 15:55
Gender: Trans MtF
Locatie: Nijmegen

Re: Waar een Jill is, is een weg! - Mijn srs avontuur in Thailand

Bericht door TessB »

Klinkt allemaal vrij bekend Jill. Het scheelt echt veel als die buitenste hechtingen eruit zijn. We zijn die laatste dagen elke dag in Seacon Square gaan eten. Heerlijk om eruit te zijn. Als je trouwens naar Seacon Square loopt zit aan de linkerkant van de brug een tentje waar je voor niet al te veel geld een massage kunt krijgen. Best een aanrader om te doen voordat je gaat. Mijn familie is zelfs meermaals daar geweest.

Terug naar werk na twee maanden moet trouwens lukken als alles goed blijft gaan. Zit nu zelf of dat punt, maar door de kerstvakantie heb ik nog twee weken extra rust. Ik ben inmiddels fit genoeg om weer te fietsen en kan mijn concentratie lang genoeg vasthouden. Zou je daar niet zo'n zorgen over maken. Dilateren kun je tzt best twee keer per dag doen en desnoods wat langer dan 50 minuten. Stukken minder belastend en die middagsessie mis ik als kiespijn.

Geniet van de laatste paar dagen!
Gebruikersavatar
Jill
Berichten: 130
Lid geworden op: 16 jun 2017, 13:33
Gender: Trans MtF

Re: Waar een Jill is, is een weg! - Mijn srs avontuur in Thailand

Bericht door Jill »

30 december - Dikke zucht (19 days post-toppie)

Vandaag is er niet veel te vertellen. Dilateren ging goed we kunnen wederom met zowel 0 als 1 weer een stukje verder, we zijn uitgenodigd op nieuwjaarsdag om 5 uur bij een van de dames en ik voelde mij vandaag wat zwakker. Vandaar dus ook de vertraging in post.

Down daagjes mogen er ook best zijn, maar ik zal niet liegen. Het is verdomde saai en vanwege heimwee werd het er niet beter op. Gelukkig heb ik mijn moeder! Had ik al gezegd dat ik blij ben dat ze mee is?

Tiar was vandaag druk! Ze kwam pas 2 uur aan, maar begrijpelijk ook hoor! Ze staat er alleen voor. Sri is op vakantie naar der familie, en de patienten moeten toch geholpen worden. Lijkt me een lastige taak, en ook knap van der dat ze dan zo opgewekt en vrolijk blijft! Ze verdiend een pluim, allebij eigenlijk wel. Wat zij doen kan ik heel erg waarderen. Ze zorgen echt goed voor me en stellen me telkens gerust en als ik vragen heb antwoorden ze altijd gepast.

Morgen staat op de planning dat ik en mijn ma met de taxi dieper Bangkok in gaan. Mij benieuwen hoe dat gaat. Los van het feit dat het dan oudjaarsdag is heb ik dan wel het een en ander te vertellen!

31 december - Happy New year (20 days post-toppie)

Woop! 20 dagen alweer mensen, gaat hard! Vandaag is het oudjaarsdag en gaan we knallen! Althans jullie in Nederland hoe het hier gaat beschrijf ik wel in een follow up post.

Vanochtend en in de middag ging dilateren goed. We blijven nu wel een beetje hangen op niveau van gisteren, baby steps! Verder besefde ik mij ook dat mijn antibiotica kuur vandaag afloopt dus nog even snel een mailtje eruit gooien met of dat wel mag voor vertrek.

Vandaag heb ik dilateren om half negen gedaan, dat deed ik zodat ik klaar was voor de trip naar Chatuchak de grootste markt in Bangkok. En joh, die hebben niet gelogen. We gaven de taxi chaffeur zijn geld stapte uit en werden overmeesterd door de hoeveelheid mensen en markten! En over mensen gesproken hoeveel buitenlandse mensen, Nederlanders, Duitsers, Australiers, Japaners en uiteraard Chinezen.

De kraampjes varieerde van eet tentjes, kleding tentjes, siraad tentjes en massage tentjes. Wij hebben er in totaal iets van 2 uur tot 2 1/2 rondgelopen, which for me is a new personal record sinds operatie. Ik zelf heb het een en ander gekocht en veeeel schattige en leuk uitziende kleertjes laten hangen, gewoon puur omdat ik al genoeg gekocht heb daarvan. Heerlijke Iced Mango Juice met verse mango deeltjes ging we ook wel in met die 31 graden. Vooralsnog is dat goed te doen hier, wel adviseer ik je een zonnebril mee te nemen want die zon vel. Ik heb ook geen zonnebrand opgedaan, dat was in mijn geval in ieder geval niet nodig.

Ik heb het zelf gelukkig niet ondervonden maar pas hier goed op je bezittingen. Er schijnt hier wel gestolen te worden. Maar goed kraampjes waren leuk als je daar bent probeer in ieder geval af te dingen. Het is een touristisch trekpleister dus de prijzen zijn opgeblazen ten opzichte van de waarde het lijken wel Apple producten. Disclaimer, ik ben wel “gelukkig” met mijn iPhone.. De pijnscheuten vielen ook wel mee tot we de 2 uur bereikte, toen werd ik chagrijnig en wilde ik naar huis.

Thuis aangekomen was het al weer bijna dilateer tijd, toen heb ik 3 uur de boven benoemde dilateer sessie gedaan. Ik lig nu te rusten in bed en val haast in slaap. Vanavond ga ik me leuk aankleden voor de gelegenheid, nu is het tijd voor energie opsparen voor vanavond.

Vanavond een gezellige viering, morgen inpakken voor vertrek van overmorgen. Ik heb er echt wel zin in om weer lekker thuis te zijn en geliefden van me te spreken.

Bij deze, als ik zo niets meer post, alvast een Happy New Year aan jullie allen! Mag de festiviteit jullie allemaal maar een sprankelend nieuwe jaar in luiden.

<3 Jill
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Waar een Jill is, is een weg! - Mijn srs avontuur in Thailand

Bericht door Anon20230219 »

Voor jou uiteraard ook heel goed 2018 welke al goed gaat beginnen voor jou.

Ik ga niet knallen want vind vuurwerk doodeng en zonde van mijn geld maar maak er een gezellige avond van.

Liefs;Lisa
Gebruikersavatar
Jill
Berichten: 130
Lid geworden op: 16 jun 2017, 13:33
Gender: Trans MtF

Re: Waar een Jill is, is een weg! - Mijn srs avontuur in Thailand

Bericht door Jill »

1 januari - Laatste avond eetmaal (21 days post-toppie)

Vandaag verliep redelijk rustig same old same old zeggen we inmiddels met 21 dagen op de teller. Tiar kwam voor de laatste keer melden dat het down below er mooi uitziet en goed heelt. Ik gaf haar nog een nieuwjaars cadeau’tje en ook eentje voor Sri en na een knuffel was het afscheid nemen.

Om vijf uur maakte, ik en mijn moeder, ons op voor een samen komen met andere transdames en hun ouders. E (australie) en 2 nieuwe rekruten A (Michigan) en L de dochter van N (new york) en ik raakten al gauw verstrengeld in gesprekken over games, game-development, muziek, 3D animatie, japanse tekenfilmseries, Trump, ons zelf en natuurlijk onze avonturen in Thailand.

Dit was mijn laatste avond in Thailand dus ik wilde kosten wat het kost dit moment koesteren. Daar boven op was het extreem gezellig en ik voelde dat er binnen de groep wel een klik ontstaan is. Na een eerste gefaalde poging tot pizza van de dominos hebben we nog maar een keer besteld. Inmiddels waren we aangekomen op topics zoals partners, geaardheid en scheten laten, ja dat was wat vreemd.. Anyways!! vroeg in het laatst benoemde onderwerp sprongen we over naar jazz, want why not! I like jazz. Dat hield nog lang stand en we waren inmiddels met de pizza in onze buikjes aan het chillen met relaxte jazz muziek. Yoko Ono, Nujabes, en wat bandjes die ik nog niet kende en de naam inmiddels ook wel weer ontgaan is. Ik vind het jammer dat we dit niet eerder konden doen.

Iedereen was verbaasd over hoe lang L kon zitten! Haar packing is diezelfde dag verwijderd en ze heeft toch een goede 5 uur minimaal gezeten. Ook wilde ik nog even melden hoe prachtig ik het vind dat alle ouders zoveel zorg, liefde en aandacht voor hun kinderen hebben (toevallig allemaal in de 20’e). We hebben elkaars contact informatie uitgewisseld en om 11 uur gingen we onze eigen kamer weer opzoeken voor een late night dilatatie snack. Wat een afsluiting van mijn avontuur in Thailand. Ik ken 2 van hun nog maar een dag en ik ga ze nu al missen!

Dat was het wel zo een beetje voor vandaag! Ik hoop dat jullie een fijne 1ste dag van ‘t jaar hebben gehad. En voor diegene waar het toepasselijk voor is, werk’ze morgen.

<3 Jill
Annet
Berichten: 422
Lid geworden op: 18 apr 2017, 10:04
Gender: Vrouw

Re: Waar een Jill is, is een weg! - Mijn srs avontuur in Thailand

Bericht door Annet »

Jill een goede terug reis word ook een lange zit denk ik.
Waren mooie verhalen van hoe het daar gaat ben blij dat het zo goed met je gaat.
Groetjes Annet
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Waar een Jill is, is een weg! - Mijn srs avontuur in Thailand

Bericht door Anon20230219 »

Hoi Jill,

Heb met veel interesse en plezier je verslagen gelezen en hoop ook zeker dat als je weer eenmaal thuis bent je af en toe ook nog even wat laat weten hoe het verdere herstel thuis zoal verloopt.
Maar neem eerst lekker de rust om weer even thuis op adem te komen uiteraard, ook dat lijkt mij een hele gewenning als je best wel zo'n tijd van huis bent geweest.

Wens je een goede en veilige reis naar huis.

Liefs:Lisa
Gebruikersavatar
Tanja
Berichten: 308
Lid geworden op: 06 nov 2012, 19:51
Gender: Trans MtF
Locatie: rotterdam

Re: Waar een Jill is, is een weg! - Mijn srs avontuur in Thailand

Bericht door Tanja »

Je bent vast al onderweg maar een hele fijne reis gewenst.
En bovendien.......GELUKKIG NIEUWJAAR :dance: :dance:
Waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt?? Omdat ik waarschijnlijk een domme doos ben die het allemaal wel dacht te kunnen verdringen :fpalm:
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Waar een Jill is, is een weg! - Mijn srs avontuur in Thailand

Bericht door Anon20230219 »

Ja ook namens mij uiteraard een goed en gezond 2018 toegewenst.
EricaTS
Berichten: 56
Lid geworden op: 16 okt 2017, 11:52
Gender: Trans MtF

Re: Waar een Jill is, is een weg! - Mijn srs avontuur in Thailand

Bericht door EricaTS »

Super die verslagen van je!!! :clap:

Veilige reis terug en alvast een super geweldig en gezond 2018 gewenst... :dance: :hug:
Gebruikersavatar
Mirthe_s
Berichten: 400
Lid geworden op: 21 jan 2016, 18:37
Gender: Trans MtF

Re: Waar een Jill is, is een weg! - Mijn srs avontuur in Thailand

Bericht door Mirthe_s »

Wel thuis Jill! In een mooi nieuw jaar waarin jij gaat genieten van je mooie V en een voorspoedige genezing! Aankomende nazomer naar het strand ;)? hihi.