Afscheiding

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Afscheiding

Bericht door Anon20190516 »

Na mijn tussentijdse extra controle een paar weken geleden zijn er plekjes aangestipt met zilvernitraat en daarna kwam er best wat grauwig spul uit bij het spoelen (had ze al gezegd)en dat ik tot de controle volgende week weer twee maal dagelijks na het dilateren moet spoelen met lauw water.(ik zat volgens schema op 1x per twee dagen .er zaten ook wat bobbeltjes die ze volgende week opnieuw gaat bekijken en er als het nodig is de chirurg bij haalt en als die het nodig vind terplekke dat weefsel kan verwijderen.
Het is nu wel een beetje verwarrend,want heb ik nu wel cypro extra nodig voor borstgroei of niet,ik hoor verschillende verhalen...
Anders moet ik in de toekomst maar borstvergroting,maar dan moet ik wel eerst de Staatsloterij winnen,lol,want prijzig.
Bovendien wil ik ook geen siliconen in mijn lijf,omdat ik die niet vertrouw,dus wordt het een vergroting met eigen vetweefsel en das nog duurder. Afijn..... toekomstmuziek
Offline
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Afscheiding

Bericht door Emma »

Nee, wat we hier zeggen is geen medisch advies. Absoluut niet. Luister naar je arts. Maar er zijn wel wat bewegingen in de hormoonwereld. En daar wordt af en toe wat op vooruit gelopen. Mar dat beteknt niet dat iedereen stante pede de medicatie moet veranderen.

Uit een onderzoek van het VUmc is gebleken dat het grootste deel van de MtFs qua borstgroei onder cup AAA blijft, en dat over het geheel genomen iets van 90% onder AA blijft. Die 90% zal toch aan een BVG moeten om C of meer te krijgen. Dat is niet leuk, maar een fact of life. Weinig borstgroei heeft dus niet zo veel met je medicatie te maken.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Afscheiding

Bericht door Anon20190122 »

Meid wat je ook doet ga niet aan welke testosteron Blokker dan ook na je srs!
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Afscheiding

Bericht door Anon20190122 »

Het aanstippen met zilvernitraat heb ik overigens zelf ook gehad en moet je ook totaal geen drukte om maken.
En ja wat je er uit spoelt is idd wat naar om te zien maar is niks mee aan de hand.

Zeker in deze helende stap kan spoelen met lauw water geen kwaad zolang je idd maar geen middeltjes gaat gebruiken die gaan je helingsproces niet ten goede komen.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Afscheiding

Bericht door Anon20190516 »

Ah,ok tja grootte zit ik op een 85B
Dus niet heel klein,maar ivm mijn bouw zou het mooier staan als ze een maatje meer zouden zijn.
Offline
Plaats reactie