Hoe lang duurt antwoord na aanvraag ffs?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Ylse
Berichten: 757
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: Hoe lang duurt antwoord na aanvraag ffs?

Bericht door Ylse »

AnnaNannette schreef: 21 feb 2018, 12:24 Ik heb in het verleden wel gelezen dat defriesland niet de makkelijkste is in diverse t* gerelateerde zaken. Ik hoop voor jou dat ze daar in vooruit zijn gegaan
Ik heb in het begin wat moeite gehad bij De Friesland om zaken geregeld te krijgen, maar mijn laatste aanvulling voor epilatie ging zonder slag of stoot. Binnen een week goedkeuring voor het komende half jaar ter waarde van € 2.000,-. Aangezien laseren geen optie meer is moet het dus elektrisch gedaan worden. Ik heb geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen om dat geld op te maken.

De Friesland was al langer overgenomen, ze mochten alleen als zelfstandige entiteit verder in eerste instantie. Daar is nu een eind aan gekomen.

Er zijn niet veel zelfstandige zorgverzekeraars meer, de meeste zijn opgenomen in een groter geheel. Ze hebben alleen nog allemaal een andere naam om het overzichtelijk te houden ;)
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Hana
Berichten: 89
Lid geworden op: 03 jul 2014, 13:28
Gender: Vrouw
Locatie: Nijmegen

Re: Hoe lang duurt antwoord na aanvraag ffs?

Bericht door Hana »

Na mijn gesprek 24 januari zou mijn aanvraag zijn ingediend bij mijn zorgverzekeraar (CZ), alleen heb ik tot op heden niets vernomen.
Weet iemand met wie ik het beste contact kan opnemen en hoe?
Ik ben toch benieuwd waarom het zo lang duurt, ook aangezien er anderen zijn die al sneller antwoord hebben ontvangen.
Via mijnamcvumcdossier heb ik al een berucht gestuurd, vooral omdat ik geen nummer kan vinden van de poli...

Alvast bedankt!
Afbeelding
Fiona
Berichten: 171
Lid geworden op: 30 jul 2015, 23:02
Gender: Vrouw

Re: Hoe lang duurt antwoord na aanvraag ffs?

Bericht door Fiona »

Misschien even bellen met mevrouw Limpers op 0204443648. Haar even je verhaal uitleggen. Zij kan dan even een mail naar Meijer sturen. Je kan ook zelf even naar Brigitte Meijer kunnen mailen. [email protected]. Of haar even bellen op haar 06-nummer. Als je dat van haar gekregen hebt tenminste. Dat durf ik hier niet te melden.
Hana
Berichten: 89
Lid geworden op: 03 jul 2014, 13:28
Gender: Vrouw
Locatie: Nijmegen

Re: Hoe lang duurt antwoord na aanvraag ffs?

Bericht door Hana »

Dank je! Fijn om nog wat ingangen te hebben!
Ik heb geen 06, maar ik neem aan dat zij haar mail leest.
Afbeelding
Fiona
Berichten: 171
Lid geworden op: 30 jul 2015, 23:02
Gender: Vrouw

Re: Hoe lang duurt antwoord na aanvraag ffs?

Bericht door Fiona »

Vandaag bij Brigitte Meijer geweest. De wachtlijst is op dit moment een jaar. Dat geldt dus voor als je op de wachtlijst wordt geplaatst voor een operatie. Dat geldt niet voor de intake.
doll89
Berichten: 148
Lid geworden op: 30 jul 2014, 14:39
Gender: Vrouw

Re: Hoe lang duurt antwoord na aanvraag ffs?

Bericht door doll89 »

wat heftig van die wachtlijst! dan hebben we wel geluk gehad en ben ik Ylse dankbaar dat ik dankzij haar verhalen Brigitte al eerder had gevonden.
Jennifer84
Berichten: 156
Lid geworden op: 17 jul 2017, 00:21
Gender: Trans MtF
Locatie: provincie Utrecht

Re: Hoe lang duurt antwoord na aanvraag ffs?

Bericht door Jennifer84 »

Ik heb afgelopen week mijn intake met Brigitte Meijer gehad en heb ook een wachttijd van een jaar. Gelukkig heeft Tanja van Hengel mij al in een heel vroeg stadium mij naar haar doorgewezen waardoor het uiteindelijk goed uitkomt met de verplichte HRT periode.
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
Plaats reactie