Moeilijk onderwerp??

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Lidi
Berichten: 137
Lid geworden op: 23 jul 2016, 11:38
Gender: Vrouw
Locatie: Dreischor

Moeilijk onderwerp??

Bericht door Lidi »

Tja lieve forumlezers,
Hoe zal ik het zeggen.
Ik twijfel over een volledige SRS of een eenvoudige plastiek. Een vagina zonder diepte.
Gezien mijn leeftijd, nu 61, zie ik toch wel op tegen de impact van de operatie met volledige diepte SRS. Ook het gevolg met vaak en lang moeten dilateren lijkt me erg zwaar.
Nu heb ik nog wel even tijd om na te denken natuurlijk. Maar omdat de wachttijden ook in Thailand al behoorlijk lang zijn wil ik ook weer niet al te lang wachten met de beslissing uitstellen. Dat er iets gaat gebeuren dat weet ik wel. De bekende kreet: "dat ding daar beneden", is ook mij niet vreemd natuurlijk. Ver vooruit kijken is nooit mogelijk geweest en eenmaal de beslissing genomen dan staat het vast. Ik ben nu single maar wie weet komt er ooit nog eens een vriend die.............. enfin.
Hoe hebben jullie de beslissing genomen? Op basis van leeftijd of iets anders?
Benieuwd naar reacties,
Liefs,
Lidi
Me, myself and present I
Gebruikersavatar
marianne
Berichten: 242
Lid geworden op: 15 apr 2016, 00:55
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Moeilijk onderwerp??

Bericht door marianne »

Hoi Lidi, Ik heb ooit ook zelf overwogen om voor een vagina zonder diepte te kiezen juist om de door jou genoemde argumenten.
Ik heb ook Dr Özer hier pas over gesproken, "het kan ook met een klein beetje diepte" dus.
Ik kwam zelf al eerder tot het besluit dat ik voor een functionele vagina ga. ik ben 57 (hou dit aub verder wel geheim )
Een vagina zonder diepte komt mij over als een amputatie van mijn super gevoelige delen die enkel op de verkeerde plek zitten.
Het Dilateren kan je ook zien als quality-time, en het lijkt mij ook belangrijk om vertrouwd te raken met je nieuwe orgaan, zo lang naar uitgekeken...
<body>
<!-- no body is perfect -->
</body>
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Moeilijk onderwerp??

Bericht door Jannet V »

Hallo Lidi,
Heel bewust heb ik vier jaar geleden gekozen voor een vagina zonder diepte. En ik heb er geen seconde spijt van gehad. Behalve penetratie is het in alle opzichten functioneel. De genezing gaat vele malen sneller en de kans op complicaties is ook veel kleiner.
Succes met je keuze.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Moeilijk onderwerp??

Bericht door Anon20190122 »

Misschien ben ik niet de beste om hier te reageren en aan de andere kant misschien ook weer wel ik heb mijn srs eind tienerjaren gedaan en ben nu 41.
Ik zeg altijd dat je zeker wat gaat missen als je een vagina zonder diepte neemt.
Ik zou je willen zeggen kan je het lichamelijk aan zorg dat je zo compleet mogelijk wordt.
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Moeilijk onderwerp??

Bericht door Vera »

Ik maak uit je verhaal op dat je voor een vagina zonder diepte zou willen kiezen omdat het herstel dan minder zwaar is. Ik heb echter begrepen dat de methode die ze in Thailand toepassen wel voor zwaarder herstel zorgt dan de Penis inversie hier in NL uitgevoerd. Misschien dat dat ook het overwegen waard kan zijn... Dan heb je een vagina met diepte, maar met lichter herstel als in Thailand...
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
i-rene
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 mei 2016, 14:07
Gender: Vrouw
Locatie: Utrecht

Re: Moeilijk onderwerp??

Bericht door i-rene »

Ik denk dat het belangrijkste is om jezelf de vraag te stellen: hoe wil ik de rest van mijn leven invullen? Is er plaats voor een man in je leven (op termijn), ga dan voor de volledige diepte.
Is een man uitgesloten omdat je daar totaal niet op kunt vallen, kun je voor ondiep gaan en als je het nog niet weet (zoals ik nog niet weet of je bi of lesbisch zou zijn na de operatie) zou ik voor net zekere gaan de de volledige diepte kiezen. Die keuze heb ik ook gemaakt, ondanks dat ik een fijne relatie met mijn vrouw heb.

61 is nog lang niet te oud. Voor hetzelfde geld wordt je 100!

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk

Men lijdt meer onder vrees dan door het lijden wat men vreest
Gebruikersavatar
janine2363
Berichten: 1035
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Moeilijk onderwerp??

Bericht door janine2363 »

Ik denk dat als ik uitsluitend op vrouwen zou vallen (in de zin dat ik een penis, die van m'n partner dan, absoluut niet interesant
zou vinden), dat ik puur voor de esthethiek en gevoel aan de buitenkant zou gaan, dus zonder diepte.

Echter als ik (ook) op een man zou vallen, en al is het maar voor een keer compleet intiem wil zijn, nou, voor die ene keer in mijn hele
leven zou ik dan al een vagina met diepte willen hebben.

Als is de kans op een complicatie waarschijnlijk groter dan op het vinden van die ene partner die het de moeite waard maakt.
Maar deze op statistiek gebaseerde opmerking zonder gevoel, komt alleen maar omdat het vrijdag middag is en ik nog op mijn
werk ben ;-)

Dus <klik>, ratio uit, gevoel aan: Ik ben een vrouw en wil een complete vrouw zijn. Punt.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Moeilijk onderwerp??

Bericht door Anon20190122 »

Ik weet zeker dat als je überhaupt sexueel actief wil zijn maakt niet uit of dat nu met een man of een vrouw is dat je zonder diepte best wat gaat missen.
Gebruikersavatar
Fiona
Berichten: 171
Lid geworden op: 30 jul 2015, 23:02
Gender: Vrouw

Re: Moeilijk onderwerp??

Bericht door Fiona »

Ook overwogen zonder diepte maar uiteindelijk toch maar niet. En nu achteraf geen spijt van. Dr Özer heeft me geopereerd en duurde 2 uur. Na 2 dagen liep ik al weer naar het winkeltje om wat lekkers te halen. Maar dat is voor iedereen verschillend. Voor de operatie hoef je echt niet bang te zijn en ook niet voor de marcose. Als de anesthesioloog je gezond vindt hoef je je al helemasl niet druk te maken. Heb op mijn 60e de operatie ondergaan en daarna no 2 operaties. De laatste aan mijn voorhoofd op 6 november jl. Ook super blij mee. Alleen die operatie heeft bij mij 5 uur geduurd. De volgende operatie is op 15 maart a.s. aan mijn kaken en jukbeenderen. En daarna nog een facelift. En o ja, ben nu onder controle bij umcg bij Middelberg. Hij vindt dat er nog een kleine hersteloperatie moet komen aan de vagina. Dat staat gepland op 12 april a.s. in Groningen. Wel heel kort na de operatie van 15 maart a.s. Maar ze vinden me gezond genoeg dat te ondergaan.