Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Anon20190516 »

In januari heb ik een gesprek gehad in het vu wat betreft aangezichts chirurgie.er zijn foto’s gemaakt van mijn gezicht en besproken wat er gedaan zou worden. Er zou alvast een aanvraag gedaan worden bij de zorgverzekeraar en ik zou in juli bellen om een afspraak te maken voor een datum,aangezien ik aangaf rond september fase 1 gedaan wilde(zij kon maximaal 2 maanden vooruit plannen) so far so good.toen ik 1 maand geleden mijn zorgverzekeraar belde voor iets anders,ook gevraagd of de aanvraag al in behandeling was. Ze wisten nergens van! Dus ik via”mijn vumc” vragen... geen antwoord.....paar e-mails verstuurd ....geen antwoord......toen ik in de vu moest zijn,gelijk ff naar balie mka... zou doorgegeven worden.....niks gehoord.nu is er al twee dagen achter elkaar beloofd dat ik gebeld word(tel.consult) er word niet gebeld..vanmiddag nog even gebeld naar de balie ....jaaa,ze belt echt wel. Ik stel voor om in het ziekenhuis zelf een afspraak te maken ,nee ze belt wel...ik heb laatst ergens gehoord dat ze in een kliniek gaat werken.. word ik aan het lijntje gehouden???of is het een indianen verhaal van die kliniek?bijna dagelijks hoor ik mensen achter mijn rug zeggen dat ik een man ben! Word ik nu ergens de dupe van? Overigens snap ik dat veel mensen er erger aan to zijn en nog moeten wachten en lang ook voor de diagnostische fase!
Wie ervaart ook problemen wat betreft de gezichts feminisatie?
Groetjes Rikki
Offline
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Anon20190516 »

Oeps,ik realiseer me nu pas,dat mijn verhaal bijna hetzelfde is als een eerder draadje van mij. Ben dr niet helemaal bij de laatste tijd. Excuses(het zit me ook gewoon hoog allemaal)
Rikki
Offline
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Jer158 »

Rikki schreef: 04 jul 2018, 21:52 Oeps,ik realiseer me nu pas,dat mijn verhaal bijna hetzelfde is als een eerder draadje van mij. Ben dr niet helemaal bij de laatste tijd. Excuses(het zit me ook gewoon hoog allemaal)
Rikki
:hug2:
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Anon20190516 »

Jer158 schreef: 04 jul 2018, 22:09
Rikki schreef: 04 jul 2018, 21:52 Oeps,ik realiseer me nu pas,dat mijn verhaal bijna hetzelfde is als een eerder draadje van mij. Ben dr niet helemaal bij de laatste tijd. Excuses(het zit me ook gewoon hoog allemaal)
Rikki
:hug2:
🤗
Offline
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Irene_de_Vreede »

Als iets je hoog zit moet je gewoon je hart kunnen luchten en ik geloof niet dat er iemand zich aan stoort als iemand af en toe een beetje in herhaling valt.
Irene
Gebruikersavatar
Mirthe_s
Berichten: 400
Lid geworden op: 21 jan 2016, 18:37
Gender: Trans MtF

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Mirthe_s »

Brigitte gaf aan dat ze plannen aan het maken is. Maar dat sluit haar aanbod bij het VU niet uit. Zelf heb ik nog een operatie voor in Oktober besproken.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Anon20190516 »

Jeeeej,goed nieuws
Ze heeft gebeld . De aanvraag was nog niet gedaan,maar gaat ze snel regelen.. duimen maar dat ze akkoord gaan. Ik hoop dat ik dan eind september geopereerd kan worden !
Offline
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Anon20190516 »

Inmiddels is er veel gebeurd...
De aanvraag is gedaan
En ik kreeg vandaag de brief met de goedkeuring van de zorgverzekeraar!
Natuurlijk was dat weer even een huilmomentje toen ik het goede nieuws las!! Jaaaaaaayyyyyy,superblij
🙏🏻🙃👩🏻🦄🌞😀❤️
Offline
anon20181206
Berichten: 421
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21
Gender: Trans MtF

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door anon20181206 »

Go girl ! :clap: :dance:
Annet
Berichten: 422
Lid geworden op: 18 apr 2017, 10:04
Gender: Vrouw

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Annet »

Mag ik vragen wat je gaat doen je ziet er zo al zo mooi uit?