Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Jgurl
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 mar 2018, 20:48
Gender: Vrouw

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Jgurl »

Hoop dat je eind september aan de beurt bent !
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Anon20190516 »

Annet schreef: 18 jul 2018, 19:23 Mag ik vragen wat je gaat doen je ziet er zo al zo mooi uit?
Superlief dat je dat zegt,maar er moet nog genoeg gebeuren hoor....
Offline
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Anon20190516 »

Jgurl schreef: 18 jul 2018, 22:07 Hoop dat je eind september aan de beurt bent !
AWW thanx,ik hoop het ook heel erg
Alleen vind ik het allemaal wel best weer spannend en eng...
Offline
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Anon20190516 »

De updates volgen elkaar nu in rap tempo op..
Donderdag 20 september is het zo ver,dan ga ik bij Brigitte Meijer onder het mes in het vumc Amsterdam👩🏻
Offline
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Anon20190209 »

Gefeliciteerd! :hug2: Ik ben wel heel erg benieuwd wat Brigitte Meijer dan gaat doen? Daar heb je nog niets over gepost... Wellicht dat je daar iets over kunt vertellen?
Groetjes Cher
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Anon20190516 »

Annet schreef: 18 jul 2018, 19:23 Mag ik vragen wat je gaat doen je ziet er zo al zo mooi uit?
Ok,daar komt ie
(Ook voorCher)
Wenkbrauwbot,haarlijn,wallen onder de ogen voor een opener en vrouwelijker blik,liplift,halslift,adamsappel reductie. Dit Heb ik allemaal in januari besproken met de arts,ik weet niet zeker of al die ingrepen ook goedgekeurd zijn door de zorgverzekeraar. Half augustus heb ik nog een gesprek met de arts.
Overigens zijn het twee operaties. 20 september dus 1 en ik hoop dat de tweede ergens in februari 2019 mag plaatsvinden....
Offline
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Vera »

Rikki schreef: 19 jul 2018, 18:23
Annet schreef: 18 jul 2018, 19:23 Mag ik vragen wat je gaat doen je ziet er zo al zo mooi uit?
Ok,daar komt ie
(Ook voorCher)
Wenkbrauwbot,haarlijn,wallen onder de ogen voor een opener en vrouwelijker blik,liplift,halslift,adamsappel reductie. Dit Heb ik allemaal in januari besproken met de arts,ik weet niet zeker of al die ingrepen ook goedgekeurd zijn door de zorgverzekeraar. Half augustus heb ik nog een gesprek met de arts.
Overigens zijn het twee operaties. 20 september dus 1 en ik hoop dat de tweede ergens in februari 2019 mag plaatsvinden....
fijn dat je nu geholpen wordt met deze wens van je Rikki. Van wat ik bij een vriendin gezien heb is Brigitte en erg goede chirurg. Ze weet het heel mooi en natuurlijk eruit te laten zien, alsof het altijd al zo geweest is. je bent er in goede handjes
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Annet
Berichten: 422
Lid geworden op: 18 apr 2017, 10:04
Gender: Vrouw

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Annet »

Ik vind het fijn dat je daar aan geholpen word veel sterkte en succes.
en hoop dat alles slaagt en aan je wensen voldoet.
Gebruikersavatar
Lidi
Berichten: 137
Lid geworden op: 23 jul 2016, 11:38
Gender: Vrouw
Locatie: Dreischor

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Lidi »

Goede middag,

Bij deze wil ik nog even reageren op de eerste topic vraag.
In maart 2017 heb ik een lang en goed gesprek gehad met Mevr Meijer. Inclusief de scans etc.
Toen werd mij verteld dat de wachttijd voor FFS meer dan een jaar zou zijn.
Als ik wat berichtjes goed heb begrepen zijn er dames hier die later in het jaar een gesprek hebben gehad maar toch eerder worden geholpen.
Ook bij transvisie kwam dit onderwerp te sprake en blijkt hetzelfde te spelen bij andere t-dames.
Iemand enig idee of commentaar?

mvgr
Lidi
Me, myself and present I
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Wie ondervind ook problemen bij aangezichts chirurgie(afspraken)

Bericht door Anon20190516 »

Ik wil hier even op reageren...vorig jaar had ik voor het eerst contact met mevr Meijer. Daarin is besproken wat er mogelijk is. Omdat ik later in het jaar de SRS had,besloten nog te wachten met de ffs. In januari dit jaar weer op consult geweest en daarbij aangegeven dat ik de operaties wilde laten doorgaan. Ze zou de aanvraag alvast doen en dan zou ik in juli bellen voor een afspraak ,omdat ik graag omstreeks september geopereerd wilde worden en zij aangaf niet langer als twee maanden vooruit te kunnen plannen pas geleden heb ik aan de bel getrokken,omdat ik maar niets hoorde over de eventuele vergoeding van de verzekeraar. Ik heb er best wel even achter aan moeten zitten,maar uiteindelijk is het balletje weer gaan rollen en staat nu een datum gepland. Ik stond dus ook al een jaar in het systeem en had vorig jaar al contact gehad...
Het kwam misschien zo over ,alsof zo alles in een half jaartje geregeld was,maar dat is dus niet zo.
Groetjes Rikki
Offline