Hoe erg is het na de ffs?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Fiona
Berichten: 171
Lid geworden op: 30 jul 2015, 23:02
Gender: Vrouw

Re: Hoe erg is het na de ffs?

Bericht door Fiona »

Inmiddels is mijn facelift gedaan in Zoetermeer in het Orfeokliniek op 18 maart jl. De huid is opgetrokken tot achter mijn oren. Daar heb ik nu littekens. Ook onder mijn kin zit nu een litteken van 8 centimeter. Mijn adamsappel kon ze niet vinden, dat scheelde weer. Ze heeft ook wat vlees weggesneden uit de zijkanten van mijn kin, natuurlijk onderhuids. Omdat ze toch bezig was heeft ze mijn oorlellen ook verkleind en nieuwe gaatjes erin geschoten. Alles is goed gegaan. Dezelfde dag ben ik in de avonduren lekker naar de Italiaan geweest in Amsterdam met een familielid waar ik een nachtje heb doorgebracht en de volgende dag met de trein naar huis. De operatie heeft 3 uren geduurd. Ik heb geen pijn ervaren, alleen nog steeds een raar gevoel bij mijn oren, vooral als ik op één van mijn oren in de kussen lig. Verder ziet het er goed uit. Geen spijt van.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Hoe erg is het na de ffs?

Bericht door Anon20190516 »

Ik ben diep teleurgesteld en behoorlijk verdrietig.. ik werd wakker met een e-mail van de orfeo kliniek dat mijn afspraak 29 april voor de screening anesthesie helaas geannuleerd is,vanwege cappiciteits problemen .en dat ze hard er aan werken om toch nog wel iets te regelen .. maar het is wel weer eventjes een klap
Offline
Plaats reactie