testicels verwijderen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Wolfy_girl
Berichten: 361
Lid geworden op: 10 sep 2018, 17:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: testicels verwijderen

Bericht door Wolfy_girl »

Eros schreef: 01 feb 2019, 21:29 :hug2: hoop dat ze het kunnen oplossen, wat een gestuntel...
Dankje. Ik geef toe, ik heb in de gespreksruimte flink zitten janken achteraf. Zoveel zenuwen en voorbereiding, en ik zit weer in de trein naar huis met lege handen...
Gebruikersavatar
EmmaJJ
Berichten: 487
Lid geworden op: 08 jan 2017, 15:44
Gender: Vrouw
Locatie: Doorwerth

Re: testicels verwijderen

Bericht door EmmaJJ »

Wolfy_girl schreef: 01 feb 2019, 21:16 Oke. Ik ga heel eerlijk zijn. Mijn bedoeling was om na vandaag in dit topic een uitgebreid dagboekje te schrijven over hoe mijn dag van de operatie is verlopen en hoe ik dit heb ervaren.

Dit is nu niet aan de orde, want ik ben boos. Ik ben boos omdat ik voor mijn gevoel belazert ben. De bedoeling was dat ik om kwart voor een de orchi zou krijgen van Dr. Ozer. Toen ik aankwam werd mij ineens vertelt dat het drie uur gaat worden voordat ik op de operatietafel kom te liggen. En anderhalf uur later krijg ik uiteindelijk te horen dat de operatie is afgelast dankzij "onverwachte noodgevallen".

Oke, leuk, maar nu heb ik dus een smak geld uitgegeven aan treintickets en het gastenverblijf en het enige dat ik er voor krijg is "toedeledoki". Ik kom verdomme niet uit de randstad en dit soort shit kost me klauwen vol geld!

De klap op de vuurpijl was toch wel Dr. Ozer die duidelijk maakte dat zij dacht dat ik voor een SRS kwam! Hallooo?? Staat dit niet ergens genoteerd?? Teleurgesteld in Dr. Ozer en als de nieuwe afspraak op dezelfde voet gaat hoef ik niet meer door haar behandelt te worden!

Volgens haar zal de nieuwe afspraak sneller worden ingeplanned, maar wat betekend dat precies? Een maand? Twee? Drie? Ze gaf geen duidelijkheid.

Mijn excuses voor dit frustrerende berichtje. Graag had ik hier gepost over hoe de behandeling en nazorg in z'n werk ging, maar dat liep dus allemaal in de soep en mijn weekend is nu mooi verziekt. Ik hoop oprecht dat mijn volgende indrukken van Dr. Ozer en co beter is dan wat ik vandaag heb meegemaakt, anders zoek ik iemand anders om de klus te klaren.
😢😘
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: testicels verwijderen

Bericht door Anon20200101 »

:roll: :hug2: @Wolfy_girl
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: testicels verwijderen

Bericht door Hrafn »

:hug2:
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: testicels verwijderen

Bericht door Hrafn »

:hug2:
Gebruikersavatar
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar

Re: testicels verwijderen

Bericht door Sara »

Superkut dit. Spoedgevallen, uitlopende operaties, etc. zijn aan de orde van de dag in ziekenhuizen, maar daar ben jij niet bij geholpen. Hopelijk wordt het snel voor je opgelost. Is er iemand in je buurt, misschien op dit forum, die je anders een keer met de auto kan afzetten in A’dam?
JesseJessie
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 nov 2018, 16:07
Gender: Genderfluid

Re: testicels verwijderen

Bericht door JesseJessie »

Een spoed operatie tussendoor, ja dat kan ik begrijpen.
Een verkeerde operatie daarin tegen weer niet... Ik weet wel dat artsen ook een beetje geleefd worden, maar zo lijkt het wel heel erg lopende band werk.
Kun je via de verzekering nog iets regelen om geld terug te krijgen? Of eens bellen naar het gastenverblijf en uitleggen wat er gebeurd is, misschien valt daar nog wat te regelen..

Also :hug2:
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: testicels verwijderen

Bericht door Anon20190516 »

@Wolfy_girl :hug2:
Offline
Gebruikersavatar
Wolfy_girl
Berichten: 361
Lid geworden op: 10 sep 2018, 17:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: testicels verwijderen

Bericht door Wolfy_girl »

JesseJessie schreef: 02 feb 2019, 12:05 Een spoed operatie tussendoor, ja dat kan ik begrijpen.
Een verkeerde operatie daarin tegen weer niet... Ik weet wel dat artsen ook een beetje geleefd worden, maar zo lijkt het wel heel erg lopende band werk.
Kun je via de verzekering nog iets regelen om geld terug te krijgen? Of eens bellen naar het gastenverblijf en uitleggen wat er gebeurd is, misschien valt daar nog wat te regelen..

Also :hug2:
Het gastenverblijf heeft gezegt dat ze het geld kunnen terugstorten dus dat is tenminste wel fijn. Ik vroeg gisteren bij het ziekenhuis meteen of ze de reiskosten kunnen vergoeden en dat was een "nee".
Gebruikersavatar
Wolfy_girl
Berichten: 361
Lid geworden op: 10 sep 2018, 17:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: testicels verwijderen

Bericht door Wolfy_girl »

Sara schreef: 02 feb 2019, 11:57 Superkut dit. Spoedgevallen, uitlopende operaties, etc. zijn aan de orde van de dag in ziekenhuizen, maar daar ben jij niet bij geholpen. Hopelijk wordt het snel voor je opgelost. Is er iemand in je buurt, misschien op dit forum, die je anders een keer met de auto kan afzetten in A’dam?
Daarom baal ik ook dat die operatie (een simpele ingreep naar hun zeggen) uitgerekend in hartje Amsterdam moet plaats vinden. In zo'n grote stad zijn altijd wel spoedgevallen. Wie durft te zeggen dat dat de volgende keer niet weer het geval is?

Een lift zou geweldig zijn, maar het is vanaf Twente (meer dan 180 km) en ik snap dat niet iedereen daar zin in heeft.