Nieuwe chat! Zie dit topic.

Borstvergrotingen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Borstvergrotingen

Bericht door Jannet V »

Emma schreef: 05 okt 2018, 18:16 Cup is geen criterium, dat is het verschil tussen boven- en onderwijdte. Iemand met een flinke borstkas heeft met hetzelfde volume aan borstweefsel een A cup waar dat voor iemand die nogal smal is al een D cup is. Daarbij is omvang iets lineairs centimters terwijl volume dat tot de derde macht is. Dus ook een B cup ziet er bij iemand die smal is anders uit dan bij iemand die wat breder gebouwd is.

Wat de criteria worden is nog helemaal niet bekend, wel dat het ruimer wordt dan de huidige regeling.
Dus is de cup voor ons een leuk criterium, zoals voor alle vrouwen.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Borstvergrotingen

Bericht door Anon20190516 »

Emma schreef: 05 okt 2018, 18:16 Cup is geen criterium, dat is het verschil tussen boven- en onderwijdte. Iemand met een flinke borstkas heeft met hetzelfde volume aan borstweefsel een A cup waar dat voor iemand die nogal smal is al een D cup is. Daarbij is omvang iets lineairs centimters terwijl volume dat tot de derde macht is. Dus ook een B cup ziet er bij iemand die smal is anders uit dan bij iemand die wat breder gebouwd is.

Wat de criteria worden is nog helemaal niet bekend, wel dat het ruimer wordt dan de huidige regeling.
Dank voor je reactie. Klinkt nogal ingewikkeld allemaal.we wachten wel af. En anders heb ik in 2020 zelf nog wel wat achter de hand. Eerst de resterende fases van mijn ffs maar🙂
Offline
Gebruikersavatar
Ylse
Berichten: 757
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: Borstvergrotingen

Bericht door Ylse »

@Emma ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie al een reactie hebben gehad op de brief. Ook zouden jullie dit aankaarten tijdens het D66 congres in Breda, is het in de hectiek van het aftreden van Alexander Pechtold nog gelukt? Zoja, wat is daar dan uitgekomen?
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Gebruikersavatar
Ylse
Berichten: 757
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: Borstvergrotingen

Bericht door Ylse »

Emma schreef: 03 okt 2018, 08:21 Zaterdag is het D66 congres in Den Bosch. We gingen er toch al heen, maar nu met een extra doel. En wie contacten heeft bij andere partijen: we zijn niet eenkennig hoor!
Hebben jullie daar nog een antwoord gehad op de vragen? Ik ben eigenlijk wel benieuwd.

Verder heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat gisteren het najaarsoverleg is geweest en dat men op het ministerie nu verwacht dat de regeling in februari 2019 gereed zou moeten zijn. We wachten af......
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Gebruikersavatar
Wolfy_girl
Berichten: 361
Lid geworden op: 10 sep 2018, 17:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: Borstvergrotingen

Bericht door Wolfy_girl »

Ik zit zelf ook te denken om een borstvergroting te doen in de toekomst. Toen ik net begon met de hormonen was er wel wat borstgroei, maar daarna was het echt voorbij... De artsen bij het VU zeggen dat er nog wel groeispurten kunnen zijn tussen nu en vier jaar, maar ik weet niet of dat uit wil zitten. Ik ben helemaal geen fan van grote borsten, maar voor een lange vrouw is het een belangrijke factor dat bijdraagt aan je vrouwelijke beeld.

Maar even zien of het vergoed wordt als ik er aan wil beginnen.