Nieuwe chat! Zie dit topic.

Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

flying solo (dag 12)

Vandaag was het dan zover. Twee keer dilateren vandaag, een keer in de ochtend nog met Katy en een keer in de avond als ze uit mijn leven was verdwenen.
In de ochtend was ik erg nerveus. Ik moest nu voor het eerst de verdovende gel aanbrengen en dat zonder hulp. Dus, alles drie keer nagelopen. Had ik echt alles klaarliggen, ook voor het douchen na afloop. Ik dacht het wel, dus hup op bed en gaan met die banaan.
Het was echt een bizar gevoel om met mijn vinger de gel dieper in mijn vagina te duwen. Aan de ene kant de slang van de katheter aan de andere kant een bedje van hechtingen waar mijn vinger over heen gleed.
Ik vond het toch wel behoorlijk spannend, de voel zo voor het eerst verplicht moeten verkennen....

Het dilateren zelf ging wel redelijk. Ik haalde met moeite mijn diepte. Wat ook niet zo raar was gezien de hoeveelheid spanning in mijn lijfje deze morgen.
Na twee afleveringen van mijn serie gekeken te hebben op Netflix ging de timer en had ik het weer gehad.
Heerlijk ff daarna onder de douche opfrissen. Daarna snel mijn bedje in gedoken voor een powernapje. Ontbijt op de bank, ff de bennen strekken, dilateren een uur en daarna gelijk douchen is toch wel de max wat ik eruit kan persen aan energie merk ik.

Lekker geluncht (mijn moeder haalt dagelijks van alles aan lekkers uit seacon Square) en nog even op de bank gehangen. Ik merkte alleen dat ik behoorlijk wat pijn nog had aan mijn achterste. Dus maar weer terug mijn bedje in. Hier bleef die pijn aanhouden en ik merkte dat ik daardoor ook de rest beneden onder spanning zette. Toen maar het besluit genomen om er toch maar 1 tramadol tablet tegenaan te gooien. Ik wilde tenslotte wel kunnen ontspannen als de dames Katy kwamen verwijderen later die middag.

Ik had beide dames voor dit klusje verwacht, maar rond drie uur stond alleen Tiar voor de deur. Sri was al vroeg die dag verwikkeld in een operatie in de kliniek, dus Tiar deed in haar eentje haar ronde. Ze ging zoals ik al reeds van haar gewend ben erg lief en zorgvuldig tewerk. Ik was ook stiekem erg blij dat Tiar dit kwam doen i.p.v. Sri. Tiar heeft toch meer rust in haar hele doen. Iets wat dan ook op mij doorwerkt.
Ballonnetje leeg halen, nog een keertje goed checken... en toen zei ze: “are you ready? There we go.” Ik had verwacht dat het redelijk rap zou gebeuren, maar ze deed het heel rustig en soepel. Gaf uiteindelijk een licht ongemakkelijk branderig gevoel in mijn plasbuis en het gevoel dat ik heeeeeel nodig moest plassen.
Eenmaal los verdween Katy de katheter met een sierlijke zwaai zo in de vuilnisbak.
Ik moest van haar goed veel drinken en zou dan met een uurtje of twee a drie aandrang moeten voelen en lekker zelfstandig gaan plassen op het toilet.

Ik drink sowieso de laatste dagen erg veel, dus dat kwam wel goed. En zoals ze had voorspeld moest ik na ongeveer 2,5 uur plassen. Het aandrang gevoel voelde wel heel anders dan ik gewend was, maar ik herkende het wel.
Plassen ging opzich goed. Het deed geen pijn en ging gewoon soepel, alleen waren wel mijn billetjes goed nat. Ik hoop dat dat bog door de zwelling komt en snel zal verdwijnen. Morgen maar even aan de dames vragen.

In de avond ook zelfstandig gedilateerd... dit keer zonder de tussenkomst van Katy. Wat een verademing is dat zeg. Het inbrengen ging zoveel makkelijker en minder onaangenaam. Het aanzetten achterin de holte blijf ik echter toch wat onaangenaam voelen. Ook datckaartvik morgen maar even aan bij de dames.

Voor nu voldaan de oogjes toe doen.

Dikke knuffel,
Vera :romance-heartsfade:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

de rondleiding (dag 13)

Routine vandaag als elke andere... echter een grote uitzondering: Vera mocht naar beneden om in de eetzaal haar ontbijt op te peuzelen. Wat was het fijn om weer gewoon even uit de kamer te kunnen en daar een hapje te gaan eten.
Na het eten gelijk maar gaan dilateren en door onder de douche.
Dat was bij elkaar toch wel vermoeiend dus maar even gaan liggen op bed.

Housekeeping was vroeg vandaag dus nog voor de lunch werd mijn appartementje weer op orde gemaakt. Dit keer door Kung. Een vrolijke meid die een klein beetje Engels spreekt. Zij en mijn moeder hebben meestal de grootste lol samen, de helft van de tijd elkaar totaal niet begrijpend.
Ze was net klaar voor de lunch, dus toen gelijk even lekker gegeten.

Niet gek veel later na de lunch kwamen beide dames bij me langs. Ik mocht weer op het bed gaan liggen en Tiar vroeg een beetje lacherig maar niet minder oprecht hoe het plassen gegaan was. Dat was voor mij natuurlijk een hele opluchting geweest en voelde super fijn... het antwoord wat ze al een beetje verwachte.
Dat alles nu nog nat wordt is nog te wijten aan wat zwelling.
Sri zat ondertussen klaar met de wattenstaafjes voor de grote schoonmaak. In tegenstelling tot alle voorgaande keren waarbij ze met een razend tempo dat ritueel afdraaide... zat ze me nu met een ondeugende blik aan te kijken. Ik kreeg de vraag: “have you seen seen your clitoris?”
Ik: “uhm, nope i haven’t”
Sri: “then grab your mirror”
Dat liet Vera zich geen tweede keer zeggen, dus toen begon de rondleiding...
Ik had in de dagen ervoor gedacht dat mijn schaamlipjes onderin bij mijn vagina al redelijk ver van elkaar waren gegaan. Ze bleken echter toch nog een heel stuk op elkaar geplakt te zitten vandaag. Nadat ze de boel opengevouwen had en me met een wattenstaafje op mijn clitoris wees... kwam er een nogal plagerige ongemeende “sorry” uit. Vervolgens werd de boel met het wattenstaafje gekriebeld, en zat Vera bijna tegen het plafond. De dames hadden er de grootste lol in. Al moet ik zeggen Sri ff meer dan Tiar. Sri is toch meer het duiveltje en Tiar het engeltje van die twee.
Nog even gevraagd over het bloedverlies en dilateren... dat hoorde er allemaal bij en zou met de tijd beter worden. De dames vertrokken weer.

In de avond met dilateren kwam ik op het prachtige punt aan dat ik heel nodig moest plassen, midden in de sessie. Dus twijfel, doorgaan en kijken hoela g ik het nog op kon houden of afbreken en dan na het plassen weer oppakken.
Voor het laatste gekozen... maar dan moet je dus al je prep ook weer opnieuw doen. Leermomentje dus... eerst plassen voor het dilateren.

Morgen de dames even uithoren over het maatje groter gaan overmorgen. Toch even benieuwd naar de stappen en wat ik kan verwachten.

Dikke knuffel
Vera :romance-heartsfade:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

vermoeidheid (dag 14)

Vandaag eigenlijk niet zoveel te melden. Alles ging gewoon zijn gangetje... ontbijten, dilateren, douchen en een tukje.
Dan lunchen, verpleging, tukje doen en wachten op het avondeten. Na het avond eten een tukje doen en even bellen met mijn beste vriendin. Vervolgens weer even uitrusten om daarna te gaan dilateren en weer te willen slapen...

Al met al voerde vandaag het willen slapen de hoofdmoot. Ik heb al een paar nachten wat onrustig geslapen en dan breekt me vandaag duidelijk even op. Goede inhaalslag maar maken en er hopelijk met een dag of wat weer bovenop zijn hoop ik.
Hele dagen zitten gapen en knikkebollen is tenslotte ook niks.

Dikke knuffel,
Vera :romance-heartsfade:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

alweer een maatje groter (dag 15)

Afgelopen nacht wakker geworden van de pijn...
niet pijn in mijn voetjes of pijn in het operatie gebied, maar pijn in mijn nieuw verkregen aambeien :o
Ze deden zo verschrikkelijk veel zeer dat ik, als het mij op dat moment gevraagd was een goede 7 of 8 op de pijnschaal had aangegeven. Ik wist niet hoe ik moest liggen en lag te kronkelen van de pijn.
Na ongeveer een half uur geprobeerd te hebben de pijn te verbijten en de slaap te hervatte (want ik was nog steeds dood op), heb ik maar besloten er een tramadol tablet in te stoppen.
Na het innemen duurd het nog een goed uur voor deze werkt, dus mijn nacht was goed vergald. Nadat de tramadol me mijn overige nachtrust had terug gegeven heb ik verder geslapen als een baby.

In de ochtend bij het ontbijt besloten om er nog eentje in te nemen omdat ik dan ontspannen kon dilateren en niet lag te verkrampen van de pijn. Ik voelde ze namelijk nog steeds wel en ook enige spanning daardoor beneden.
Vandaag erg lekkere kippenddijen bij het ontbijt. Hier lekker. Wel groente opgeschept voor een betere stoelgang en extra vitamintjes.
In de ochtend moest ik nog dilateren met nr 0 van Tiar. Dit omdat je dan nog wat gespannen bent daar beneden.

Na de lunch eerst weer kung ons kamermeisje gevolgd door ditmaal beide dames.
Ik klaagde over mijn aambeien en Tiar gaf aan dat mijn moeder anders ff zalf ervoor moest halen bij de apotheek. Ze noemde een zalf op, ik vroeg haar het op te schrijven. Dit was niet nodig volgens haar, geef aan dat het voor hemorroïde pain is en ze weten genoeg zei ze.
Zo geschiede... en de zalf verzacht direct.
In de middagsessie voor het eerst kennis gemaakt met nr 1. Inbrengen viel me alles mee, tot aan 4 inch geen problemen. Daarna ging hij wat stroever en kwam vast te zitten vlak voor de 5 inch. De dames hadden me gewaarschuwd dat hij niet zo ver zou gaan, maar dit gevoel erbij had ik niet verwacht... ik twijfelde even of ik wel genoeg glijmiddel had gebruikt, zo stroef voelde het.

Mijn moeder kwam terug met het avond eten, wat dit keer garnalen bleek te bevatten. Ik eet een hoop maar garnalen doe je me echt geen plezier mee :snooty:
In de avond sessie weer nr 1 ingebracht na uitvoerig al met nr 0 gedilateerd te hebben... dit keer kwam deze met het zelfde gevoel vast te zitten... dit keer bij 5,5. Omdat twijfelde over de hoeveelheid glijmiddel in de middag had ik nu wat extra gedaan. Dat dit komt doordat dit er dut tekort opzit lijkt me sterk. Ik ga dit morgen toch even aan de dames voorleggen, die me vast wel weer vertellen dat het erbij hoort en dat alles goed komt.

Voor nu de oogjes toe. Zalf gesmeerd, paracetamol genomen. Die nachtrust moet nu toch een keertje gaan lukken.

Dikke knuffel,
Vera :romance-heartsfade:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

nog een dagje aanklooien (dag 16)

Ondanks de voorzorgsmaatregelen toch geen hele nacht kunnen slapen. Vanaf een uurtje of 4 was het weer gedaan met de nachtrust door die zelfde ellendige aambeien. Ik er dus maar weer uit, zalf gesmeerd. Deze verlicht wel de pijn een beetje. Het scherpe gaat er zeg maar af. Maar met dat zeurende gevoel werd slapen hem uiteindelijk toch niet echt meer.
Nog wel wat rust gepakt door te liggen... maar echt rust in mijn hoofd werd het ff niet.

Het ontbijt was net aan vol te houden. Ook hier waren het de aambeien en niet de rest van mijn lijf die de dienst uitmaakte.
Ook nu maar weer tramadol genomen. Door de pijn span in alles in mijn lijf aan en dan ben ik juist bang wat te slopen met dilateren
Na gewacht te hebben tot de tramadol zijn werk ging doen ging het dilateren erg soepeltjes. Ik haalde nu zonder problemen de 5,5 met nummer 1. Dit keer ook minder al dat plakkerige gevoel wat ik de dag ervoor had ervaren.

In de middag kwam Sri vandaag erg laat langs. Ze deed alleen haar ronde. Tiar was opgehouden in de kliniek. Alles zag er erg mooi uit volgens haar. Genezing ging erg vlot en goed.
Ze wenste me een fijn weekend en ging rap weer door naar de volgende patiënt. Wat hebben die dames het druk en wat werken ze keihard. Ik ben er nog niet over uit wat meer een rede is om voor deze kliniek te kiezen, de dokter of dit deel van zijn team. Wat een toppers.
De middag sessie verliep nog soepeler als de ochtend sessie. Ik was erg relaxt en bijna slaperig. Dit merkte je ook in mijn hele lijf. Lekker muziekje erbij, en de tijd vloog om.
Dat ik klaar was kwam mijn moeder net binnen met het eten. Ff heel snel dus alles schoon gemaakt en opgeruimd en lekker een warme hap gegeten. Pasta op zijn Thais was het vandaag. Dit smaakt een beetje naar de foe yong hai van de Chinees, maar dan met pasta en kleine stukjes knakworst.

Naast het eten had ze ook op mijn verzoek cadeautjes gehaald voor Tiar en Sri en een grote doos ferrero rocher voor dinsdag. Iedereen in de kliniek bedanken. Morgen ga ik het kaartje op mijn gemak eens van een lieve tekst voorzien. Dat zal wel emotioneel worden... ik wordt nu al lichtelijk emotioneel als ik aan dinsdag denk.

Na het eten was ik erg moe en ben ik even gaan slapen... even.
Ik werd wakker van mijn wekkertje voor het dilateren. Goed dat ik mezelf op die manier stuur, want anders was het niks geworden...
Mijn moeder was ook in slaap gevallen in de tussentijd.
Dus ik dit keer stilletje dilateren.
Ging allemaal goed, bijna bij de 6 met nr 1. Behalve dat ik het ff niet goed kon zien met schoonmaken en daarme hard tegen een van de grote hechtingen onderaan bij mijn vaginaopening aankwam. Dit heeft zeker nog een uur zeergedaan naderhand.

Nu lekker schoon en voldaan in mijn bedje. Klaar voor de nacht. Hopelijk dat doorslapen nu wel gaat lukken.

Dikke knuffel
Vera :romance-heartsfade:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

uitgerust, voldaan en weer moe (dag 17)

Na een redelijke goede nachtrust, was ik mijn bed niet uit te krijgen vanmorgen. Ik wilde zo nog wel 2 uur langer slapen. Echter staat het strakke pillenschema van de beste dokter dat niet toe...
Mezelf dus maar weer in een bh en een jurkje gehesen, haartjes gedaan en helaas nog even moeten scheren.
Daarna naar beneden voor een bordje warm eten en de nodige pillen.
Vandaag hadden ze gebakken vis EN een schaal met heerlijke kip in saus. Het ontbijt ging er dus goed in vandaag.
Ik had nog steeds relatief weinig pijn van mijn aambeien met het zitten, al zeurt het wel de hele dag een beetje daar beneden.

Dilateren ging in de ochtend wat moeizaam. In de middag had ik echter een hele fijne sessie. Ik voelde me dit keer niet mishandeld door nr 1 en die ging er nu redelijke soepel in tot bijna echt bijna de volle 6inch.
De avond sessie ging wat minder. Ik weet niet precies waarom... houding, spanning, toch een beetje meer pijn daar beneden van de aambeien...
Kijken of ik daar een patroon in kan herkennen... dan kan ik daar wat mee.

Voor nu een redelijk voldaan maar weer moe gevoel. Lekker de oogjes dus maar weer dichtdoen.

Dikke knuffel,
Vera :romance-heartsfade:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 okt 2017, 22:29
Gender: Trans MtF

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Lois »

Hoi Vera,

Spannend, meeslepend, interessant en emotioneel. Bedankt voor het delen van jouw ervaringen in Thailand. Wat een gaaf detail dat je moeder het appartement had versierd na je operatie.

Ik zou zeggen: Chock Dee op je SRS!

Geniet van deze bijzondere reis, die leven heet.

-X-
Life's what you make it! Please try to make all your dreams come true. Remember, this is your only life, so take this chance, with both hands.
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

Hey, ja versiering was erg leuk. Ik zal aan het einde van mijn blog als ik weer thuis ben een foto serie toevoeven, dan ook met een foto van de versierde kamer.

Het is zeker een mooie reis. Morgen de dokter en zijn team bedanken... want o wat ben ik dankbaar voor het moois ik hier gekregen heb.

:hug:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

aan de beterende hand (dag 18)

Vanmorgen heerlijk wakker geworden. Ik voelde me uitgerust en fijn. Het zeurderige gevoel van ee aambeien is er nog wel, maar lijkt steeds een stukje dragelijker te worden.
Lekker beneden gegeten, vandaag kip met sesamsaus en roerbak groente. Uiteraard mocht de gebakken rijst of rijstenoedels bij dit gerecht niet ontbreken. Heerlijk :D
De dames van de housekeeping kwamen met zijn alle in vrolijke op elkaar afgestemde kerstoutfit de lobby in. Op de foto voor de kerstboom. Ons favoriete kamermeisje zag ons zitten en kwam ons halen voor een korte fotosessie. Morgen even proberen de foto’s van haar te krijgen.
We gingen daarna nog even terug zitten voor een kopje koffie voor mijn moeder. Dit ging prima tot de door mij vlak daarvoor ingenomen laxeertablet zijn werk ging doen... dus ik met een bloedgang naar mijn kamer.

Na het toiletbezoek maar gelijk gedilateerd en daarna lekker gedouched. De ochtend sessie vind ik altijd erg okay. Ik ben dan lekker in mijn nopjes en mijn energie niveau en stemming zijn dan top. Dit ondanks dat de ochtend altijd wat stroever verloopt dan de andere sessies.

Heerlijke steamed buns als lunch. Nog zo’n thaise traktatie waar je deze dame wakker voor mag maken. Ik heb ondertussen alle smaakjes wel gehad en mijn favorieten uitgekozen. :lol:
Hierna met mijn moeder een potje yatzee gespeeld tot het zitten niet meer comfortable was. Dit was na ongeveer 2,5 uur zitten, dus dat gaat de goede kant op voor de vliegreis zondag.

De dilateer sessie in de middag is loopt bij mij altijd het soepelst lijkt wel. Dan kan ik echt lekker ontspannen, en behaal ik de beste resultaten. Ook voel ik me dan na het dilateren het minst beurs van binnen...
Mijn moeder kwam na het dilateren thuis met het avond eten. Dit keer had ze op mijn verzoek een heerlijk kip gerecht meegenomen wat ik had ontdekt in de dagen dat ik zelf nog buiten de deur mocht eten.
Och wat smaakte dat lekker zeg, heerlijke geurige kip met groente op een bedje van heerlijk gestoomde rijst. :romance-heartsthree:

Na het eten even lekker in bed gekropen voor een goede powernap. Daarna mijn bedankkaartje voor morgen geschreven.
Hierna was het alweer tijd voor mijn derde en laatste dilateersessie van de dag. Door het powernapje denk ik dat die wel fijn verliep. Ik merk toch dat ik doordat ik het hier dan niet meer goed kan zien met mijn spiegeltje wat verkrampter ben dan in de middag. Het mini zaklampje van mijn moeder bied dan wel wat uitkomst, maar echt handig is het niet.
Ik zou echter toch de rip willen geven aan dames die nog heengaan: neem een zaklampje mee. Als je niet kan zien wat je doet door slechte plaatsing van de vaste verlichting, kan je goed gefrustreerd raken. Ik in iedergeval wel.

Nu tijd voor bed. Morgen vroeg op, want ik wil dan dilateren voor het ontbijt. Om 10:00 staat de chauffeur weer voor ons klaar.

Dikke knuffel,
Vera :romance-heartsfade:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

Feest!!! (Dag 19)

Het feest begon al vandaag vroeg in de ochtend. De chauffeur zou ons ophalen om 10:00. Dan moest ik gegeten hebben romd 8:00 en een uur gedilateerd hebben... dus besloten om te dilateren voor het ontbijt. Dat betekende een wekkertje om 6:00. :shock:
Ach, uiteindelijk viel het alles mee. Ik was goed gegumeurd, weinig tot geen pijn van die ellendige aambeien. Dilateren ging lekker soepel. Het gaat steeds meer een routine worden, waarbij in nu ook goed mijn rust kan pakken.

9:50 zaten we te wachten in de hal. Om precies 10:00 stond de chauffeur voor de deur. Hij bracht ons weer netjes naar de kliniek, erg spraakzaam was hij vandaag niet.

In de kliniek mochten we plaats nemen op de bank. Het duurde even voor ik de juiste zithousing op mijn kussentje had gevonden op deze lage bank.

Na bijna een uur werden ik door de verpleging begroet en meegenomen. Het was de lieve philipijnse dame die meerdere dagen voor mij gezorgd had in de kliniek. Ook vandaag had ze de diensttelefoon weer in haar vestzakje zitten.
Ik werd naar bovenbegeleid na uiteraard de schoenen uitgedaan te hebben. Boven werd ik eerst het kamertje van de dokter ingeleid. Daar zat de beste man op me te wachten en hij begroete me uitermate hartelijk. Ik mocht eerst op de foto ivm mijn ademsappel reductie. Daarna voelde hij nog even aan het operatiegebied en gaf aan dat de stugheid met de tijd zou verdwijnen.
Door naar de kleedruimte. Hier mocht wederom alles uit, en alles van metaal af en uit. De operatiejas achterstevoren aan en door naar de ok.
Hier stond het bed nu een kwartslag gedraaid, er waren beensteunen aan bevestigd en de armsteunen ontbraken nu.
Ik mocht er met behulp van een trapje opklimmen. Met mijn 181 was dat alsnog best hoog. Dat moet voor die kleine koreaantjes die hier vaak komen toch helemaal een opgave zijn.
Nadat de twee verpleegsters mij helemaal hadden gepositioneerd, vastgesnoerd en ingepakt in warmtedekens, haalde de male nurse eerst wat hechtingen weg aan de bovenzijde bij mijn venusheuveltje.
Toen kwam de dokter binnen. Hij keek en zei dat het erg mooi eruit zag. De boel werd schoongemaakt. Hij werd voorzien van een lampje op zijn hoofd... en daar kwam de eendenbek. Het was een kleintje en hij zei dat hij even ging kijken. Ik voelde hier nagenoeg niks van. Toen kwam eendenbek nr 2. Al zouden ze zit beter een rijgerbek kunnen noemen, want deze was erg lang en dun. Ook deze ding naa binnen zonder dat ik daar echt erg in had. Voelde wel dat hij wat bewoog vanbinnen, maar niet meer dan anders van een wattenstaafje.
Hij was erg content met wat hij zag. Toen hij omhoog kwam en zijn lampje weer was afgenomen deed hij een stap opzij om ruimte te maken voor de nurse om foto’s te maken.
Hij sprak tegen me en zei sat ik het erg netjes schoonhield, het er prachtig uitzag, ook van binnen. Alles was perfect aan het genezen en ik moest vooral dit volhouden.
De foto’s liet hij zien en hierop was mooi mijn clitoris en vestibule te zien. Ook nu beter mijn kleine schaamlippen kunnen bewonderen. Het zag er idd prachtig uit.
Hij liet nog even zien en deed gelijk voor hoe ik met de vaginale douche betadine oplossing moest inbrengen.
Daarna ging hij weg en werd ik bevrijd van de tafel.
Ff aankleden en zijn kamertje nog even in voor een nagesprek. Hij beantwoorde al mijn vragen netjes en geduldig. Ik bedankte heb uitbundig na afloop en we hebben nog even geknuffeld. Wat een fijne man.
Op weg naar beneden bedacht ik me dat ik eigenlijk nog wel op de foto zou willen met hem. Dat aan de nurse aangegeven en zei zou het vragen. 5 min later kwam hij terug voor de foto in de lobby. Hier heb ik hem nogmaals bedankt en we namen afscheid.

Wat voelde ik me opgelaten, vrolijk, dankbaar, blij... noem maar op. Ik scheen een grijns van oor tot oor gehad te hebben.

Terug in het hotel terug naar de dagelijkse routine , eten, pillen, even bijkomen na een lange zit, dilateren en weer klaarmaken voor de volgende serie. Met als kleine uitzondering dat we vanwege kerst lekker gingen eten in het restaurant beneden. Na een heerlijke maaltijd en een grote kom ijs terug naar boven.

In de avond lekker oo bed gelegen en film gekeken samen met mijn moeder. Nu lekker de oogjes toe na een heerlijke dag.
Morgen even kijken of ik op pad wil/ga. Ik wil wel graag de deur even uit, maar tegelijk niks forceren.

Dikke knuffel,
Vera :romance-heartsfade:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today