Nieuwe chat! Zie dit topic.

Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

even de swiffer erdoorheen (dag-1)

De wekker gaat al vroeg, maar ik ben nog eerder wakker. Buikkramp heeft me het merendeel van de nacht wakker gehouden en ook hier wordt ik nu wakker van. Nogmaals op de wc eruit gooien wat eruit wil en nog even in bed gaan liggen.
Ik voel me zo misselijk en naar dat ik niet de behoefte had mijn laatste ontbijtje beneden in het restaurant te gaan nuttigen.
Mijn moeder is dus wat gaan eten en bestelde mijn eten voor op de kamer.
Ik kreeg een grote kom heldere boullion op de kamer geserveerd. De soep was goed heet en lekker op smaak (voor de mensen die niet van scherp eten houden misschien een tikje te).

Ik was bijna op de bodem van die kom soep toen mijn wekker begon te zeuren. Het was tijd voor de swiffer...
Hier zag ik als een berg tegenop, maar het moest... dus schouders eronder en ff doorbijten.
Het goedje afmeten ging redelijk makkelijk met de maatvoering op het flesje. Daarna de cola erbij en ff roeren.
De smaak viel me alles mee. Lekker is het niet, maar met een goede dosis cola is het zeker binnen te houden.
En nu maar wachten. :shifty:

Ik had de avond ervoor nog Jill haar dagboek zitten teruglezen en kwam ook daar het stukje over de swiff tegen.
Net als Jill brak bij mij het moment aan waarop ik begon te twijfelen of ik het wel goed had gedaan, want er gebeurde niks...
En nog geen moment later een enorme aandrang om op het toilet te gaan zitten.
Het merendeel van de ochtend heb ik hier doorgebracht. Pas ruim in de middag dorste ik van de wc-pot af. Een paar uur later alweer toe aan dosis nr twee.
Ik moet wel even duidelijk vermelden dat ondanks dat de lange wc zit niet echt fijn is voor de billen en benen, de swiff geen nare dingen met je buik doet. In tegendeel zelfs, de buikkramp nam redelijk snel af na het innemen van het goedje.

Ik had geen trek meer in avondeten en heb me dus vandaag staande gehouden op een grote kom soep, 5flessen water met supplementen die je van Chett meekrijgt en 2 flessen water zonder deze toevoeging.

Nu laat op de avond is het eindelijk een beetje rustig daar beneden. Ik hoop ook dat het rustig blijft, want dan kan ik zo tenminste een aantal uurtjes slaap pakken.

Over ff ruim 12 uur wordt ik al opgehaald door de chauffeur van dr chettawut. :happy-jumpeveryone:
Nu toch wel wat gespannen aan het worden.
Morgen ochtend lekker ff de zorgen van me afspoelen en uitgebreid douchen. Daar knap ik altijd flink van op.
Voor nu kruipt deze meid lekker in haar mandje.

Dikke knuffel,
Vera :romance-heartsfade:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
JesseJessie
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 nov 2018, 16:07
Gender: Genderfluid

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door JesseJessie »

Wat een verhaal Vera, morgen de grote dag dus.
Heel veel succes en sterkte meid.
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

V-day :dance: (dag 0)

Het is dan nu eindelijk zover. Over minder dan een uurtje wordt ik opgehaald uit het hotel en naar de kliniek gebracht.
De spanning zit er nu toch wel goed in, al ben ik tegelijk ook heel erg blij dat het eindelijk zover is.

Ik heb mijn resterende vragen op papier gezet voor de beste dokter, mijn koffertje is gepakt met alles wat ik denk nodig te hebben en het wachten is nu begonnen.

Afscheid nemen doe ik zo van mijn moeder in de lobby van het hotel. Haar zie ik morgen pas weer in de middag op het bezoekuurtje.
Wel krijgt zij een belletje van de verpleging vanavond als ik weer bij kennis ben en alles goed is gegaan. Dit belletje maken ze naar het hotel en laten dan doorschakelen naar je kamertelefoon.

Als ik me morgen goed genoeg voel om wat te schrijven dan zal ik dat doen, anders houden jullie dat verslagje uiteraard tegoed ;)

Voor nu leg ik alle apparatuur even weg en ga ik offline.

Dikke knuffel,
Vera :romance-heartsfade:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Anon20190516 »

Vera,wat spannend .. het moment is nu dus bijna zo ver... ik kan me nog zo goed herinneren dat ik vorig jaar...alleen was ik niet zo ver weg,maar goed,het resultaat word vast en zeker prachtig.heel veel sterkte daar in het verre Thailand❤️
Liefs Rikki
Offline
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

een chettchick! (dag) 1

Gisteren was het dan zover. Mijn srs dag. Ik werd opgehaald door de vaste chauffeur en bij de kliniek afgeleverd.
Daar kwam zuster ann mij ophalen en begeleide me naar boven. In een klein kleedhokje mocht ik alles uittrekken en een badjas achterstevoren aantrekken. Zij wachte buiten voor de deur.
Daarna naar de uitslaapkamer. Hier werd me alles uitgelegd aan eerste levensbehoeften: de WiFi, Apple-tv, de telefoon, de noodknop en de handelingen voor na de operatie.
Daarna werd ik geschoren. Ze had het hier lastig mee vanwege mijn lichte haarkleur... maar alles moest toch echt weg.

Hierna kwam de dokter nog even langs om te kijken hoe het met me ging en of ik nog vragen had. Ook kreeg ik een dikke knuffel van hem.

Ik werd 20 min later opgehaald en naar de ok geleid. Daar stond het voltallige team op me te wachten. Heel erg indrukwekkend.
De anesthesist gaf me en hand en ik mocht liggen op de operatietafel. Mijn infuus werd aangelegd en al snel kreeg ik de woorde: “you go sleep nou” te horen.
Dit duurde ook maar enkele seconden of ik was weg.

Wakker werd ik vele uren later in de uitslaapkamer. Achter me werd er gestommeld in de ok... alles opruimen gok ik. Het was 02:25 op de klok. Ik moest een vraag beantwoorden aan de dokter, die ik niet meer kan herinneren. Ademhalingsoefening gedaan en ik kreeg zuurstof via mijn neus.
Ik mocht weer lekker verder dutten.
Naast mij maakte de zuster haar bedje klaar voor de nacht en het grote licht ging uit.

Echt slapen heb ik tot op heden niet gedaan. Wel lekker dutten en luieren. Moe ben ik een beetje, maar ook wat bang om wat stuk te maken in mijn slaap.

Er is vandaag heel fijn voor me gezorgd. Als je Ann als verpleegster hebt dan zit je goed. :D

De dokter kwam in de middag even langs voor een kort praatje. Hij vertelde dat hij veel had weggehaald bij mijn ademsappel en dat meer weghalen niet verantwoord was.

Mijn vagina was erg mooi geworden zei hij zelf... ik moet alleen nog een week wachten om hem te kunnen zien. :shifty:

Nu weer ff lekker verder dutten.

Dikke knuffel,
Vera :romance-heartsfade:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Anon20190516 »

Jaaayyyy,het is achter de rug!!
Dat was je eerste stap. Die adamsappel reductie heb jij dus ook al gehad,dat staat bij mij nog op de planning.nou heel veel sterkte de komende tijd.
Liefs Rikki
Offline
Gebruikersavatar
Tanja
Berichten: 308
Lid geworden op: 06 nov 2012, 19:51
Gender: Trans MtF
Locatie: rotterdam

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Tanja »

Heeeeeerljk Vera, je hebt het achter de rug... Beetje jaloers maar zoooo gelukkig voor jou. Nu lekker rustig herstellen meis XXX
Waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt?? Omdat ik waarschijnlijk een domme doos ben die het allemaal wel dacht te kunnen verdringen :fpalm:
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

Het besef (dag 2)

Na een nachtje toch al iets meer geslapen te hebben dan de eerste begon vandaag dan toch echt ook het besef door te dringen.
Dat vervelende ding tussen mijn benen is niet meer. Erecties zijn verleden tijd. En onder dat dikke verband is mijn eigen vagina aan het herstellen. Ik heb vandaag flink gehuild. Niet van verdriet of pijn, maar van opluchting en blijdschap.

Ik kan echt niet wachten tot donderdag het verband eraf gaat en ik te zien krijg hoe het al die tijd had moeten zijn.

De ruggeprik is ook vanmorgen vroeg weggehaald. Langzaamaan dus nu wat pijntjes bij het bewegen en vooral draaien op mijn zij. Het gevoel begint er ook langzaam door te komen en ik dacht zelfs daarstraks steekjes te voelen waar mijn clitoris zou moeten zitten onder al dat verband.

De pleister van mijn keel halen ging ook heel voorspoedig en als dat resultaat wat kan zeggen over hoe het beneden geworden is.... dan worden dat donderdag tranen van geluk.

Mijn ademsappel is zo goed als helemaal verdwenen en het wondje zo mooi en klein en strak dichtgehecht.

Morgen mijn laatste dagje in de kliniek. Dan gaan mijn drains eruit. Maandag morgen heeeeel vroeg wordt ik in het hotel afgeleverd.

Dikke knuffel,
Vera :romance-heartsfade:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Anon20190516 »

Ik snap je tranen heel goed hoor,Vera.. er is ook zoveel om ze van blijdschap te laten stromen voor jou.je was natuurlijk al heel lang jezelf,maar dat het nu ook fysiek klopt is het mooiste kado wat je kan krijgen . Ik blijf je volgen hier,zolang je je verhaal nog vertelt.
Liefs Rikki
Offline
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Vera's SRS in Thailand (Dr Chettawut)

Bericht door Vera »

bevrijding. (dag3)

Afgelopen nacht mocht mijn infuus er al af. Ik dronk genoeg water, en had mijn derde zak zoutoplossing gehad, dus weg met dat ding.

Ik sliep daardoor toch ook gelijk een stukje vaster. Hoefde niet meer bang te zijn dat ik in de knoop zou raken met die lange slang.

Vanmiddag hebben ze de drains uit de wond gehaald. Ik moest me schrap zetten van Tiar, maar ik voelde helemaal niks. Nu zit alleen de katheter er nog. Die blijft nog een weekje dwars doen. Maar dwarse Lars en ik gaan voorlopig nog prima samen door een deur.

Voor nu lekker slapen en morgen heel vroeg weer naar het hotel terug.

Dikke knuffel,
Vera :romance-heartsfade:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today