over Meijer, B.A. (Brigitte

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
transdoll1992
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 okt 2018, 07:31
Gender: Transgender

over Meijer, B.A. (Brigitte

Bericht door transdoll1992 »

hallo zijn er mensen die door Meijer, B.A. (Brigitte zijn geopreerd en mis is gegaan of dingen zijn gedaan die niet zijn besproken graag hoor ik het van julie groetjes :hug: :hug: :hug:
Ylse
Berichten: 757
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: over Meijer, B.A. (Brigitte

Bericht door Ylse »

Brigitte heeft mij geopereerd en heeft wat gedaan wat niet besproken was. Ze vertelde later zelf dat een van de assistenten daar nogal moeite mee had.

Achteraf denkend heeft ze zelfs 2 dingen gedaan die niet besproken waren.

Ten eerste heeft ze een enorme voorhoofdsholte ontsteking verwijderd. Blijkbaar zat die holte vol met pus en viezigheid. Ze vroeg zelfs of ik geen hoofdpijn had gehad want het was blijkbaar een flinke ontsteking.

Ten tweede zat er direct onder mijn oor een dikke moedervlek met van die zwarte haren eruit groeiend. Ik had eigenlijk zelf willen vragen of ze die weg wou snijden maar dat durfde ik niet. Toen ze na de operatie langs kwam vroeg ze of ik het erg vond dat ze die bult weggesneden had. Ik had het nog niet gemerkt maar was dolblij.

Kortom, ik ben erg blij met haar.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: over Meijer, B.A. (Brigitte

Bericht door Anon20200101 »

Een paar maanden geleden was ik bij Brigitte voor consult en ik ben daar vol vertrouwen weggegaan.
Ik kan uiteraard nog niet in de toekomst kijken, maar ik ben vol vertrouwen dat ze zoals Ylse ook vertelt, eventueel nog wat kleine handelingen uitvoert die weliswaar niet besproken zijn, maar wel plezierverhogend werken.
Ik verwacht eerlijk gezegd ook flink wat pus in mijn verschillende bijholtes (zowel neus als voorhoofd).

In eerste instantie dacht ik eraan om FFS tegelijkertijd met mijn SRS in Thailand te laten uitvoeren, en waar dat qua revaidatie tijd natuurlijk erg fijn is (na SRS ben je in principe 3 weken in je hotelkamer, en tegen die tijd is veel van de FFS zwelling en kneuzing ook wel genoeg gezakt), maar heb dat na een heel slim meegedachte opmerking van m'n therapeute uit m'n hoofd gezet.

Afgezien van de vraag over expertise of niet, in Thailand geldt gewoon een ander schoonheidsideaal is, en is het 'Thaise gezicht' daar als leidraad gebruikt. Op een Europees gezicht kan dat goed en minder goed uitkomen.

Ik kom nu lichamelijk bij van m'n SRS, en als het kan/mag (3+ maanden tussen grote ingrepen) wordt m'n FFS ingepland.
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: over Meijer, B.A. (Brigitte

Bericht door Anon20190508 »

@Rikki kan je er denk ik ook wel wat over vertellen :)
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Wolfy_girl
Berichten: 361
Lid geworden op: 10 sep 2018, 17:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: over Meijer, B.A. (Brigitte

Bericht door Wolfy_girl »

Of je gebruikt de zoekfunctie...
Fiona
Berichten: 171
Lid geworden op: 30 jul 2015, 23:02
Gender: Vrouw

Re: over Meijer, B.A. (Brigitte

Bericht door Fiona »

Ik wilde niet dat ze mijn jukbeenderen zou doorzagen en kantelen. Zag daar wel tegenop. Maar ze heeft het gedaan. Geen spijt van en geen pijn gehad. Ook mijn bijholtes schoongespoeld want die zaten vol oud slijm. Kan nu lekker slapen en wordt niet meer benauwd wakker en mijn neus niet meer verstopt. Ben erg tevreden over haar. Zie er allemaal heel mooi uit nu.
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: over Meijer, B.A. (Brigitte

Bericht door jacqueline »

ik kan pas aan FFS denken als ik een vast contract heb. Anders lig ik eruit
Fiona
Berichten: 171
Lid geworden op: 30 jul 2015, 23:02
Gender: Vrouw

Re: over Meijer, B.A. (Brigitte

Bericht door Fiona »

Ik heb 18 maart jl. de facelift gehad. En nu zie je het geweldige resultaat van de kaak en jukbeen operatie. Brigitte is een geweldige arts.
Zo, dat was dan mijn zevende operatie. Begint echt een hobby te worden. Op naar de volgende operatie op 15 mei aanstaande. De achtste operatie in mijn leven. En dan ga ik echt stoppen met de operatie. Dan is het mij best. Heel wat ziekenhuizen gezien. UMCG, Amstelland ziekenhuis, VUmc, Orfeokliniek, Boerhaave kliniek, Jan van Goyen Medisch Centrum
robin1963
Berichten: 70
Lid geworden op: 17 jan 2019, 10:29
Gender: Vrouw
Locatie: Drenthe

Re: over Meijer, B.A. (Brigitte

Bericht door robin1963 »

Ik ben eigenlijk nieuwsgierig hoe ik het beste/snelste met haar in contact kan komen.
Is zij in Nederland de enige chirurg die een FFS doet.
Hoe zit het met vergoedingen in het buitenland? B.v. 2Pass in Antwerpen?
Fiona
Berichten: 171
Lid geworden op: 30 jul 2015, 23:02
Gender: Vrouw

Re: over Meijer, B.A. (Brigitte

Bericht door Fiona »

robin1963 schreef: 15 apr 2019, 09:26 Ik ben eigenlijk nieuwsgierig hoe ik het beste/snelste met haar in contact kan komen.
Is zij in Nederland de enige chirurg die een FFS doet.
Hoe zit het met vergoedingen in het buitenland? B.v. 2Pass in Antwerpen?
Je kan met Brigitte in contact komen door even de poli MKA te bellen of even mail naar [email protected]
Ik heb de operatie vergoed gekregen van de zorgverzekeraar. Brigitte kan je daar alles over vertellen.
Hoe het in het buitenland geregeld is weet ik niet.
Plaats reactie