Nieuwe chat! Zie dit topic.

1 jaar HRT

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
EmmaJJ
Berichten: 487
Lid geworden op: 08 jan 2017, 15:44
Gender: Vrouw
Locatie: Doorwerth

1 jaar HRT

Bericht door EmmaJJ »

Precies een jaar HRT.

Het eerste wat ik voelde was een enorme euforie met mezelf. Die is nooit meer weggegaan. Wat voel ik me fijn in mijn lijf.

Het duurde drie maanden voor mijn borsten gingen groeien. En dat duurde drie maanden en toen stopte het.
Ik hen cup 100A en draag soms een BH 90B (push up) om het wat te laten lijken. Maar ik ben vaker BH-loos. Dat is dan weer het voordeel van kleine borsten.
Ze staan uit elkaar en ik heb geen décolle. Dat vind ik bij sommige jurken dan wel weer jammer.

Mijn gezicht is zachter en liever. Maar mijn dijen zijn helemaal niet gegroeid.
Ik heb een klein buikje ipv zwembandjes. Beter zo. Kijken of ik dat buikje weg krijg. Ik heb nog tijd. Voorlopig geen badpak. Operatie is pas zomer 2020.

Het is goed zo, de kleine borsten, mijn rechte figuur. Ik heb nog steeds geweldige benen.
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: 1 jaar HRT

Bericht door Vera »

Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal ☺️

Ik realiseer me net dat ik geen seconde stil heb gestaan bij mijn 1jaar HRT dag. Dat was de dag voor mijn SRS, dus mijn hoofd was toen elders.

Geniet van deze fijne dag 😘
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: 1 jaar HRT

Bericht door Anon20200101 »

Vera schreef: 02 feb 2019, 13:25 Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal ☺️

Ik realiseer me net dat ik geen seconde stil heb gestaan bij mijn 1jaar HRT dag. Dat was de dag voor mijn SRS, dus mijn hoofd was toen elders.

Geniet van deze fijne dag 😘
@EmmaJJ, gefeliciteerd!!! 😁
@Vera: same here, maar bij mij was SRS met 1j14d 😁, en zat ik op 1 jaar in een hutje op een eiland ter voorbereiding op de SRS.
Ik heb in zekere zin m'n 1 jaar EN m'n SRS gevierd met een "it's a girl baby shower" een paar dagen voor vertrek. :hbeat:
Gebruikersavatar
Kams
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2018, 17:35
Gender: Vrouw

Re: 1 jaar HRT

Bericht door Kams »

Niet veel anders te zeggen dan:
A) Gefelicitaart!
B) Dat er nog veel meer mijlpalen kogen komen :D
Our loneliest, are found to be the kindest. The saddest among us are witnessed smiling the brightest. And our most damaged, are often our wisest. They've seen what lies behind those doors, and they do not wish it's suffering onto anyone else.