Nieuwe chat! Zie dit topic.

Borstvergroting via Diana Gabriels

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Ylse
Berichten: 757
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: Borstvergroting via Diana Gabriels

Bericht door Ylse »

Cher schreef: 09 feb 2019, 00:01 Nogmaals Rijswijk is de orthopedisch kliniek van Bergman clinics, mooier kan ik het niet maken :roll: Vind het sowieso vreemd dat je voor een consult naar Amsterdam gaat, terwijl er een vestiging in Friesland is waar je het consult had kunnen laten plaatsvinden.. :roll: :roll: Jij woont toch in Friesland......? :roll:
Omdat ik een erg geduldig persoon kan zijn zal ik het je nog 1 keer uitleggen:

Toen ik Bergmans heb benaderd voor een intake inzake een borstvergroting heb ik voorgesteld om dat in Heerenveen of waar dan ook in het noorden te doen. De dame die de afspraak maakte gaf aan dat dat niet mogelijk was maar dat ik wel in Amsterdam terecht kon want dat was dan de beste mogelijkheid. Nu is Amsterdam voor mij iets meer dan een uurtje rijden dus daar heb ik niet zo veel moeite mee.

Tijdens het gesprek met dr. Maarten Koopmann heeft hij de procedure uitgelegd en mij verteld dat als ik geopereerd zou worden door hem dat dit in Rijswijk zou gebeuren. Nu kunnen we een ellenlange welles/nietes discussie gaan voeren maar daar heb ik geen zin in. Dus als jij overtuigd bent van jouw gelijk dan: Meh.

Als laatste wil ik dan nog even toevoegen dan mensen in de randstad, jij woont toch in de randstad?, altijd vinden dat iedereen die niet in de randstad woont aan het eind van de wereld woont. Zoals eerder gezegd, Amsterdam is voor mij iets meer dan een uurtje rijden, dat zal amper langer zijn dan wanneer jij vanuit je woonplaats, Den Haag was het niet?, naar Amsterdam zou gaan. Verder moeten er hele volksstammen aan trans mensen dagelijks naar Amsterdam voor hun afspraak in het VUmc.

Dus die oogrollen zijn een beetje overbodig als je het hele verhaal niet kent en blijkbaar niet geïnteresseerd bent in het hele verhaal. Het komt op mij over als de in de rest van het land bekende randstedelijke arrogantie.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Borstvergroting via Diana Gabriels

Bericht door Anon20190209 »

Weet je Ylse als je het allemaal beter weet helemaal prima. Maarten Koopman is toevallig de arts die mij heeft geopereerd. En hij werkt op de Binckhorstlaan in Den Haag, dit is al zo toen de kliniek nog van schoemacher was. Voor mij is Amsterdam een half uurtje rijden!!
Annet
Berichten: 422
Lid geworden op: 18 apr 2017, 10:04
Gender: Vrouw

Re: Borstvergroting via Diana Gabriels

Bericht door Annet »

Ik heb wel een afspraak in Heerenveen bij bergman kliniek daar en kan daar ook geopereerd word.
Gebruikersavatar
Nisss
Berichten: 223
Lid geworden op: 17 aug 2016, 21:21
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: Borstvergroting via Diana Gabriels

Bericht door Nisss »

Bedankt voor de reacties. Laten we on topic blijven meiden.

Ik ga een consult inplannen bij boerhave en velthuis kliniek. Ben benieuwd wat zij als advies gaan afgeven. Hierna ga ik mijn keuze maken uit de drie klinieken waarbij Diana een uiterst laatste keuze zal zijn gezien de slechte ervaringen. De arts bij diana adviseerde 390cc anotomisch trouwens. Ik heb zelf nu een kleine b cup.

Mocht er meer mensen lezen met een ervaring deel het aub! Zo helpen we elkaar.


Milan070
Berichten: 195
Lid geworden op: 18 jan 2015, 18:17
Gender: Trans FtM
Locatie: Den Haag

Re: Borstvergroting via Diana Gabriels

Bericht door Milan070 »

Even vet off-topic:

Waarom wordt er door de moderator bij deze topic met twee maten gemeten?
Een forumlid krijgt een ban voor twee weken zonder enige waarschuwing vooraf. Dan zit er een bericht in de inbox waar de reden staat: betweterig gedrag.
Maar voordat het “betweterige” gedrag kwam, was er al een uitlokkende opmerking geplaatst door iemand die vindt dat hij ook voor moderator moet spelen, namelijk: “mag wel iets minder attitude”.
Later wordt er door een forumlid nog over randstedelijke arrogantie gesproken.
Dat mag allemaal wel? Ik voel mij nogal aangesproken aangezien ik in de randstad woon.
Annet
Berichten: 422
Lid geworden op: 18 apr 2017, 10:04
Gender: Vrouw

Re: Borstvergroting via Diana Gabriels

Bericht door Annet »

Milan070 schreef: 10 feb 2019, 20:29 Even vet off-topic:

Waarom wordt er door de moderator bij deze topic met twee maten gemeten?
Een forumlid krijgt een ban voor twee weken zonder enige waarschuwing vooraf. Dan zit er een bericht in de inbox waar de reden staat: betweterig gedrag.
Maar voordat het “betweterige” gedrag kwam, was er al een uitlokkende opmerking geplaatst door iemand die vindt dat hij ook voor moderator moet spelen, namelijk: “mag wel iets minder attitude”.
Later wordt er door een forumlid nog over randstedelijke arrogantie gesproken.
Dat mag allemaal wel? Ik voel mij nogal aangesproken aangezien ik in de randstad woon.
Hier ben ik het helemaal mee eens, word met twee maten gemeten
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Borstvergroting via Diana Gabriels

Bericht door Anon20190508 »

Troost jezelf, ik heb een waarschuwing gehad, hoor. En even om de zaken op een rij te houden: Die ban kwam niet uit de lucht vallen, want ik heb haatberichten van diegene gehad. Meerdere. Dus.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Gebruikersavatar
Tadmin
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mar 2012, 10:00

Re: Borstvergroting via Diana Gabriels

Bericht door Tadmin »


[mod mode on]
De inbox wordt niet gemodereerd. Of er met verschillende maten gemeten wordt is niet relevant, Alle betrokkenen zijn op een passende manier, soms al veel eerder, gewaarschuwd en aangesproken op hun gedrag. De wijze waarop en het tijdstip delen we niet publiek mee.

Wie het niet eens is met de wijze van modereren moedigen we aan een eigen forum te starten en daar moderator te worden.

Het verder ter discussie stellen van de gang van zaken rekenen we dan ook onder het niet opvolgen van verzoeken van het forumbeheer. Daar zijn de forumregels duidelijk over: viewtopic.php?f=3&t=2. Beschouw dit bericht als de eerste waarschuwing.

Team beheer
[mod mode off]
Milan070
Berichten: 195
Lid geworden op: 18 jan 2015, 18:17
Gender: Trans FtM
Locatie: Den Haag

Re: Borstvergroting via Diana Gabriels

Bericht door Milan070 »

Dan ben ik toch heel benieuwd wat voor wangedrag mij nu wordt aangerekend. Ik heb niemand beledigd, alleen feiten opgesomd.
Gebruikersavatar
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: Borstvergroting via Diana Gabriels

Bericht door Vera »

Milan070 schreef: 11 feb 2019, 09:19 Dan ben ik toch heel benieuwd wat voor wangedrag mij nu wordt aangerekend. Ik heb niemand beledigd, alleen feiten opgesomd.
Uhm, dit soort geneuzel in een topic over borstvergrotingen plaatsen. :think:

Back on topic:
Ik heb gisteravond een aanvraag naar bergman clinics de deur uit gedaan. Tevens heb ik ze een aantal vragen gemaild over het mogelijk combineren van behandeling bvg met mijn acne littekens. Ben erg benieuwd wat ze een dezer dagen terug gaan schrijven.
Ook bij hun op de site de 3D simulatie ingevuld en opgestuurd. Die zal ik vandaag of uiterlijk morgen van ze terugkrijgen. Kan ik alvast even kijken wat ik zelf zou willen...
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today